eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302ee78a-4249-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026318/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Remont instalacji elektrycznej oraz odnowienie ścian i sufitów w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.41.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183342,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Architektonicznej Pracowni Projektowej „Arcus” s.c., w skład której wchodzi projekt techniczny instalacji elektrycznej (Electin – instalacje elektryczne), projekt budowlano-wykonawczy (Architektoniczna Pracownia Projektowa Arcus s.c.).

Remontem objęte mają zostać pomieszczenia znajdujące się na drugim piętrze w starej części budynku szkolnego, sale 46, 48, 49, 51, 52, 53, 54, 55. Zakres prac remontowych obejmuje:
• wymianę instalacji elektrycznej w zakresie zasilania, opraw, osprzętu,
• wymiana posadzki,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• wymiana naświetli do klas,
• malowanie ścian i sufitów wraz z niezbędnymi pracami ogólnobudowlanymi,
• prace przygotowawcze i porządkowe,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi :
• Wymianę instalacji elektrycznej (wymianę przewodów zasilających, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, itp.);
• Wymianę wraz z przepięciem nadal używanych obwodów rozdzielnicy segmentowej TB21, zasilanie do tej rozdzielnicy należy doprowadzić natynkowo wraz z uwzględnieniem koniecznych zapasów kabli zasilających w związku z przebudową rozdzielnicy głównej;
• Wymiana drzwi (8 sztuk) prowadzących do remontowanych pomieszczeń z korytarza, zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej i naświetli w projekcie budowlano-wykonawczym;
• Wymiana naświetli (15 sztuk) w remontowanych pomieszczeniach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym;
• Wymiana posadzek (ok. 200,00 m2) w remontowanych pomieszczeniach zgodnie z projektem budowalno-wykonawczym na wykładzinę PCV wraz z wywinięciem 10 cm cokołu;
• Przygotowanie, naprawa oraz malowanie ścian o powierzchni ok. 440 m2 (należy pamiętać o konieczności zabezpieczenia ścian lakierem lamperyjnym do wysokości 1,5 m);
• Przygotowanie, naprawa oraz malowanie sufitów o powierzchni ok. 235 m2;
• W remontowanych pomieszczeniach należy pamiętać o konieczności oczyszczenia i pomalowania parapetów;
• Kolorystykę ścian i wykładzin należy uzgodnić przed zamówieniem z zamawiającym i Użytkownikiem;
• Prace porządkowe;
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
W związku z koniecznością prowadzenia prac remontowych w trakcie trwania roku szkolnego, należy dostosować harmonogram prac do pracy placówki aby praca placówki była zakłócona w jak najmniejszym stopniu.
Prace remontowe należy przewidzieć etapowo (np. po 2 pomieszczenia naraz). Placówka nie może sobie pozwolić na jednoczesne wyłączenie z użytku 8 pomieszczeń dydaktycznych więc prace remontowe powinny być prowadzone etapowo. Harmonogram prowadzenia prac należy przedstawić i uzgodnić z zamawiającym i Użytkownikiem.
W związku z problematyczną zabudową / wyposażeniem pomieszczeń należy przewidzieć konieczność demontażu i montażu części wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4036101,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wybrańczyk Józef ZPHU "REMSTOL"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156

7.3.3) Ulica: Ks. Tischnera 69

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne wykona firma „FIGO” Grzegorz Figołuszka - robocizna;
Roboty malarskie wykona firma „FABEX 2” Mateusz Fabian – robocizna;
Montaż wykładzin wykona firma „OL-BUD BIS” Katarzyna Miaskowska-Szafraniec - robocizna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia do 12 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 15.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.