Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją kotła na pellet do Parku Etnograficznego w Tokarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c68ce44c-0f0e-4d6e-a4fc-b9688e24dc0d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z instalacją kotła na pellet do Parku Etnograficznego w Tokarni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68ce44c-0f0e-4d6e-a4fc-b9688e24dc0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077766/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wraz z instalacją kotła na pellet do Parku Etnograficznego w Tokarni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją kotła na pellet do Parku Etnograficznego w Tokarni.
2. Zamówienie obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Demontaż kotła (na pellet) zainstalowanego w pomieszczeniu kotłowni umieszczonej w hali nr 1 wraz z jego utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2) Dostawę fabrycznie nowego kotła na pellet wraz z jego podłączeniem do: istniejącej instalacji wodnej, istniejącej instalacji elektrycznej, istniejącego zbiornika na pellet oraz istniejącego przewodu kominowego.
3) Wykonanie pierwszego uruchomienie kotła i sprawdzenie jego działania. Wykonanie regulacji parametrów pracy kotła, w tym temperatury, ciśnienia i podawania paliwa. Wykonanie testów sprawności i bezpieczeństwa.
4) Przeprowadzenie instruktażu dla użytkownika w zakresie obsługi i konserwacji nowego kotła.
5) Dostarczenie kompletnej dokumentacji technicznej kotła w tym m.in. instrukcji obsługi, karty gwarancyjnej/oświadczenia gwarancyjnego oraz protokołów z uruchomienia i regulacji.
6) Wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi bezpłatnych przeglądów zgodnie z częstotliwością i wymaganiami producenta (w tym wykonywanie niezbędnej regulacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i innych), oraz ewentualnych napraw zainstalowanego kotła.
3. Lokalizacja kotłowni:
Hala nr 1 zlokalizowana jest na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, ul. Krakowska 109, 26-060 Chęciny, na działce o numerze 1682/2 w obrębie ewidencyjnym numer 0016.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSEM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522433522
7.3.3) Ulica: Kędzierzyńska 17A/102
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Zakup kotła olejowego z montażem do siedziby Zarządu Zlewni w Toruniu
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





