Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00370997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228848500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.osirtargowek.waw.pl/ogloszenia/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13c580b7-3f1f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034073/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa usługa sprzątania obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące, codzienne i kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym, pomieszczeń Krytej Pływalni „Polonez” w Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ul. Łabiszyńskiej 20 przedstawionych w załączniku nr 1A.
Do zakresu prac będzie należało sprzątanie:
• Hala główna pływalni: mycie i odkurzanie niecek, dezynfekcja plaż, obrzeży niecek oraz rynien przelewowych wraz z ścianami kaflowymi, mycie i dezynfekcja schodów zjeżdżalni, powierzchni chromowych, wszelkich urządzeń, okien, ścian przeszklonych, słupków startowych, kratek ściekowych i pozostałych niewymienionych. Mycie okien, drzwi, parapetów, czyszczenie żaluzji, kaloryferów oraz mycie i dezynfekcja rury i wanny hamownej zjeżdżalni, mycie i dezynfekcja zjeżdżalni „słoń” itp.
• Pomieszczenia natrysków: mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, baterii natryskowych, kratek ściekowych, drzwi itp.
• Szatnie: mycie i dezynfekcja podłóg, szafek, kabin, siedzisk, itp.
• Ciągi komunikacyjne: sprzątanie dezynfekcja i mycie holu wraz z drzwiami wejściowymi oraz korytarza, sprzątanie dezynfekcja i mycie stanowiska kasowego, mycie i czyszczenie szyb okiennych i drzwiowych, odkurzanie i mycie kaloryferów, parapetów, mycie luster mycie i dezynfekcja suszarek do włosów, pranie wykładziny oraz innych przedmiotów ustawionych w korytarzu, itp.
• Pomieszczenia sanitarne wszystkie: mycie i dezynfekcja podłóg i ścian, mycie
i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, bieżące uzupełnianie w środki higieniczne
w pomieszczeniach sanitarnych (papier toaletowy, środki zapachowe do pisuarów
oraz muszli klozetowych) itp.
• Pomieszczenia administracyjne: dezynfekcja, odkurzanie całości pomieszczeń, ścieranie kurzy z mebli i parapetów, mycie okien i parapetów, pranie wykładzin itp.
• Szyby oraz cała elewacja zewnętrzna i wewnętrzna: mycie jeden raz w roku.
• Sauna fińska plus kabina infrared: mycie, sprzątanie oraz codzienna dezynfekcja.
• Teren zewnętrzny przed wejściem głównym do pływalni sprzątanie oraz opróżnianie koszy na śmieci.
Szczegółowy opis w załącznikach 1, 1A i 1B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1108800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1108800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa EKO-LUX Marzena Korczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521478915
7.3.3) Ulica: Jaśminowa 9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-084
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Korczak Marzena, EKO LUX FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
Korczak Marzena, EKO LUX FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1108800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.