Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381454/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie na kompleksowe usługi pralnicze z dzierżawą pościeli i bielizny pościelowej oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu
dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na kompleksowe usługi pralnicze z dzierżawą pościeli i bielizny pościelowej oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentudla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a88fc9-4573-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024773/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381454/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-67/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego oraz stanowiącej przedmiot dzierżawy, polegającej na odbiorze brudnej bielizny szpitalnej, transporcie, praniu, dezynfekcji i dostawie czystej bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą kompletów pościeli szpitalnej (poszwa, poszewka, prześcieradło z zakładem), poduszek i kocy oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, zgodnie z ilościami podanymi w Załączniku nr 2 oraz Załączniku nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953772,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1208477,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 953772,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WROTOM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771001928
7.3.3) Ulica: UL. CIEPŁOWNICZA 23 B
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 953772,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa pralnicza
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.