Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376168/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów mechanicznych, elektrolitu do akumulatorów, wody destylowanej i płynu do spryskiwaczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=693543241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów mechanicznych, elektrolitu do akumulatorów, wody destylowanej i płynu do spryskiwaczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-667762ba-2ef5-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych do SpW służby czołgowo-samochodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32-ZP-06-24-80
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235062,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów mechanicznych” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa elektrolitu do akumulatorów” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne
4.5.5.) Wartość części: 8535,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa wody destylowanej” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24316000-2 - Woda destylowana
4.5.5.) Wartość części: 2180,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa zimowego płynu do spryskiwaczy” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3D do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5C do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4C do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 27930,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa wody destylowanej dla Służby Żywnościowej” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3E do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5D do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24316000-2 - Woda destylowana
4.5.5.) Wartość części: 1293,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert, wszystkie oferty zostały odrzucone przez Zamawiającego. Brak prawidłowej oferty w postępowaniu, skutkuje tym, iż postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wobec braku innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8262214798
7.3.3) Ulica: Targowa 66
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu – Wykonawca BUDMAD Piotr Mongiałło, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił pismem z dnia 30.07.2024r. od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania podjął decyzję o ponownym badaniu i ocenie ofert spośród pozostałych w postępowaniu. Oferta najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie może zwiększyć ich do kwoty oferty najkorzystniejszej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu w zakresie części 4 – Wykonawca ZHU MAXMED Marcin Murzyn, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił pismem z dnia 24.07.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania podjął decyzję o ponownym badaniu i ocenie ofert spośród pozostałych w postępowaniu. Oferta najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie może zwiększyć ich do kwoty oferty najkorzystniejszej.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu – Wykonawca BUDMAD Piotr Mongiałło, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił pismem z dnia 30.07.2024r. od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania podjął decyzję o ponownym badaniu i ocenie ofert spośród pozostałych w postępowaniu. Oferta najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert, przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie może zwiększyć ich do kwoty oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie remontu trzech nawierzchni dróg dojazdowych wraz z robotami towarzyszącymi w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- Dostawa szczepionek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy-Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie.
- Wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania oraz koszenia na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Odział Terenowy w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na drogę dojazdową do budynku Politechniki Morskiej w Szczecinie - SDM Korab.
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
- Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn.
- Dostawa, wymiana i utylizacja akumulatorów do UPS oraz dostawa i utylizacja akumulatorów do kontrolerów systemu kontroli dostępu oraz zasilaczy urządzeń ochrony przeciwpożarowej
więcej: Różne chemikalia nieorganiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.