Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7fa4fb-2ba1-499c-8072-853f80421ec4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021493/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Wycieczki zawodoznawcze LOKALNE_KPO
1.3.35 Wycieczki zawodoznawcze lokalne_WYRÓŻNIENIA KPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zbudowanie systemu koordynacji działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie w ramach KPO
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7fa4fb-2ba1-499c-8072-853f80421ec43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https: //ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https: / ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zamawiający nie udostępnił dla Wykonawcy interaktywnego formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia. Szczegóły wymagań techniczno-organizacyjnych oraz korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział 13 SWZ (Zamawiający odsyła do SWZ ze względu na ograniczoną liczbę znaków).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca zobowiązani są do przetwarzania danych osobowych zgodnie z treścią przedmiotu zamówienia, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. dalej RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 t. j.) a także innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest to zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej w Rozdziale 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.63.2025.MBi
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową organizacją grupowych zawodoznawczych wizyt lokalnych (regionalnych) o charakterze zawodoznawczym dla zespołów projektowych, które zajęły trzecie miejsce w konkursie „Zawody z przyszłością”, składających się z uczniów szkół branżowych/ techników wraz z ich opiekunami (nauczycielami z danej szkoły) oraz pracownika Biura Koordynacji Projektu jako reprezentanta Zamawiającego. Wizyty będą odbywać się na terenie województwa zachodniopomorskiego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania wyjazdu jednodniowego w zaproponowanym przez siebie i zaakceptowanym przez Zamawiającego terminie, zawierającym się w przedziale: 08.09 - 26.10.2025 r., dla każdej z pięciu grup wskazanych w poniższych zadaniach.
Zamówienie obejmuje w szczególności: usługę transportu autokarem/busem z/na miejsce zbiórki wyżywienia, ubezpieczenia uczestników wizyty, zapewnienie pilota, opracowanie szczegółowego Programu każdej wizyty.
TERMINY REALIZACJI WIZYT: 08.09.2025 – 26.10.2025 r. (maksymalny termin realizacji zamówienia)
ILOŚĆ WIZYT: 5
CZAS TRWANIA WIZYT: 1 dzień
UCZESTNICY WIZYT: uczniowie szkoły ponadpodstawowej - członkowie zespołów projektowych biorących udział w konkursie, kadra pedagogiczna (opiekun/owie grupy i kierownik wizyty) oraz przedstawiciel Zamawiającego. Za rekrutację grupy odpowiada Zamawiający. Kierownik wizyty (nauczyciel danej szkoły wyznaczony przez jej dyrektora) zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w zakresie organizacji wizyt szkolnych m.in. uzyskanie zgód rodziców uczniów na wyjazd, dopełnienia obowiązków wobec organu prowadzącego, kuratorium i innych służb (np. w stosunku do uczniów pochodzących z państw trzecich).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-08 do 2025-10-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa dla ofert podlegającym ocenie zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów
uzyskanych za poszczególne kryteria, zgodnie ze wzorem:
Ok = C + D
gdzie:
Ok – ocena końcowa
C – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Cena”
D – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Doświadczenie Pilota”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Pilota
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową organizacją grupowych wizyt o charakterze zawodoznawczym dla zespołów projektowych, które brały udział w konkursie „Zawody z przyszłością”, składających się z uczniów szkół branżowych/ techników wraz z ich opiekunami (nauczycielami z danej szkoły). Wizyty będą odbywać się na terenie miasta Szczecin. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania wyjazdów jednodniowych w zaproponowanym przez siebie i zaakceptowanym przez Zmawiającego terminie, zawierającym się w okresie: 27.10.- 28.11.2025 r., dla poniższych grup (które ze względu na liczebność oraz miejsce zbiórki mogą być ze sobą łączone lub dzielone).
Zamówienie obejmuje w szczególności: usługę transportu autokarem/busem z/na miejsce zbiórki wyżywienia, ubezpieczenia, zapewnienie pilota, opracowanie szczegółowego Programu wizyty.
TERMINY REALIZACJI WIZYT: 27.10.2025 r. – 28.11.2025 r.
CZAS TRWANIA WIZYT: 1 dzień
UCZESTNICY WIZYT: uczniowie szkół ponadpodstawowych - członkowie zespołów projektowych biorących udział w konkursie, kadra pedagogiczna (opiekun/owie grup i kierownik wizyty) oraz przedstawiciel Zamawiającego. Za rekrutację grupy odpowiada Zamawiający. Kierownik wizyty (nauczyciel danej szkoły wyznaczony przez jej dyrektora) zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w zakresie organizacji wizyt szkolnych m.in. uzyskania zgód rodziców uczniów na wyjazd, dopełnienia obowiązków wobec organu prowadzącego, kuratorium i innych służb (np. w stosunku do uczniów pochodzących z państw trzecich).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-27 do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa dla ofert podlegającym ocenie zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów
uzyskanych za poszczególne kryteria, zgodnie ze wzorem:
Ok = C + D
gdzie:
Ok – ocena końcowa
C – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Cena”
D – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Doświadczenie Pilota”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Pilota
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Części I i II:WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ - załącznik własny Wykonawcy. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda:
Aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki
i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa wyżej,
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Dla części I:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych,
w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 świadczeń polegających na organizowaniu wizyt szkolnych edukacyjnych, każda dla grupy co najmniej 5 osób, świadczonych w kraju i/lub za granicą wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 1 dzień, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: wyżywienia, transportu oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Dla części II:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4A do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych,
w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 6 świadczeń 6 świadczeń polegających na organizowaniu wizyt szkolnych edukacyjnych, każda dla grupy co najmniej 20 osób, świadczonych w kraju i/lub za granicą wraz
z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 1 dzień, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: wyżywienia, transportu oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dla Części I i II- Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z Wykonawców.
Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 7A do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Części nr I i II:
UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW -
Aktualny wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy.
Wykaz usług wykonanych sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 4A do SWZ.
DLA CZĘŚCI I:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 świadczeń polegających na organizowaniu wizyt szkolnych edukacyjnych dla grupy co najmniej 5 osób, świadczonych w kraju i/lub za granicą wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 1 dzień, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: wyżywienia, transportu oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ USŁUG WYKONANYCH wraz z załącznikami wg wzoru Załącznika nr 4 należy złożyć dopiero po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ.
DLA CZĘŚCI II:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4A do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 6 świadczeń polegających na organizowaniu wizyt szkolnych edukacyjnych dla grupy co najmniej 20 osób, świadczonych w kraju i/lub za granicą wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 1 dzień, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: wyżywienia, transportu oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne.
Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ USŁUG WYKONANYCH wraz z załącznikami wg wzoru Załącznika nr 4A należy złożyć dopiero po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach
i oświadczeniach wymaganych w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru dla Części I- stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz dla Części II- stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca Załącznik nr 2 do SWZ - Część I i II
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 2 do SWZ - Część I i/lub II
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 2A do SWZ - Część I /lubi II
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ - Część I i/lub II
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 3 do SWZ Część I i/lub II
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 3A do SWZ - Część I i/lub II
Oświadczenie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5- Część I i/lub II
OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 10- Część I i/lub II OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów
Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla Części I i II.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
I. działania siły wyższej (np. wojna, pożar, epidemia, powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy,
II. zwłoki w świadczonych usługach spowodowanych okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy,
III. wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
IV. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zmawiającego; w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy.
V. braku możliwości skompletowania odpowiedniej liczby uczestników poszczególnych wizyt.
d) zmiany miejsc wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. w przypadkach nadzwyczajnych, które wywołane są skutkami działania siły wyższej (np. pożar lub powódź);
e) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji poszczególnych wizyt (pilot/koordynator wizyty) pod warunkiem, że ich doświadczenie będzie nie mniejsze niż wskazanych w ofercie Wykonawcy;
f) zmiany miejsc wizyt zawodoznawczych, terminów ich realizacji, osób skierowanych do realizacji zamówienia nastąpi wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zaoferowania przez Wykonawcę propozycji tej samej jakości jak w złożonej ofercie i zgodnymi z zapisami OPZ, bądź uzasadni obiektywnymi przesłankami konieczność dokonania zmian ww. aspektach.
g) zmiany w zakresie ramowego planu każdego dnia z uwzględnieniem posiłków oraz miejsca określonego przez Zamawiającego jako obligatoryjne i podania sposobu wspólnego zagospodarowania czasu wolnego uczestników mogą nastąpić za zgodą pracownika biura koordynacji projektu biorącego udział w danej wizycie zawodoznawczej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa nawozów dla OT Nowe Linie - cz. II
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod-kan w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynku oraz lokali mieszkalnych przy ul. Jagiellońskiej 26 w Szczecinie
- Ochrona obiektu (pustostanu) zlokalizowanego przy ul. Staszica/Lubomirskiego w Szczecinie, w formie patroli lotnych
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek edukacyjno-integracyjnych
- "Organizacja obozów językowych z języka angielskiego dla uczniów Zespołu Szkół w Sokołowie Młp."
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Organizacja misji gospodarczej
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.