eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieModernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich - zwiększenie potencjału leczniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich – zwiększenie potencjału leczniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszelag@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117738

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich – zwiększenie potencjału leczniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b7335c-7857-4ad6-bf95-7dd4ddf9f1aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/PN/2025/ZS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich – zwiększenie potencjału leczniczego” w systemie zaprojektuj I wybuduj realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”; Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”. UMOWA Nr KPOD.07.08-IP.10-0092/24/KPO/1082/2025/20 o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego w/w Przedsięwzięcia.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac budowlanych / instalacyjnych / projektowych / wyposażenie określa:
• niniejsza SWZ;
• załacznik nr 1 do SWZ – formularz oferty;
• załącznik nr 2 do SWZ – Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załacznikami do PFU;
• załacznik nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo cenowy – wyposażenie medyczne;
• załacznik nr 3a do SWZ – Wymagane parametry – wyposażenie medyczne;
• załacznik nr 4 do SWZ – formularz asortymentowo cenowy oraz wymagane parametry – wyposażenie niemedyczne;
• załacznik nr 5 do SWZ – project umowy.
b) Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych etapów po uzgodnieniu z Zamawiającym zostaną zamieszczone w Harmonogramie rzeczowo finansowym, który zgodnie z zapisami projektu umowy Wykonawca ma przedstawić do zaakceptowania po podpisaniu umowy.
c) Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (jeżeli dotyczy).
d) Program funkcjonalno-użytkowy służy do ustalenia planowanych kosztów oraz przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej – stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12869258,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13100009,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12869258,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane Mazur Sp. z o.o. Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlana Mazur Sławomir Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381818797

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12869258,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.