eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji Zadania : "Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau - Część I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji Zadania : „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau - Część I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji Zadania : „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau - Część I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e5d11f8-6413-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń .......

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.2. Adres poczty elektronicznej: muzeum@auschwitz.org, z tym, że w zakresie niniejszego postępowania właściwym adresem poczty elektronicznej do korespondencji z wykonawcami jest adres wskazany w dział VIII ust 1 SWZ.

2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html
Ponadto postępowanie będzie prowadzone przy użyciu strony internetowej miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,
w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na „Pełnieniu usługi nadzoru inwestorskiego
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji Zadania prowadzonego pod nazwą: „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - Część I” w trakcie prowadzenia robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę oraz do upływu terminu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane”

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na podobnych usługach, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy w zakresie dodatkowych wizyt inspektora nadzoru.
Zamówienia podobne Zamawiający, w zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielić Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia. Zamówienia to polega na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 50% umowy, w zakresie realizacji usługi nadzoru, w przypadku konieczności realizacji prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Przewidywane zamówienia podobne będą udzielane na zasadach i warunkach określonych w umowie o zamówienie podstawowe, wg następujących zasad:
Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób:
Dla usługi nadzoru inwestorskiego – ceny zostaną przyjęte na podstawie ceny jednostkowej za wizytę, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, albo dla zakresów nie występujących
w zamówieniu podstawowym - w oparciu o rynkowe ceny usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykonawca obowiązany jest do udokumentowania i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia t.j :

3.1 Jednym inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającym łącznie:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,
b) aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
c) co najmniej 24 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
d) w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną (rozumianą jako suma przepracowanych miesięcy) aktywność zawodową polegającą na pełnieniu funkcji technicznych (inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót) przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.

3.2 Jednym inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym łącznie:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b) aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
c) co najmniej 24 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
d) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną (rozumianą jako suma przepracowanych miesięcy) aktywność zawodową polegającą na pełnieniu funkcji technicznych (inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót) przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,
e) kierował lub nadzorował przynajmniej jedną robotą związaną z renowacją rur przepustowych, renowacją kanalizacji techniką rękawów ciasnopasowanych i posiada w tym zakresie co najmniej 3 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych.

3.3 Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Inspektor nadzoru inwestorskiego lub inspektorzy nadzoru inwestorskiego powinni posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.

3.4 Zmiana osób na osoby posiadające co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie aneksu (wyjątek stanowi nieobecność tych osób wynikła z powodu choroby, jeżeli Zamawiającemu zostanie przedstawione odpowiednie zaświadczenie lekarskie, w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osoby, która zastąpi nieobecnego inspektora nadzoru, posiadającego co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymagane w punkcie 3.1 i 3.2.

3.5 Wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 3 SWZ muszą posługiwać się językiem polskim.

3.6 Wymieniony w pkt. 3 SWZ skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku:
2.1 Zmiany terminu realizacji Zadania skutkująca zmianą terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
2.2 Zmiany osób wskazanych w § 5 ust. 1. W przypadku zmiany osób wskazanych w §5 ust. 1, Wykonawca przedłoży przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby dokumenty, z których będzie jednoznacznie wynikało, że nowe osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie nie grosze niż określone w SWZ dla osób, o których mowa w pkt.3.1 i 3.2. SWZ; Zmiana osób określonych w § 5 ust. 1 niniejszej umowy na osoby posiadające co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymaga sporządzenia aneksu (wyjątek stanowi nieobecność tych osób wynikła z powodu choroby, jeżeli Zamawiającemu zostanie przedstawione odpowiednie zaświadczenie lekarskie, w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osoby, która zastąpi nieobecnego inspektora nadzoru, posiadającej co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego).
2.3 Wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się wydarzenia powstałe niezależnie od woli Stron umowy, o charakterze zewnętrznym, zaistniałe po dniu zawarcia umowy, a które przy dochowaniu należytej staranności nie były i nie mogły być przewidziane lub też wydarzenia o opisanym charakterze, istniejące w momencie podpisania umowy, których skala nie była możliwa do przewidzenia, ani których następstwom nie można było zapobiec, uniemożliwiające wykonanie obowiązków Stron wynikających z umowy. Przypadkami Siły Wyższej mogą być w szczególności: katastrofy, wojny i wojny domowe, strajk generalny, stany klęski żywiołowej, nieprzewidywalne działania sił natury, embarga, epidemie lub wprowadzone przepisy prawa uniemożliwiające dotrzymanie warunków umowy
3. Powyższy katalog dopuszczalnych zmian nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmiany umowy.
Strony mając na uwadze treść art. 439 ustawy PZP przewidują zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy, z użyciem wskaźnika ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego tj. wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (potocznie: inflacja) albo jeżeli ten wskaźnik nie będzie ogłaszany przez Prezes Głównego Urzędu Statystycznego to za pomocą wskaźnika podobnego, który przy obliczaniu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych stosuje Klasyfikację Spożycia Indywidualnego według Celu, zaadaptowaną na potrzeby Zharmonizowanych Wskaźników Cen Konsumpcyjnych (COICOP/HICP). Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonana w oparciu o powyższy wskaźnik lub podobny
(w górę/w dół) po roku obowiązywania umowy, na podstawie wskaźnika opublikowanego za ubiegły rok (na zasadach rok do roku). Wykonawca zgłasza do Zamawiającego wniosek o waloryzację wynagrodzenia umownego na warunkach powyższych, podając wartość wskaźnika ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, zakres i wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, mając na uwadze treść art. 439 ust.
4 ustawy PZP. Waloryzacja dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy jeszcze niewymagalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie, a nie dotyczy wynagrodzenia już zapłaconego Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. Strony przyjmują, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy jaką dopuszcza Zamawiający
w efekcie zastosowania postanowień w ust. 3 wynosi 10% wartości wynagrodzenia pierwotnego w umowie.
5. Strony przyjmują, że postanowienia określone w ust. 3 i ust. 4 dotyczą także odpowiednio podwykonawcy, jeżeli Wykonawca zgłosił podwykonawcę –(ów) do realizacji przedmiotu umowy.
6. Zmiany określone w niniejszym paragrafie mogą nastąpić tylko po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale VII SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.