eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU A I CZĘŚCI BUDYNKU E WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZEŃ W CZĘŚCI BUDYNKU E I BUDYNKU B SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU A I CZĘŚCI BUDYNKU E WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZEŃ W CZĘŚCI BUDYNKU E I BUDYNKU B SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6247034, 32 6247030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital-chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_chrzanow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU A I CZĘŚCI BUDYNKU E WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZEŃ W CZĘŚCI BUDYNKU E I BUDYNKU B SZPITALA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0776c568-1d65-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040334/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa Stacji Łóżek na potrzeby rozbudowy Stacji Dializ o 9 stanowisk oraz Pracowni Endoskopii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306917/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 110/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie obejmuje:
Przebudowę istniejącej Stacji Łóżek na potrzeby rozbudowy Stacji Dializ o dodatkowe 9 stanowisk oraz Pracowni Endoskopii. Obszar opracowania obejmuje część parteru budynku A – lewe skrzydło kompleksu Szpitala oraz budynku E i część budynku B.
3. W obszarze opracowania wyszczególniono dwa zakresy:
a) Pierwszy obejmuje remont pomieszczeń istniejącej stacji dializ oraz pomieszczeń przynależnych, a także modernizację stacji uzdatniania wody, gdzie rozbudowana zostanie instalacja. Przewiduje się rozbudowę układu przygotowania wody pod stację dializ, wymianę istniejącej instalacji wody do dializ, zaprojektowanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w gabinetach lekarskich oraz salach dializ i gabinetach badań, a także nowy układ chłodniczy z agregatem wody lodowej. Remontem objęte zostaną pomieszczenia Stacji Dializ z punktem pielęgniarskim oraz poczekalnia, szatnie pacjentów, sanitariaty, pomieszczenie przygotowania pacjenta, pomieszczenie pracowników, kuchnia, magazyn.
b) Drugi zakres obejmuje przebudowę istniejącej Stacji Łóżek na przestrzeń dodatkowych łóżek stacji dializ oraz Pracownię Endoskopii. Stacja Dializ uzyska 9 dodatkowych stanowisk z centralnie ulokowaną konsolą dla pielęgniarek, WC NPS oraz punkt pielęgniarski z przeszklonymi ścianami, zapewniającymi możliwość bezpośredniej obserwacji pacjentów. Pozostała przestrzeń zaadaptowana zostanie na Pracownię Endoskopii. Projektuje się dwa gabinety endoskopii – jeden odcinka dolnego z bezpośrednim dostępem do pomieszczenia przygotowania pacjenta oraz łazienki NPS, salą wybudzeń pacjenta; oraz drugi – gabinet endoskopii odcinka górnego. Pomiędzy gabinetami ulokowano myjnię endoskopową. Przy wejściu zaprojektowano poczekalnię pacjenta, WC NPS, otwarty punkt pielęgniarski z punktem przygotowania leków oraz gabinet kierownika. Przy klatce schodowej umieszczono część dla personelu – dyżurkę lekarską, pomieszczenie socjalne oraz łazienkę dla personelu. Przestrzeń uzupełniono o pomieszczenia pomocnicze – magazyn, brudownik i pom. pomocnicze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6149446,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8925810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6149446,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-32-99

7.3.3) Ulica: os. Szkolne 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-975

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6149446,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.