eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBadania w trybie odwołania od orzeczeń lek. przedkł. przez osoby ubiegające się o: 1. Wydanie pozw. na broń lub posiad. takie uprawn. 2. Wpis na listę kwalifik. pracown. ochrony i posiad. taki wpis



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania w trybie odwołania od orzeczeń lek. przedkł. przez osoby ubiegające się o:
1. Wydanie pozw. na broń lub posiad. takie uprawn.
2. Wpis na listę kwalifik. pracown. ochrony i posiad. taki wpis

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badania w trybie odwołania od orzeczeń lek. przedkł. przez osoby ubiegające się o:
1. Wydanie pozw. na broń lub posiad. takie uprawn.
2. Wpis na listę kwalifik. pracown. ochrony i posiad. taki wpis

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c8ffa6-3f3b-40be-8db4-35b9fd91967b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Badania od orzeczeń lekarskich w trybie odwoławczym osób ubiegających się o: Wydanie pozwol. na broń lub posiadających takie uprawn. Wpis na listę kwalif. prac. ochrony fiz. i posiadających taki wpis

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-293/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Badanie lekarskie osoby ubiegającej się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadającej takie uprawnienie.
Zadanie nr 1 – szacunkowa liczba osób badanych w okresie trwania umowy – 192.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie
odwoławczym osób ubiegających się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadających takie uprawnienie przez osoby
posiadające wymagane wykształcenie oraz doświadczenie.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu
ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie odwoławczym osób ubiegających
się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających taki wpis prowadziły podmioty.
Wykonawca dokonuje potwierdzenia spełnienia w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ –
Formularzu ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od
poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przez Wykonawcę, posiadały
aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty).
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania spełnienia wymogów określonych w dokumentacji postępowania na
każdym etapie realizacji umowy.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń, według cen jednostkowych podanych w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty obliczona według wzoru podanego w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 167544,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Badanie psychologiczne osoby ubiegającej się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadającej takie uprawnienie
Zadanie nr 2 - szacunkowa liczba osób badanych w okresie trwania umowy – 72
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie
odwoławczym osób ubiegających się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadających takie uprawnienie przez osoby
posiadające wymagane wykształcenie oraz doświadczenie.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu
ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie odwoławczym osób ubiegających
się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających taki wpis prowadziły podmioty.
Wykonawca dokonuje potwierdzenia spełnienia w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ –
Formularzu ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od
poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przez Wykonawcę, posiadały
aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty).
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania spełnienia wymogów określonych w dokumentacji postępowania na
każdym etapie realizacji umowy.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń, według cen jednostkowych podanych w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty obliczona według wzoru podanego w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 62829,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Badanie lekarskie osoby ubiegającej się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i posiadających taki wpis.
Zadanie nr 3 – szacunkowa liczba osób badanych w okresie trwania umowy – 144.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie
odwoławczym osób ubiegających się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadających takie uprawnienie przez osoby
posiadające wymagane wykształcenie oraz doświadczenie.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu
ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie odwoławczym osób ubiegających
się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających taki wpis prowadziły podmioty.
Wykonawca dokonuje potwierdzenia spełnienia w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ –
Formularzu ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od
poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przez Wykonawcę, posiadały
aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty).
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania spełnienia wymogów określonych w dokumentacji postępowania na
każdym etapie realizacji umowy.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń, według cen jednostkowych podanych w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty obliczona według wzoru podanego w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 125658,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Badanie psychologiczne osoby ubiegającej się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i posiadających taki wpis.
Zadanie nr 4 – szacunkowa liczba osób badanych w okresie trwania umowy –72
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie
odwoławczym osób ubiegających się o wydanie pozwolenia na broń lub posiadających takie uprawnienie przez osoby
posiadające wymagane wykształcenie oraz doświadczenie.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu
ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usługi badania od orzeczeń lekarskich w trybie odwoławczym osób ubiegających
się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających taki wpis prowadziły podmioty.
Wykonawca dokonuje potwierdzenia spełnienia w/w wymagań poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 1 do SWZ –
Formularzu ofertowym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od
poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przez Wykonawcę, posiadały
aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty).
Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania spełnienia wymogów określonych w dokumentacji postępowania na
każdym etapie realizacji umowy.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń, według cen jednostkowych podanych w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty obliczona według wzoru podanego w
załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 62829,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542260742

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206079,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542260742

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77279,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542260742

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154559,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2560,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542260742

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77279,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość umowy (suma zadań) - 515198,40 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.