Og³oszenie z dnia 2024-07-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00481588/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UGI PRALNICZYCH DLA SP ZOZ w SIEMIATYCZACH W ZAKRESIE PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE US£UGI PRALNICZYCH DLA SP ZOZ w SIEMIATYCZACH W ZAKRESIE PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d25bd964-8d58-4c83-9b5d-4a9e001cdb40
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00436827
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035303/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦WIADCZENIE US£UGI PRALNICZYCH DLA SP ZOZ w SIEMIATYCZACH W ZAKRESIE PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d25bd964-8d58-4c83-9b5d-4a9e001cdb403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym w tym sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca, który bêdzie ubiega³ siê o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowi±zany do za³o¿enia konta na w/w platformie.
3. Wykonawca dla pe³nego korzystania z platformy powinien zweryfikowaæ konto oraz nadaæ pe³ne uprawnienia dla
u¿ytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do sk³adania ofert.
4. Opis weryfikacji konta oraz nadawania uprawnieñ zawiera instrukcja u¿ytkownika dostêpna na stronie platformy w dziale FAQ
https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/. Sposób
przesy³ania dokumentów i ich podpisywania opisany jest w instrukcjach znajduj±cych siê na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owe dzia³anie platformy, w tym nieprawid³owe z³o¿enie oferty przez Wykonawcê odmienne od stanu faktycznego opisanego w dokumentach zamówienia w tym SWZ oraz instrukcjach u¿ytkownika.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za pomoc± poczty elektronicznej na adres
zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl. Odpowiedzi zostan± zamieszczone na stronie
internetowej prowadzonego postêpowania http://ezamowienia.gov.pl. Na stronie tej tak¿e m.in. udostêpniane bêd± zmiany tre¶ci
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie wezwañ do wyja¶nienia tre¶ci ofert; wyja¶nieñ ra¿±co niskiej ceny, uzupe³nieñ dokumentów
podmiotowych; wezwañ odno¶nie przed³u¿enia zwi±zania ofert±; informacji z otwarcia ofert i o wyborze oferty; lub wezwañ do
poprawy omy³ek pisarskich i rachunkowych; zawiadomienia o uniewa¿nieniu postêpowania; zawiadomieñ o odrzuceniu ofert
zawiadomieñ o wniesieniu odwo³ania za pomoc± zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl
8. Zamawiaj±cy dopuszcza aby odpowiedzi Wykonawcy w zwi±zku z wezwaniami lub zawiadomieniami opisanymi w pkt 7 odbywa³y
siê za pomoc± zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl.
12. Zamawiaj±cy dopuszcza zamieszczanie informacji/zawiadomieñ oraz udzielanie odpowiedzi o wyja¶nienie tre¶ci SWZ je¿eli
storna prowadzonego zamówienia t.j. http://ezamowienia.gov ulegnie awarii lub zamieszczanie informacji za jej po¶rednictwem nie
bêdzie mo¿liwe. W powy¿szej sytuacji informacje bêd± publikowane za pomoc± strony internetowej Zamawiaj±cego
http://spzozsiemiatycze.pl w zak³adce zamówienia publiczne/aktualne postêpowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP
ZOZ w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze;
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za
po¶rednictwem adresu e-mail: Iodo@spzozsiemiatycze.pl;.
3. Dane osobowe takie jak imiê, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail bêd± przetwarzane w celu
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych,
Dz. Urz. UE. L z 2016, nr 119, str. 1 z pó¼n. zm., dalej RODO) stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej
podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Dane osobowe bêd± ujawniane pozosta³ym Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów w
zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych z Zamawiaj±cym umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu
okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z prawem dostêpu do danych wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
- sprostowania danych, ograniczenia ich przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem
ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje prawo:
- usuniêcia danych osobowych;
- ¿±dania przeniesienia danych osobowych.
9. W odniesieniu do podanych danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e
wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/11/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie kompleksowej us³ugi prania i dezynfekcji termiczno-chemicznej, prasowania i maglowania, sortowania (wg. oddzia³ów/komórek Zamawiaj±cego), drobnych napraw i uszkodzeñ powsta³ych w czasie prania, pakowania, odbioru, za³adunku i transportu z i do siedziby Zamawiaj±cego dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach.
2. Szacunkowa wielko¶æ zamówienia na okres 24 miesiêcy wynosi 96 000,00 Kg.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ (wór umowy).
4. Ilo¶æ asortymentu okre¶lona w SWZ w okresie obowi±zywania Umowy, zosta³a okre¶lona w sposób szacunkowy. Ilo¶æ asortymentu przeznaczona do prania przez Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania Umowy mo¿e byæ mniejsza, b±d¼ wzrosn±æ i z tego tytu³u nie przys³uguj± Wykonawcy wzglêdem Zamawiaj±cego ¿adne roszczenia, przy czym Zamawiaj±cy przeznaczy do prania asortyment o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 60% ilo¶ci asortymentu wskazanego w Umowie
5. Wszelkie koszt zwi±zane z realizacj± zamówienia s± po stronie Wykonawcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
98393000-4 - Us³ugi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Awaryjny cykl prania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± ni¿ej okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
b) dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e:
I. Aktualn± pozytywn± opiniê/za¶wiadczenie w³a¶ciwego Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spe³nianiu wymogów dotycz±cych ¶wiadczenia us³ug w zakresie prania i dezynfekcji po¶cieli, bielizny szpitalnej, ubrañ ochronnych i roboczych pracowników Zamawiaj±cego,
II. Aktualn± pozytywn± opiniê sanitarna, a wydan± przez w³a¶ciwy Pañstwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, dopuszczaj±cy transport specjalistyczny Wykonawcy do przewo¿enia bielizny i odzie¿y Zamawiaj±cego.
Dowodem bêdzie przedstawienie opinii.
c) dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
d) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e i¿:
I. Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno us³ugê polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych dla Szpitala, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000 z³ brutto.
Dowodem bêdzie Za³±cznik nr 5 do SWZ wraz z dowodami.
II. Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) wdro¿ony i certyfikowany system zarz±dzania jako¶ci± ISO PN-EN 9001:2015
b) system zarz±dzania ¶rodowiskowego spe³niaj±cy wymagania normy 14001 :2015 w zakresie, co najmniej us³ug pralniczych i wynajmu odzie¿y i bielizny medycznej z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie monitorowania RFID lub równowa¿ne - dowodem bêdzie przedstawienie certyfikatów
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 594 t.j. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4)PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (wzór stanowi za³±cznik nr 4 i 4a do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3)PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4)PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6)PZP,
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1),2) i 4)PZP sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
5. Dokumenty od Wykonawców zagranicznych: zosta³y wymienione w rozdziale VIII pkt. III.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8. Wykonawca na dowód spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych wskazanych w rozdziale VII pkt. 1 lit. b i d lit. I i II przedstawi na wezwanie nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe: .
1) Opinia Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej
2) Wykaz wykonanych us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 5 do SWZ
3) Przedstawienie wymienionych certyfikatów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi, spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) System kontroli i analizy ryzyka ska¿enia mikrobiologicznego RABC w zwi±zku z norm± PN – EN 14065:2016.
2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, który nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, ¿e przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega od-rzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. W przypadku, gdy przedmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu po¶wiadczone za zgodno¶æ z wersj± papierow± kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej dokonuje elektronicznie notariusz lub Wykonawca.
7. Zapisy art. 107 ustawy PZP maj± zastosowanie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej b±d¼ w formie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu po¶wiadczonego za zgodno¶æ z dokumentem w formie papierowej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Notariusza, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawców. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
5. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
2) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika/reprezentanta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. Przepisy dotycz±ce pojedynczego Wykonawcy maj± zastosowanie do pe³nomocnika, o którym mowa w pkt. 4 i 6 ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie na mocy art. 117 ust 4 PZP do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi b±d¼ dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe zmiany umowy zosta³y opisane w za³±czniku nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpitalnej oraz wynajmu bielizny, transportu, za³adunku i wy³adunku u Zamawiaj±cego
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH OD 01.07.2025 DO 31.12.2025
- Us³uga prania dla Zak³adu Karnego w Tarnowie oraz Oddzia³u Zewnêtrznego w Tarnowie-Mo¶ciach
- Wykonywanie us³ug sprz±tania i utrzymywania czysto¶ci w obiektach mieszcz±cych komórki organizacyjne S±du Rejonowego w Piasecznie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bielawie
- Us³ugi pralnicze na rzecz Aresztu ¦ledczego w Gliwicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.