Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
- 2025/BZP 00390117/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d80a5bf-ff5c-4f8d-8cca-d75efdf79bbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042433/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego,Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (Priorytet 3. Fundusze Europejskie na zrównoważony transport miejski;Działanie 3.2 Rozwój i usprawnienie mobilności miejskiej i podmiejskiej ZITy regionalne;Cel szczegółowy 2 (VIII) Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej jako elementu transformacji w kierunku gospodarki zeroemisyjnej)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WTR.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, które zostaną zlokalizowane na terenie gminy – miasto Grudziądz.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dostawie urządzeń oraz ich montażu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technologicznych, spełniającego, co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku nr 1 do SWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych, przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
5. Zamawiający wymaga, aby dane podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym - załączniku nr 3 do SWZ, jednoznacznie i precyzyjnie wskazywały przedmiot zamówienia.
Podane dane muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznaczną identyfikację przedmiotu zamówienia w zakresie konfiguracji zgodnej z wymaganiami Zamawiającego za pomocą ogólnie dostępnych sposobów (np. strona internetowa producenta) w celu sprawdzenia poprawności jego parametrów z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy podany przez Wykonawcę model czy nazwa przedmiotu zamówienia nie obrazują w pełni spełnienia wymagań Zamawiającego należy wskazać dane techniczne w zakresie konfiguracji.
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji. Gwarancja będzie obowiązywać od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 952881,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 952881,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 952881,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERA – SERWIS SGL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291797743
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MERA-SERWIS SGL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
MERA-SERWIS SGL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 952881,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa środków higieny osobistej w 2025 r. - sprawa nr 93/2025
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie - sprawa nr 95/2025
- Dostawy pieczywa świeżego i mrożonego
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Rewitalizacja terenu wraz z usunięciem drzew w kompleksie wojskowym w Grudziądzu przy ul. Hallera - sprawa 90/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.