Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa wykonania gadżetów promocyjnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6630711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa wykonania gadżetów promocyjnych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbf3f40a-33f3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000732/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi wykonania gadżetów promocyjnych (promocja KFS)
1.3.8 Usługi wykonania gadżetów promocyjnych (promocja EURES)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/22-USL/03, ZP-05/22-USL/05
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79926,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania, w tym oznakowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych w następującym asortymencie i ilościach: Część I zamówienia (promocja KFS): ładowarka samochodowa (350 sztuk), termos 350 ml (350 sztuk), pompka rowerowa (350 sztuk), krokomierz z paskiem (350 sztuk), poduszka podróżna (350 sztuk), pleciona torba/siatka na zakupy (350 sztuk), kosmetyczka (350 sztuk), zestaw rakietek plażowych (350 sztuk), zestaw gier 4 w jednym (350 sztuk), gra CRAZY LOOP (350 sztuk), skakanka dla dzieci (350 sztuk).2. Zamawiający wymaga, żeby podstawą wykonania materiałów były komponenty fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku.
3. Wszystkie treści, które powinny znaleźć się na zamówionych materiałach, w tym wymagane oznakowanie dostarczy Zamawiający w trakcie ustalania szczegółów dotyczących kolorystyki i rozwiązań projektowych. Oznakowanie oznacza umieszczenie na materiałach promocyjnych wymaganego przez Zamawiającego logotypu.
4. KOD CPV: 79.34.00.00 - 9 – usługi reklamowe i marketingowe, 22.46.20.00-6 (materiały reklamowe), 37.00.00.00-8 (instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki…)
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 p.z.p., w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p, ani o których mowa w art. 100 p.z.p.
8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 72608,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania, w tym oznakowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych w następującym asortymencie i ilościach: Część II zamówienia (promocja EURES): pleciona torba/siatka na zakupy (150 sztuk) i kosmetyczka (150 sztuk).2. Zamawiający wymaga, żeby podstawą wykonania materiałów były komponenty fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku.
3. Wszystkie treści, które powinny znaleźć się na zamówionych materiałach, w tym wymagane oznakowanie dostarczy Zamawiający w trakcie ustalania szczegółów dotyczących kolorystyki i rozwiązań projektowych. Oznakowanie oznacza umieszczenie na materiałach promocyjnych wymaganego przez Zamawiającego logotypu.
4. KOD CPV: 79.34.00.00 - 9 – usługi reklamowe i marketingowe, 22.46.20.00-6 (materiały reklamowe), 37.00.00.00-8 (instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki…)
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 p.z.p., w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p, ani o których mowa w art. 100 p.z.p.
8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58982,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58982,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Biuro- Fach Arkadiusz Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220907511
7.3.3) Ulica: Fiszera 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA BIURO-FACH ARKADIUSZ BRZEZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5898200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6129,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6129,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Komin "MK STUDIO" Agencja Reklamowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634295467
7.3.3) Ulica: os. Jana III Sobieskiego 7/46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-688
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW KOMIN "MK STUDIO" AGENCJA REKLAMOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW KOMIN "MK STUDIO" AGENCJA REKLAMOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6129,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. St. Moniuszki w Pucku z podziałem na 3 części.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.