Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00386573/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00389423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Żłobka nr 2 oraz Klubu Dziecięcego w Szczecinie w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-114908fe-320c-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Żłobka nr 2 oraz Klubu Dziecięcego w Szczecinie w ramach „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-114908fe-320c-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŻM/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli wraz z montażem do Żłobka Publicznego nr 2 przy ul. Kostki Napierskiego 6c w Szczecinie4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 37936,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli wraz z montażem do Klubu Dziecięcego przy ul. Chodkiewicza 1 Lokal U1 w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 52203,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia oraz zabawek do Żłobka Publicznego nr 2 przy ul. Kostki Napierskiego 6c w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39516120-9 - Poduszki
39512500-9 - Poszewki na poduszki
39512100-5 - Prześcieradła
39223000-1 - Łyżki, widelce
39111000-3 - Siedziska
39221130-7 - Pojemniki na żywność
38652100-1 - Projektory
22112000-8 - Czytanki
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 83012,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia oraz zabawek do Klubu Dziecięcego przy ul. Chodkiewicza 1 Lokal U1 w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39516120-9 - Poduszki
39512500-9 - Poszewki na poduszki
39512100-5 - Prześcieradła
39223000-1 - Łyżki, widelce
39221210-2 - Talerze
39111000-3 - Siedziska
39221130-7 - Pojemniki na żywność
38652100-1 - Projektory
22112000-8 - Czytanki
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 85227,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35928,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44660,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44624,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7251933448, REGON: 100283710
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44624,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42201,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63888,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52716,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7251933448 REGON: 100283710
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52716,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140330,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ POD FIRMĄ: „KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7940000198, REGON: 650112537
7.3.3) Ulica: JAGIELLOŃSKA 2
7.3.4) Miejscowość: PRZEWORSK
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76483,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256900,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76483,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7251933448 REGON: 100283710
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76483,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-05INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Dostawa wyrobów stalowych, lin i osprzętu stalowego
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku mieszkalnego przy ul. Nad Odrą 117 w Szczecinie
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy w wybranych obiektach naziemnych na obszarze Natura 2000 Police - kanały PLH320015
- "Zakup, dostawa, uruchomienie sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie w pakietach."
- DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW DO MORFOLOGII KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO DO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Działu Administracyjno- Technicznego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- "Zakup wyposażenia do przedszkola" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń terapeutycznych (pokój 005) na potrzeby pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wraz z montażem mebli do gabinetu przedmedycznej pomocy doraźnej i pokoju socj. na potrzeby pracowników DPS przy ul. Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa, montaż foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki".
więcej: Czytanki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.