eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin7P/TP1/R/2022 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
7P/TP1/R/2022 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szgichp.ires.pl/19139/19139/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

7P/TP1/R/2022 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdab631c-43e0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030906/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377296/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7P/TP1/R/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie I – Rękawice diagnostyczne.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/I do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowych ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
2. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .
5. Dostarczony towar musi posiadać termin ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 116000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie II-Rękawice chirurgiczne.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/II do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowych ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
2. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .
5. Dostarczony towar musi posiadać termin ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6318,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.