eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoBudowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.4.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435197

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406944

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Dzianiszu wraz z wyposażeniem budynku oraz infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy budynku oraz kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
 roboty pomiarowe,
 roboty rozbiórkowe,
 roboty związane z wycinką drzew,
 roboty ziemne,
 wykonanie fundamentów,
 wykonanie ścian zewnętrznych,
 wykonanie ścian wewnętrznych,
 wykonanie schodów,
 roboty żelbetowe,
 wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
 ułożenie pokrycia dachowego,
 dostawa i montaż stolarki zewnętrznej,
 dostawa i montaż stolarki wewnętrznej,
 wykonanie posadzek z PCV i wykładzin przemysłowych
 wykonanie posadzek gresowych,
 wykończenie sufitów,
 dostawa i montaż balustrad,
 roboty tynkarskie,
 wykończenie HPL
 wykonanie kamieniarki,
 ułożenie glazury w sanitariatach,
 wykonanie infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, grzewcza, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacji niskoprądowych)
 roboty wykończeniowe (montaż osprzętu i aparatury)
 wykonanie zagospodarowania terenu – roboty zewnętrzne (mur oporowy, nawierzchnie z odwodnieniem, schody terenowe, oświetlenie zewnętrzne, zbiornik przeciwpożarowy, zagospodarowanie zielenią)
 wykonanie sieci wodociągowej
 wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji
 wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
2) Dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku, w tym:
 dostawę, załadunek, rozładunek, rozmieszczenie w pomieszczeniach wybudowanego budynku, montaż, podłączenie mebli standardowych lub wykonanych na wymiar oraz wyposażenia i urządzeń.
 dostarczenie wszystkich oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, nie powystawowego, wysokiej jakości.
 dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia zgodnego z ob-owiązującymi przepisami prawa oraz spełniającego obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia.
 dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanego jako przeznaczonego do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej, starannie, z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości, o powierzchniach gładkich i zmywalnych, odpornych na działanie środków czystości oraz na ścieranie i odbarwienia.
 dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanych z materiałów i w kolorystyce zgodnej z opisem poszczególnych pozycji – Wykonawca jest zobowiązany, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, do przedłożenia wzorników/próbek celem ustalenia dokładnych odcieni kolorów, faktur, wykończeń itp. rzeczy Zamawiającemu w celu dokonania ostatecznego wyboru.
 zweryfikowania przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkich podanych wymiarów, gdyż na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
 pozostawienia pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia w należytym porządku i usunięcia wszelkich odpadów, nieczystości oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy i montażu wyposażenia i urządzeń.
 dołączenia do każdego dostarczonego urządzenia i sprzętu instrukcji obsługi, montażu i konserwacji sporządzonej w języku polskim oraz kart gwarancyjnych, niezbędnych ate-stów, certyfikatów (najpóźniej wraz z dniem zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia).
 objęcia co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wszystkich zaoferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia; okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru dostarczonych przedmiotów.
3) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub za-świadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Dzianiszu wraz z wyposażeniem budynku oraz infrastrukturą i za-gospodarowaniem terenu przy budynku oraz kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty związane z wycinką drzew,
- roboty ziemne,
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie ścian zewnętrznych,
- wykonanie ścian wewnętrznych,
- wykonanie schodów,
- roboty żelbetowe,
- wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
- ułożenie pokrycia dachowego,
- dostawa i montaż stolarki zewnętrznej,
- dostawa i montaż stolarki wewnętrznej,
- wykonanie posadzek z PCV i wykładzin przemysłowych
- wykonanie posadzek gresowych,
- wykończenie sufitów,
- dostawa i montaż balustrad,
- roboty tynkarskie,
- wykończenie HPL
- wykonanie kamieniarki,
- ułożenie glazury w sanitariatach,
- wykonanie infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, grzewcza, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacji niskoprądowych, przebudowa sieci teletechnicznej)
- roboty wykończeniowe (montaż osprzętu i aparatury)
- wykonanie zagospodarowania terenu – roboty zewnętrzne (mur oporowy, nawierzchnie z odwodnieniem, schody terenowe, oświetlenie zewnętrzne, zbiornik przeciwpożarowy, za-gospodarowanie zielenią)
- wykonanie sieci wodociągowej
- wykonanie wygrodzenia i zabezpieczenie dojść do budynku szkoły
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji
- wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
2) Dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku, w tym:
- dostawę, załadunek, rozładunek, rozmieszczenie w pomieszczeniach wybudowanego budynku, montaż, podłączenie mebli standardowych lub wykonanych na wymiar oraz wyposażenia i urządzeń.
- dostarczenie wszystkich oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, nie powystawowego, wysokiej jakości.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniającego obowiązujące normy i wymogi do-tyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanego jako przeznaczonego do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej, starannie, z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości, o powierzchniach gładkich i zmywalnych, odpornych na działanie środków czystości oraz na ścieranie i odbarwienia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanych z materiałów i w kolorystyce zgodnej z opisem poszczególnych pozycji – Wykonawca jest zobowiązany, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, do przedłożenia wzorników/próbek celem ustalenia dokładnych odcieni kolorów, faktur, wykończeń itp. rzeczy Zamawiającemu w celu dokonania ostatecznego wyboru.
- zweryfikowania przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkich podanych wymiarów, gdyż na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- pozostawienia pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia w należytym porządku i usunięcia wszelkich odpadów, nieczystości oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy i montażu wyposażenia i urządzeń.
- dołączenia do każdego dostarczonego urządzenia i sprzętu instrukcji obsługi, montażu i konserwacji sporządzonej w języku polskim oraz kart gwarancyjnych, niezbędnych atestów, certyfikatów (najpóźniej wraz z dniem zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia).
- objęcia co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wszystkich zaoferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia; okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru dostarczonych przedmiotów.
3) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-30 10:00

Po zmianie:
2024-08-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-30 11:00

Po zmianie:
2024-08-09 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.