Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406944/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00449118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00467503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00671041/01 - Wynik z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.2.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.4.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435197
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406944
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Dzianiszu wraz z wyposażeniem budynku oraz infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy budynku oraz kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
roboty pomiarowe,
roboty rozbiórkowe,
roboty związane z wycinką drzew,
roboty ziemne,
wykonanie fundamentów,
wykonanie ścian zewnętrznych,
wykonanie ścian wewnętrznych,
wykonanie schodów,
roboty żelbetowe,
wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
ułożenie pokrycia dachowego,
dostawa i montaż stolarki zewnętrznej,
dostawa i montaż stolarki wewnętrznej,
wykonanie posadzek z PCV i wykładzin przemysłowych
wykonanie posadzek gresowych,
wykończenie sufitów,
dostawa i montaż balustrad,
roboty tynkarskie,
wykończenie HPL
wykonanie kamieniarki,
ułożenie glazury w sanitariatach,
wykonanie infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, grzewcza, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacji niskoprądowych)
roboty wykończeniowe (montaż osprzętu i aparatury)
wykonanie zagospodarowania terenu – roboty zewnętrzne (mur oporowy, nawierzchnie z odwodnieniem, schody terenowe, oświetlenie zewnętrzne, zbiornik przeciwpożarowy, zagospodarowanie zielenią)
wykonanie sieci wodociągowej
wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji
wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
2) Dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku, w tym:
dostawę, załadunek, rozładunek, rozmieszczenie w pomieszczeniach wybudowanego budynku, montaż, podłączenie mebli standardowych lub wykonanych na wymiar oraz wyposażenia i urządzeń.
dostarczenie wszystkich oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, nie powystawowego, wysokiej jakości.
dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia zgodnego z ob-owiązującymi przepisami prawa oraz spełniającego obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia.
dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanego jako przeznaczonego do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej, starannie, z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości, o powierzchniach gładkich i zmywalnych, odpornych na działanie środków czystości oraz na ścieranie i odbarwienia.
dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanych z materiałów i w kolorystyce zgodnej z opisem poszczególnych pozycji – Wykonawca jest zobowiązany, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, do przedłożenia wzorników/próbek celem ustalenia dokładnych odcieni kolorów, faktur, wykończeń itp. rzeczy Zamawiającemu w celu dokonania ostatecznego wyboru.
zweryfikowania przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkich podanych wymiarów, gdyż na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
pozostawienia pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia w należytym porządku i usunięcia wszelkich odpadów, nieczystości oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy i montażu wyposażenia i urządzeń.
dołączenia do każdego dostarczonego urządzenia i sprzętu instrukcji obsługi, montażu i konserwacji sporządzonej w języku polskim oraz kart gwarancyjnych, niezbędnych ate-stów, certyfikatów (najpóźniej wraz z dniem zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia).
objęcia co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wszystkich zaoferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia; okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru dostarczonych przedmiotów.
3) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub za-świadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Dzianiszu wraz z wyposażeniem budynku oraz infrastrukturą i za-gospodarowaniem terenu przy budynku oraz kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty związane z wycinką drzew,
- roboty ziemne,
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie ścian zewnętrznych,
- wykonanie ścian wewnętrznych,
- wykonanie schodów,
- roboty żelbetowe,
- wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
- ułożenie pokrycia dachowego,
- dostawa i montaż stolarki zewnętrznej,
- dostawa i montaż stolarki wewnętrznej,
- wykonanie posadzek z PCV i wykładzin przemysłowych
- wykonanie posadzek gresowych,
- wykończenie sufitów,
- dostawa i montaż balustrad,
- roboty tynkarskie,
- wykończenie HPL
- wykonanie kamieniarki,
- ułożenie glazury w sanitariatach,
- wykonanie infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, grzewcza, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacji niskoprądowych, przebudowa sieci teletechnicznej)
- roboty wykończeniowe (montaż osprzętu i aparatury)
- wykonanie zagospodarowania terenu – roboty zewnętrzne (mur oporowy, nawierzchnie z odwodnieniem, schody terenowe, oświetlenie zewnętrzne, zbiornik przeciwpożarowy, za-gospodarowanie zielenią)
- wykonanie sieci wodociągowej
- wykonanie wygrodzenia i zabezpieczenie dojść do budynku szkoły
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji
- wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
2) Dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku, w tym:
- dostawę, załadunek, rozładunek, rozmieszczenie w pomieszczeniach wybudowanego budynku, montaż, podłączenie mebli standardowych lub wykonanych na wymiar oraz wyposażenia i urządzeń.
- dostarczenie wszystkich oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, nie powystawowego, wysokiej jakości.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniającego obowiązujące normy i wymogi do-tyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanego jako przeznaczonego do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej, starannie, z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości, o powierzchniach gładkich i zmywalnych, odpornych na działanie środków czystości oraz na ścieranie i odbarwienia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanych z materiałów i w kolorystyce zgodnej z opisem poszczególnych pozycji – Wykonawca jest zobowiązany, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, do przedłożenia wzorników/próbek celem ustalenia dokładnych odcieni kolorów, faktur, wykończeń itp. rzeczy Zamawiającemu w celu dokonania ostatecznego wyboru.
- zweryfikowania przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkich podanych wymiarów, gdyż na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- pozostawienia pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia w należytym porządku i usunięcia wszelkich odpadów, nieczystości oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy i montażu wyposażenia i urządzeń.
- dołączenia do każdego dostarczonego urządzenia i sprzętu instrukcji obsługi, montażu i konserwacji sporządzonej w języku polskim oraz kart gwarancyjnych, niezbędnych atestów, certyfikatów (najpóźniej wraz z dniem zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia).
- objęcia co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wszystkich zaoferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia; okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru dostarczonych przedmiotów.
3) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-30 10:00
Po zmianie:
2024-08-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-30 11:00
Po zmianie:
2024-08-09 11:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.