Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406944/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00435197/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00449118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00467503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c95487c-d2ad-44df-9965-8d38c811acc41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c95487c-d2ad-44df-9965-8d38c811acc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064247/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa sali gimnastycznej z kompleksem boisk i infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13420412,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Dzianiszu wraz z wyposażeniem budynku oraz infrastrukturą i za-gospodarowaniem terenu przy budynku oraz kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych, w tym:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty związane z wycinką drzew,
- roboty ziemne,
- wykonanie fundamentów,
- wykonanie ścian zewnętrznych,
- wykonanie ścian wewnętrznych,
- wykonanie schodów,
- roboty żelbetowe,
- wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
- ułożenie pokrycia dachowego,
- dostawa i montaż stolarki zewnętrznej,
- dostawa i montaż stolarki wewnętrznej,
- wykonanie posadzek z PCV i wykładzin przemysłowych
- wykonanie posadzek gresowych,
- wykończenie sufitów,
- dostawa i montaż balustrad,
- roboty tynkarskie,
- wykończenie HPL
- wykonanie kamieniarki,
- ułożenie glazury w sanitariatach,
- wykonanie infrastruktury technicznej (kanalizacja, wodociąg, grzewcza, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacji niskoprądowych, przebudowa sieci teletechnicznej)
- roboty wykończeniowe (montaż osprzętu i aparatury)
- wykonanie zagospodarowania terenu – roboty zewnętrzne (mur oporowy, nawierzchnie z odwodnieniem, schody terenowe, oświetlenie zewnętrzne, zbiornik przeciwpożarowy, za-gospodarowanie zielenią)
- wykonanie sieci wodociągowej
- wykonanie wygrodzenia i zabezpieczenie dojść do budynku szkoły
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji
- wykonanie pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników z obsługi montowanych systemów i urządzeń
2) Dostawę i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku, w tym:
- dostawę, załadunek, rozładunek, rozmieszczenie w pomieszczeniach wybudowanego budynku, montaż, podłączenie mebli standardowych lub wykonanych na wymiar oraz wyposażenia i urządzeń.
- dostarczenie wszystkich oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego, nie powystawowego, wysokiej jakości.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniającego obowiązujące normy i wymogi do-tyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanego jako przeznaczonego do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej, starannie, z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości, o powierzchniach gładkich i zmywalnych, odpornych na działanie środków czystości oraz na ścieranie i odbarwienia.
- dostarczenia oferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia wykonanych z materiałów i w kolorystyce zgodnej z opisem poszczególnych pozycji – Wykonawca jest zobowiązany, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, do przedłożenia wzorników/próbek celem ustalenia dokładnych odcieni kolorów, faktur, wykończeń itp. rzeczy Zamawiającemu w celu dokonania ostatecznego wyboru.
- zweryfikowania przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wszystkich podanych wymiarów, gdyż na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- pozostawienia pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia w należytym porządku i usunięcia wszelkich odpadów, nieczystości oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy i montażu wyposażenia i urządzeń.
- dołączenia do każdego dostarczonego urządzenia i sprzętu instrukcji obsługi, montażu i konserwacji sporządzonej w języku polskim oraz kart gwarancyjnych, niezbędnych atestów, certyfikatów (najpóźniej wraz z dniem zgłoszenia do odbioru przedmiotu zamówienia).
- objęcia co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe wszystkich zaoferowanych mebli, materiałów, artykułów i wyposażenia; okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru dostarczonych przedmiotów.
3) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym - zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia instytucji uzgadniających projekt oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8827879,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11929519,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9836901,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPB ŁUKASZCZYK Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352866618
7.3.4) Miejscowość: Zaskale
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TPB ŁUKASZCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TPB ŁUKASZCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9836901,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa i montaż mebli oraz wyposażenie lokalu filii 1 Biblioteki Raczyńskich przy ul. Rostworowskiego 15
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Wymiana posadzek w wybranych pomieszczeniach oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.