Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331340/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00348975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00355277/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska
1.5.2.) Miejscowość: Miłki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.gminamilki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zadania statutowe Gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c29f4600-1699-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098617/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.701.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki”
2. Zakres robót obejmuje:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych – szt. 445,
2) montaż nowych opraw LED z systemem sterowania- 445,
3) dogięcie wysięgników do kąta zgodnego z projektem oświetleniowym, wyniesienie niektórych wysięgników nad linię – szt. 281,
4) Poniżej zestawienie wymaganych – przykładowych parametrów techniczno-użytkowych, jakim winny charakteryzować się oprawy drogowe LED :
1. Możliwość montażu na wysięgniku lub bezpośrednio na słupie,
2. Korpus kpl. oprawy wykonany, jako ciśnieniowy odlew aluminiowy, ( obudowa, pokrywa),
3. Zasilacz: elektroniczny zalewany smołą lub żywicą, o cos fi minimum - 0,98
( ƛ 0,98 ), potwierdzenie tego parametru musi wynikać z trwałego ocechowania zasilaczy, lub załączonej do oferty karty katalogowej ( wymagany jest certyfikat na zasilacze ),
4. Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu od góry,
5. System odcinający napięcie w chwili otwarcia pokrywy,
6. Panel wykonany z tworzywa z zamontowanym na nim kpl. osprzętem elektrycznym , demontowany z oprawy bez użycia narzędzi, z wykorzystaniem np. tzw. szybkozłączki, ( demontaż nie może następować razem z panelem LED ),
7. Płynna regulacja kąta nachylenia, przy pomocy zintegrowanego z oprawą uchwytu, w zakresie ± 10 stopni,
8. Zabezpieczenie przed samoczynnym opadaniem pokrywy osprzętu, w trakcie wykonywania czynności serwisowych,
9. Oprawy o mocy nie większej i strumieniu świetlnym emitowanym z oprawy nie mniejszym niż zawarte w projekcie . Dopuszcza się oprawy o mniejszej mocy,
i wyższym strumieniu, jednak w takim przypadku uzyskane parametry oświetleniowe nie mogą być gorsze od obliczeń zamieszczonych w projekcie,
10. Skuteczność świetlna oprawy rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę ( wraz z uwzględnioną mocą pobieraną przez sterownik ), jako system nie może być gorsza niż 125 lm / W,
11. Klosz: szyba hartowana,
12. Dyfuzor: bezbarwny ( clear );
13. Materiał soczewki: PMMA,
14. RAL 7042, lub zbliżony,
15. Klasa ochronności – II,
16. Oprawa do montażu na słupie lub wysięgniku o średnicy 48÷60 mm,
17. Brak zewnętrznego radiatora powodującego osiadanie liści oraz innych zanieczyszczeń,
18. Budowa oprawy dwukomorowa ( komora optyczna szczelnie oddzielona od komory osprzętu ),
19. Stopień szczelności IP66 dla obu komór – termiczne rozdzielenie pomiędzy komorą osprzętu, a panelem LED,
20. Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zabezpieczający przed kondensacja pary wodnej,
21. Oprawa wykonana zgodnie z wymogami normy – bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych PN-EN 62471:2010, oraz Dyrektywa RoHS nr: 2008/354//E, grupa ryzyka RG1 lub RG 0,
22. Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze ( ULOR ) zgodnie
z rozporządzeniem WE nr 245 / 2009, ULOR = 0 przy ustawieniu w pozycji 00 ,
23. Temperatura barwowa oprawy 4000 K, +/- 200K,
24. Oprawa winna odpowiadać wymaganiom w zakresie migotania - Pst LM ≤ 1,0 przy pełnym obciążeniu,
25. Certyfikaty ENEC, ENEC+, ZD4i,
26. Oprawa wyposażona w górnej części w złącze Zhaga, zgodnie ze standaryzacją ZD4i,
27. Zakres temperatury pracy oprawy od -300 do + 350 ,
28. Trwałość LED przy L90B10 – 100 000h,
29. Oprawy wyposażone w autonomiczny przekaźnik czasowy ogólnie dostępny np. APC-LED montowany wraz z zasilaczem DALI , na złączu Zhaga o parametrach:
29.1 Umożliwiający czasową redukcję strumienia świetlnego w oprawach typu LED,
29.2 Możliwość regulacji przedziałów czasowych jak i poziomu redukcji w zakresie od 10 do 100%,
29.3 Brak przewodu sterującego,
29.5 Brak zegara,
29.5 Pobór mocy <0,5W,
29.6 Temperatura pracy -30/+85ºC,
30. Oprawy uliczne powinny mieć możliwość zaprogramowania przynajmniej 10 niezależnych sekwencji redukcji. Zamawiający musi mieć możliwość dowolnego ustawiania czasu rozpoczęcia i zakończenia każdego przedziału a także możliwość ustawienia poziomu mocy obowiązującej w danym przedziale. Ustawiony profil świecenia powinien być realizowany bez konieczności łączenia się z jednostką nadrzędną ( praca w trybie autonomicznym ). Zamawiający wymaga aby istniała możliwość zdalnej zmiany profilu świecenia bez konieczności bezpośredniego dostępu do opraw ( bez konieczności używania podnośnika ). Napięcie w obwodach zasilających oprawy drogowe powinno być obecne tylko w czasie świecenia opraw.
31. Oprawa wyposażona w ogranicznik przepięć do ochrony zasilania źródeł światła LED,
o znamionowym prądzie wyładowczym 10kV / 5kA, umieszczony poza zasilaczem,
(elementy elektroniki zabezpieczone przed wilgocią poprzez zalanie np. smołą lub żywicą) ogranicznik przepięć do ochrony zasilania źródeł światła LED, o następujących minimalnych parametrach:
31.2 Ogranicznik typu 2+ 3,
31.2 Stopień szczelności – IP 67,
31.3 Sygnalizacja stanu urządzenia,
31.4 Aparat uszkodzony – separacja sieci i obwodu prądowego,
31.5 Maksymalny prąd wyładowczego ( 1x 8/20μs ) na biegun - Imax=10kA
31.6 Max. znamionowy prąd obciążenia – 5A,
31.7 Zakres temperatury pracy ( -400 do + 800 C ),
31.8 Znamionowy prąd wyładowczy – 5kA,
31.9 Najwyższe napięcie trwałej pracy -320V AC,
31.10 Max. prąd wyładowczy – 10kA,
31.11 Napięciowy poziom ochrony przy In -1,5 kV,
31.12 Wytrzymałość zwarciowa – 10000A,
31.13 Certyfikat TÜV,
32. inne roboty towarzyszące: montażowe i pomiarowe,
33. wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetleniowej ( zgodnie z opisem w SST) – szt. 1
34. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji tj. :
1) mapy miejscowości i lokalizacji (terenów) z usytuowaniem opraw oświetleniowych,
2) zestawienia:
a) Tabele inwentaryzacyjne punktów oświetleniowych,
b) Tabele inwentaryzacyjne punktów oświetleniowych do wymiany
c) Tabele inwentaryzacyjne wysięgników do wymiany,
d) Tabele inwentaryzacyjne skrzynek sterujących,
3) Projekt Fotometryczny
4) szczegółowe specyfikacje techniczne które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ,
5) przedmiar robót,
6) projektowane postanowieniach umowy które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ .
3. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy przedmiotu zamówienia w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie terenu prowadzonych prac oraz zaplecza,
b) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji, ich uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz oznakowanie robót zgodnie z tymi projektami i właściwe zabezpieczenie miejsca prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
c) wymiana szafek sterowania oświetleniem wymaga przedstawienia do uzgodnienia w Rejonie Energetycznym w Ełku schematu poszczególnych szafek w wersji elektronicznej. Ponieważ planowane prace modernizacyjne dotyczą czynnych urządzeń elektroenergetycznych informujemy, że w PGE obowiązują instrukcje organizacji pracy, obligujące firmy zewnętrzne do posiadania uprawnień i upoważnień do pracy na sieci PGE. Termin, nadzór i odbiór prac należy uzgodnić z Posterunkiem Energetycznym w Giżycku.
5. Użyte do realizacji modernizacji systemu oświetlenia ulicznego oprawy, źródła światła, szafki oświetleniowe i system sterowania muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe opisane w SST.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w projektach fotometrycznych, szczegółowych specyfikacjach technicznych lub przedmiarze, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane, w normie, ocenie technicznej, aprobacie specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp informuje o powodach niedokonania podziału zamówienia na części:
11. podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia z powodu potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia , co spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, a co zatym idzie nadmierne koszty realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467348,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849198,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467348,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński Usługi Instalacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451839890
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467348,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222D, ul. Wrocławska w Prochowicach
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Wykonanie robót remontowych polegających na remoncie sanitariatów zlokalizowanych w budynku A siedziby Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w Zagorzycach na Chmielówkę.
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lucynów, gm. Zbuczyn
- Oświetlenie ciągu pieszo -rowerowego ulicy Kolejowej od ul. Utrata do dworca PKP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.