Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Łeba w szacowanej ilości 100 000,00 m3 w latach 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Łeba w szacowanej ilości 100 000,00 m3 w latach 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b362a9-c82c-46b3-a468-141e4d383a66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00143980/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Interwencyjne roboty czerpalne i refulacyjne infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Łeba w ilości ok. 100 000 m3 w latach 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się
pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zawarł zapisy odnośnie RODO w Rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zawarł zapisy odnośnie RODO w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.71.2025.JL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty podczyszczeniowe infrastruktury dostępowej portu Łeba – czerpanie i wywóz od około 181,00 km brzegu morskiego (od zejścia nr 9 w Łebie) jak najdalej na wschód z zachowaniem odległości od progu podwodnego około 30 -40 m (od stopy odlądowej progu) z pominięciem obszaru rezerwatu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do OPZ) o łącznej szacunkowej ilości 100 000,00 m3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45247120-7 - Drogi wodne, z wyjątkiem kanałów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
A. wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: wykonał 2 (dwie) roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie robót czerpalnych, czerpalno-refulacyjnych lub podczyszczeniowych o wartości każda nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) każda.
Informacje uzupełniające:
1) Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż̇ PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień́ Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
2) Należy podać datę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania robót.
B. W zakresie dysponowania osobami do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie:
- 1 (jedną) osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 2025 poz. 418 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278 z późn. zm.) i co najmniej 4 (cztery) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (lub robót) oraz doświadczenie w kierowaniu 1 (jedną) robota polegającą na wykonaniu robót czerpalnych lub czerpalno-refulacyjnych lub podczyszeniowych o wartości ( wynagrodzenie wykonawcy robót budowlanych) nie mniej niż 2 500 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
C. W zakresie dysponowania sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia:
- rurociągiem refulacyjnym o minimalnej długości 3 500 m, przeznaczonym do transportu urobku i technicznie przystosowanym do współpracy z pogłębiarką;
- minimum jedną pogłębiarką ssąco-refulacyjną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 5 m, o zanurzeniu nie większym niż 2 m, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót;
- minimum jedną pogłębiarką bez własnej ładowni do wykonywania robót czerpalnych, przystosowaną do współpracy z szalandą, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowaniem, oraz minimum jedną szalandą do transportu urobku do klapowania, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowaniem;
-lub minimum jedną pogłębiarką z własną ładownią do wykonywania robót czerpalnych w portach, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonywanie prac na akwenie planowanych robót wraz z klapowaniem.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania wykluczyć Wykonawcę.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego występuje którakolwiek z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 pkt 1 – 3 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał następującego podmiotowego środka dowodowego:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 172); (Załącznik nr 10 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców oraz podmiot trzeci udostępniający zasoby określone w art. 118 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ);
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ);
c) wykazu narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XI. SWZ pkt 6 ppkt. 6.2. -Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków postępowania zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić tymczasowo dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia postępowaniu - ,
składa każdy z Wykonawców.
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, kTóry zakres prac wykonają poszczególni współkonsorcjanci (Załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w Załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy paragraf 15.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wskazuje termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30 kwietnia 2026 r.II. Do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków postępowania zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
(Załącznik nr 4 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach
będą stanowić tymczasowo dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia postępowaniu.
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XI. pkt 6 ppkt 6.2., składa każdy z Wykonawców.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI pkt 6 ppkt 6.3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1001), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy
ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
;oraz wskazane w Rozdziale XI pkt 6 ppkt 6.6-6.10.
III.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "REMONT I PIĘTRA (STRONA PRAWA) - BUDYNKU DIAGNOSTYCZNO ZABIEGOWEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU UROLOGII"
- Usługa dotycząca jesiennej zbiórki liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni
- Dostawa podnośnika koszowego (podestu ruchomego) w ramach projektu "Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej"
- Dostawa komputerów stacjonarnych
- Dostawa dedykowanej przestrzeni na dane dla systemu Pomorskiego Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych poprzez rozbudowę posiadanej macierzy dyskowej.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Łeba w szacowanej ilości 100 000,00 m3 w latach 2025/2026
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa stawu w Kłobuczynie"
- "Odbudowa zniszczonych rowów po powodzi w miejscowościach: Bieńkowice, Bolesław, Tworków, Nowa Wioska i Krzyżanowice" z podziałem na części.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Łeba w szacowanej ilości 100 000,00 m3 w latach 2025/2026
- Budowa odwodnienia rejon ulic: Tchorka - Jaśminowa - Zakroczymska -Ogrodowa
- "Przebudowa stawu w miejscowości Wielęcin "
- "Usuwanie przez Gminę Ząbkowice Śląskie skutków powodzi poprzez oczyszczanie, udrożnienie i odbudowę rowu melioracyjnego Braszówka"
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.