Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu o liczbie 9 miejsc (w tym fotel kierowcy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNÓWKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Tarnówko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnówko
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-121
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523516884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpstarnowko@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnowko.naszdps.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu o liczbie 9 miejsc (w tym fotel kierowcy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3caa6038-ecb8-4972-9b2b-14e57a4a8f8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa samochodu o liczbie 9 miejsc (w tym fotel kierowcy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11791103.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179110
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179110
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: nie dotyczy
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określony w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.261,3,2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 170731,71 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV: 34110000-1 – samochody osobowe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu o liczbie miejsc 9 (w tym fotel kierowcy) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Tarnówku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywanie różnic między regionami III”
2. Fabrycznie nowy mikrobus, wolny od wad fizycznych i prawnych tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, wyprodukowany w 2025 roku do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc w wersji 9 łącznie z kierowcą (8+kierowca) w tym miejsce na umocowanie jednego wózka inwalidzkiego.
3. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, wydany przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych.
4. Dostarczony samochód powinien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania pojazdu o równoważnych i nie gorszych parametrach technicznych od wymienionych w specyfikacji technicznej pojazdu – załącznik nr 1 do oferty.
6. Wykonawca wypełnia wszystkie pola w kolumnie pt. Opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do druku oferty. W przypadku zgodności z warunkami wymaganymi przez Zamawiającego, Wykonawca wpisuje TAK. W przypadku zaoferowania innych parametrów technicznych Wykonawca dokonuje opisu przy pozycji której dotyczy.
7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Nieoszacowanie, pominięcie i brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu do loco zamawiającego własnym transportem. Adres: Dom Pomocy Społecznej w Tarnówku, Tarnówko 2, 88-121 Chełmce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określono w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: określony w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: określony w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
określony w SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
określony w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179110
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu lekkiego zaopatrzeniowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
- dostawa dwóch aut osobowych
- Zakup i dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- "Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie"
- Zakup i dostawa samochodu osobowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Różańcu
- Zakup mikrobusu do przewozu osób dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





