Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00350565/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia specjalistycznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta Kalisza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wzko@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia specjalistycznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta Kalisza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ca2f23-0059-403e-b0bb-0ada074b2910
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup sprzętu i wyposażenia specjalistycznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta Kalisza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZKO.2711.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 1) jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej oraz sprzętu specjalistycznego dla OSP Dobrzec w Kaliszu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
42123000-7 - Sprężarki
42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe
4.5.5.) Wartość części: 83913,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 2) jest zakup i dostawa wyposażenia specjalistycznego dla OSP Piwonice w Kaliszu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32236000-6 - Radiotelefony
18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.5.) Wartość części: 40960,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 3) jest zakup i dostawa sprzętu ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej dla OSP Kalisz – Lis.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
18444111-4 - Hełmy ochronne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39541110-0 - Lina
18444200-5 - Kaski
44510000-8 - Narzędzia
18323000-9 - Szelki
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
31521320-3 - Latarki
4.5.5.) Wartość części: 49315,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100294,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100294,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100294,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remiza 24 Sklep Pożarniczy s.c. Tomasz Banasiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remiza 24 Sklep Pożarniczy Anna Kantorska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301746270
7.3.4) Miejscowość: Pólko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-817
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIZA 24 SKLEP POŻARNICZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMIZA 24 SKLEP POŻARNICZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100294,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49987,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50474,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49987,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "SUPRON 1" Spółka Jawna Zenon Piasny Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49987,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60587,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61329,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60587,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remiza 24 Sklep Pożarniczy s.c. Tomasz Banasiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remiza 24 Sklep Pożarniczy Anna Kantorska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301746270
7.3.4) Miejscowość: Pólko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-817
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIZA 24 SKLEP POŻARNICZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMIZA 24 SKLEP POŻARNICZY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60587,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem jezdni o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza w 2026 roku.
- "Adaptacja pomieszczeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu na pracownię fizjoterapii w ramach projektu " Sprawni i Zdrowi- program rehabilitacji medycznej"
- "Kompleksowa organizacja Forum Kobiet na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" w podziale na 19 części
- Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych oraz specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów neurochirurgicznych z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Dostawa 6 zbiorników o pojemności V=50 m3 przeznaczonych do celów ochrony przeciwpożarowej."
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





