Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329550/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82e41f2-97d7-49d4-b7c4-c4edda535037
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.67 Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.101.2025.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie audytu rekompensaty należnej Zakładowi Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. (dalej: „Spółka”) z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym, na podstawie zawartej umowy i zarządzeń, które dotyczą następujących zadań:
a) rekultywacja kwatery P3 w części, w jakiej została wypełniona do dnia 30.06.2013 r. (36,73 %); ochrona wraz z monitoringiem i eksploatacji oczyszczalni odcieków związanej z tzw. starą kwaterą oraz kwaterami P-1, P-2, P-3; uiszczanie podatku od nieruchomości za zamknięte kwatery, w okresie 30 lat od momentu zamknięcia każdej z kwater, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., na podstawie umowy znak: GKo-IV.272.91/Fn6882/2016 z dnia 29.11.2016 r. wraz z aneksem (dalej zwana Umową nr 1).
b) w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie obejmującego tworzenie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie miasta Poznania, zgodnie z zarządzaniami nr 52/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 24.01.2022 r. oraz nr 538/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 04.07.2023 r. na mocy uchwały Nr LIII/995/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r. zmienionej uchwałą Nr LXXXI/1485/VIII/2023 z dnia 28.03.2023 r.
c) w zakresie gospodarowania bioodpadami zgodnie z zarządzeniem nr 402/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 18.05.2022 r. na mocy uchwały Nr LXVII/1061/VI/2014 Rady Miasta Poznania z dnia 20.05.2014 r. zmienionej uchwałą Nr LXIII/994/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r.
d) w zakresie zagospodarowania strumienia odpadów wystawkowych pochodzących z terenu miasta Poznania, zgodnie zarządzeniem nr 636/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 19.08.2022 r. na mocy uchwały Nr LIII/996/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r.
e) w zakresie utrzymania czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z nieruchomości ogólnodostępnych, stanowiących własność Miasta Poznania lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Poznania na mocy uchwały Nr LXII/1147/VIII/2022 Rady Miasta Poznania z dnia 05.04.2022 r. zgodnie z zarządzeniami:
nr 887/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 01.12.2022 r. oraz nr 309/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 02.05.2023 r. dotyczące utrzymania czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z nieruchomości ogólnodostępnych, stanowiących własność Miasta Poznania lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Poznania;
nr 963/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 21.12.2023 r. oraz nr 248/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 05.03.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku, obejmującego utrzymanie czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z terenów nadwarciańskich i Wartostrady;
nr 461/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.04.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku na terenie parku im. Thomasa Woodrowa Wilsona będącego w zarządzie Palmiarni Poznańskiej;
nr 775/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 22.08.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku, obejmującego utrzymanie czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z płyty Starego Rynku
2) Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w spotkaniach z przedstawicielami Zamawiającego w minimalnej liczbie 14 godzin, zgodnie z pkt I. 2. Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do Wzoru umowy.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38732,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38732,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REFUNDA Maciocha i Wspólnicy Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971772666
7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 3H/36
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-659
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REFUNDA MACIOCHA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38732,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa napędów ortopedycznych małej i dużej mocy
- Zakup pojazdu osobowego do ewakuacji wraz z adaptacją do przewozu osób na wózku inwalidzkim
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2026
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń i instalacji branży sanitarnej na obiekcie węzeł komunikacyjny Rondo Kaponiera w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych MIGLUSTAT (RDTL)
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





