eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańAudyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o. o., z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82e41f2-97d7-49d4-b7c4-c4edda535037

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.67 Audyt rekompensaty otrzymanej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.101.2025.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie audytu rekompensaty należnej Zakładowi Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. (dalej: „Spółka”) z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym, na podstawie zawartej umowy i zarządzeń, które dotyczą następujących zadań:
a) rekultywacja kwatery P3 w części, w jakiej została wypełniona do dnia 30.06.2013 r. (36,73 %); ochrona wraz z monitoringiem i eksploatacji oczyszczalni odcieków związanej z tzw. starą kwaterą oraz kwaterami P-1, P-2, P-3; uiszczanie podatku od nieruchomości za zamknięte kwatery, w okresie 30 lat od momentu zamknięcia każdej z kwater, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., na podstawie umowy znak: GKo-IV.272.91/Fn6882/2016 z dnia 29.11.2016 r. wraz z aneksem (dalej zwana Umową nr 1).
b) w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie obejmującego tworzenie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie miasta Poznania, zgodnie z zarządzaniami nr 52/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 24.01.2022 r. oraz nr 538/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 04.07.2023 r. na mocy uchwały Nr LIII/995/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r. zmienionej uchwałą Nr LXXXI/1485/VIII/2023 z dnia 28.03.2023 r.
c) w zakresie gospodarowania bioodpadami zgodnie z zarządzeniem nr 402/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 18.05.2022 r. na mocy uchwały Nr LXVII/1061/VI/2014 Rady Miasta Poznania z dnia 20.05.2014 r. zmienionej uchwałą Nr LXIII/994/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r.
d) w zakresie zagospodarowania strumienia odpadów wystawkowych pochodzących z terenu miasta Poznania, zgodnie zarządzeniem nr 636/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 19.08.2022 r. na mocy uchwały Nr LIII/996/VIII/2021 Rady Miasta Poznania z dnia 19.10.2021 r.
e) w zakresie utrzymania czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z nieruchomości ogólnodostępnych, stanowiących własność Miasta Poznania lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Poznania na mocy uchwały Nr LXII/1147/VIII/2022 Rady Miasta Poznania z dnia 05.04.2022 r. zgodnie z zarządzeniami:
 nr 887/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 01.12.2022 r. oraz nr 309/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 02.05.2023 r. dotyczące utrzymania czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z nieruchomości ogólnodostępnych, stanowiących własność Miasta Poznania lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Poznania;
 nr 963/2023/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 21.12.2023 r. oraz nr 248/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 05.03.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku, obejmującego utrzymanie czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z terenów nadwarciańskich i Wartostrady;
 nr 461/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.04.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku na terenie parku im. Thomasa Woodrowa Wilsona będącego w zarządzie Palmiarni Poznańskiej;
 nr 775/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 22.08.2024 r. dotyczące utrzymania czystości i porządku, obejmującego utrzymanie czystości oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych z płyty Starego Rynku
2) Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w spotkaniach z przedstawicielami Zamawiającego w minimalnej liczbie 14 godzin, zgodnie z pkt I. 2. Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do Wzoru umowy.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia został określony we Wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38732,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38732,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REFUNDA Maciocha i Wspólnicy Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971772666

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 3H/36

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-659

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38732,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.