eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUsługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca – edycja 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I MUNDUROWYCH IM. GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA W CHEŁMIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 82 565 52 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse3lo.chelm@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ekonomy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09040649-e1c0-4534-9477-23518533343c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca – edycja 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09040649-e1c0-4534-9477-23518533343c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00241957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi cateringowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, nr naboru FELU.10.04-IZ.00-002/24, nr umowy o dofinansowanie 280/FELU.10.04-IZ.00-0041/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271-9/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Usługi cateringowe na potrzeby szkoleń:
a. catering dla uczestników warsztatów tematycznych prowadzonych przez wykładowców uczelni wyższej – warsztaty 1-dniowe, 20 grup x 10 osób = łącznie 200 porcji,
b. catering dla uczestników warsztatów „Laboratorium pomysłów i inspiracji dla zielonej transformacji” – warsztaty 3-dniowe, 4 grupy x 10 osób = łącznie 120 porcji,
c. catering dla uczestników zajęć specjalistycznych „Bezpieczeństwo przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej” – zajęcia 6-dniowe, 12 grup x 10 osób = łącznie 720 porcji,
d. catering dla uczestników szkolenia z rozwijania kompetencji społeczno-emocjonalnych – zajęcia 3-dniowe, 36 grup x 10 osób = łącznie 1080 porcji,
e. catering dla uczestników szkolenia z rozwijania umiejętności podstawowych – zajęcia 2-dniowe, 36 grup x 10 osób = łącznie 720 porcji,
f. catering dla uczestników zajęć zawodoznawczych – zajęcia 1-dniowe, 4 grupy x 45 osób = łącznie 180 porcji.
W przypadku zajęć stacjonarnych (Część 1 i 2 Przedmiotu zamówienia) zapewnione zostaną w ramach każdej porcji (wyżywienia dla 1 uczestnika):
a. dwudaniowy obiad: zupa i drugie danie (w ramach każdego obiadu należy uwzględnić zupę/zupę-krem, drugie danie: ziemniaki/ryż/kasza/makaron, mięso/ryby, surówka/sałatka) wraz z napojem – przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić także posiłki wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy też inne uwzględniające specjalne potrzeby żywieniowe, jeśli Zamawiający zgłosi taką potrzebę w zleceniu, na podstawie którego posiłki będą dostarczane, o którym mowa w pkt 5.2 SWZ,
b. przerwa kawowa składająca się z kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 139826 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usługi cateringowe na potrzeby szkoleń:
a. catering dla uczestników kursu pierwszej pomocy przedmedycznej – zajęcia 5-dniowe, 5 grup x 20 osób = łącznie 500 porcji,
b. catering dla uczestników kursu samoobrony – zajęcia 7-dniowe, 5 grup x 20 osób = łącznie 700 porcji,
c. catering dla uczestników sztuk walki – zajęcia 7-dniowe, 5 grup x 20 osób = łącznie 700 porcji,
d. catering dla uczestników specjalistycznego szkolenia w zakresie obsługi programów księgowych – zajęcia 7-dniowe, 3 grupy x 20 osób = łącznie 420 porcji,
e. catering dla uczestników specjalistycznego szkolenia w zakresie obsługi programów graficznych – zajęcia 7-dniowe, 2 grupy x 20 osób = łącznie 280 porcji.
W przypadku zajęć stacjonarnych (Część 1 i 2 Przedmiotu zamówienia) zapewnione zostaną w ramach każdej porcji (wyżywienia dla 1 uczestnika):
a. dwudaniowy obiad: zupa i drugie danie (w ramach każdego obiadu należy uwzględnić zupę/zupę-krem, drugie danie: ziemniaki/ryż/kasza/makaron, mięso/ryby, surówka/sałatka) wraz z napojem – przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić także posiłki wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy też inne uwzględniające specjalne potrzeby żywieniowe, jeśli Zamawiający zgłosi taką potrzebę w zleceniu, na podstawie którego posiłki będą dostarczane, o którym mowa w pkt 5.2 SWZ,
b. przerwa kawowa składająca się z kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 120380 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Usługi cateringowe na potrzeby szkoleń organizowanych poza siedzibą Zamawiającego:
a. catering dla uczestników warsztatów z bezpieczeństwa prowadzonych na uczelni wyższej w Chełmie – warsztaty 1-dniowe, 20 grup x 10 osób = łącznie 200 porcji,
b. catering podczas wyjazdu laboratoryjnego – wyjazd 1-dniowy, 4 grupy x 45 osób = łącznie 180 porcji,
c. catering dla uczestników kursu spadochronowego – zajęcia 5-dniowe, 5 grup x 20 osób = łącznie 500 porcji,
d. catering dla uczestników szkolenia survivalowego – zajęcia 7-dniowe, 2 grupy x 20 osób = łącznie 280 porcji.
W przypadku zajęć wyjazdowych (Część 3 Przedmiotu zamówienia) zapewniony zostanie w ramach każdej porcji (wyżywienia dla 1 uczestnika) catering w postaci suchego prowiantu w postaci: kanapki, sałatki, zdrowej przekąski typu baton energetyczny, owocu i napoju (sok lub woda). Suchy prowiant będzie dostarczony świeży w dniu wyjazdu uczniów – przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić także posiłki wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy też inne uwzględniające specjalne potrzeby żywieniowe, jeśli Zamawiający zgłosi taką potrzebę w zleceniu, na podstawie którego posiłki będą dostarczane, o którym mowa w pkt 5.2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 53708 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123940,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123940,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123940,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Słowianka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383446390

7.3.3) Ulica: Rakołupy Duże 5A

7.3.4) Miejscowość: Leśniowice

7.3.5) Kod pocztowy: 22-122

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123940,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106704 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106704 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106704 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Słowianka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383446390

7.3.3) Ulica: Rakołupy Duże 5A

7.3.4) Miejscowość: Leśniowice

7.3.5) Kod pocztowy: 22-122

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52053,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52053,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52053,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Słowianka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383446390

7.3.3) Ulica: Rakołupy Duże 5A

7.3.4) Miejscowość: Leśniowice

7.3.5) Kod pocztowy: 22-122

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52053,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.