eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzebudowa budynku usługowo - administracyjnego na potrzeby nowej siedziby Krajowego Centrum BRD (nazwa skrócona ze względu na ograniczone możliwości techniczne)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku usługowo – administracyjnego na potrzeby nowej siedziby Krajowego Centrum BRD (nazwa skrócona ze względu na ograniczone możliwości techniczne)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: WORD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273747894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Francuska 78

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-507

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@word.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wordkatowice.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Egzaminowanie i szkolenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku usługowo – administracyjnego na potrzeby nowej siedziby Krajowego Centrum BRD (nazwa skrócona ze względu na ograniczone możliwości techniczne)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd14bbc8-2d1c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068774/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja nieruchomości w celu poprawy warunków pracy pracowników WORD oraz na potrzeby siedziby Krajowego Centrum BRD”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT-ZP.262.8.2022.ŁŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja nieruchomości na potrzeby siedziby Krajowego Centrum BRD wraz z poprawą warunków pracy pracowników WORD”. Zakres zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa autorstwa TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk s.c. z siedzibą w Rybniku przy ul. Mikołowskiej 73 wraz z projektami branżowymi, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą jednakże nie stanowiące podstaw wyceny).
UWAGA: Zadanie nie obejmuje dostawy i montażu trybuny oraz mebli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 7285391,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja nieruchomości na potrzeby siedziby Krajowego Centrum BRD wraz z poprawą warunków pracy pracowników WORD”.
Zakres zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa dla etapu I i II autorstwa TWOIarchitekci Michalina Kluger, Marcin Chmurczyk s.c. z siedzibą w Rybniku przy ul. Mikołowskiej 73 wraz z projektami branżowymi, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą jednakże nie stanowiące podstaw wyceny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

31158000-8 - Ładowarki

4.5.5.) Wartość części: 1635843,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8390167,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11652704,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8390167,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN-BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN-BUD Janusz Benisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571727309

7.3.3) Ulica: Gajowa 68

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8390167,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2. Postępowanie w zakresie części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1653246,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3820749,46 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.