Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania spotkania roboczego dla 12 osób uczestniczących w projekcie nr PL/2020/PR/0085 "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" w terminie 3-4.11.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6686861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania spotkania roboczego dla 12 osób uczestniczących w projekcie nr PL/2020/PR/0085 "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" w terminie 3-4.11.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57daa0c7-3fcb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi hotelowo - gastronomiczne - ćwiczenia dowódczo - sztabowe i spotkanie robocze - projekt FBW ,,Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektó IK"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PL/2020/PR/0085 "Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/51/22/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8277,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa zorganizowania spotkania ewaluacyjnego dla 12 osób w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN na terenie obiektów IK” dofinansowanego ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego w terminie od 3 - 4 LISTOPADA 2022 r. (tj. 1 nocleg).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa, która obejmuje w szczególności usługę gastronomiczną, usługę hotelową i wynajem sali szkoleniowej.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał minimum 1 osobę przygotowującą posiłki na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
6. Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 określono w paragrafie 4 i 6 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 255 pkt. 3 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty;Uzasadnienie faktyczne – w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferta. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 uPzp. Wartość drugiej oferty wynosi 10 990,00 zł. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 8 000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych o kwotę 2 990,00 zł.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- "Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2921E w m. Janówka, gm. Andrespol"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych dla komórek organizacyjnych Łódzkiego Instytutu Technologicznego
- Utworzenie i prowadzenie samoobsługowych punktów kasowych przy użyciu urządzeń płatniczych wraz z dystrybucją znaków opłaty sądowej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia w dniach 03 - 05 grudnia 2025 r., na terenie województwa łódzkiego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji i obsługi jednodniowej Konferencji Akademii CeZ "Perspektywy e-zdrowia" dla Centrum e-Zdrowia
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia w dniach 03 - 05 grudnia 2025 r., na terenie województwa łódzkiego"
- Zap.m.nocl.,m.park.,sali konf.oraz realiz.usł.gastron.na potrz.przepr.semin.w dn.17.11.2025 r.w Krakowie,w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akredyt."w ram.FERS 2021-27 współf.ze śr.EFS Plus oraz budż.p.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Muzeum Powstania Warszawskiego
- Zorganizowanie 3 dniowego inauguracyjnego warsztatu "Poznajmy się jako osoby niepowtarzalne i wyjątkowe".
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń - agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.