eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ZP-3/2023 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP-3/2023 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@chelm.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d7d18d1-4ca4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwosci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-3/2023 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d7d18d1-4ca4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090737/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3 z zastrzeżeniem, iż:
1) Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie Strony.
2) Dostawy rozpoczną się z dniem montażu gazomierza i realizowane będą do dnia 31.05.2024 r. z zastrzeżeniem, że warunkiem rozpoczęcia dostaw jest pozytywne zgłoszenie umowy do OSD zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z IRiESD.
3) Umowa zawarta zostaje na czas określony do dnia 31.05.2024 r.
Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będzie realizowana na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia dotyczące sprzedaży i dystrybucji gazu ziemnego.
Umowa dotycząca zamówienia realizowana będzie na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2022 r., poz. 1385 ze zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
Sąd Rejonowy w Chełmie nie jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U z 2023 r., poz. 1542.).
Grupa taryfowa obowiązująca u Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. PSG Sp. z o.o. do jakiej został zakwalifikowany punkt poboru paliwa gazowego to grupa W-5.
Dostarczony gaz ziemny zużywany będzie przez dwa kotły kondensacyjne o mocy 90,2 kW każdy.
Na koszt realizacji przedmiotu zamówienia składają się:
1) opłata za gaz (paliwo gazowe);
2) opłata abonamentowa;
3) opłata dystrybucyjna stała;
4) opłata dystrybucyjna zmienna;
5) wartość akcyzy.
Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego.
Koszty niezbilansowania ponosi Sprzedawca;
Dane miejsca odbioru:
1) Nr warunków przyłączenia: WD00/0000053857/00001/2021/00000; POD 8018590365500041777010
2) Nazwa miejsca odbioru: budynek Sądu Rejonowego w Chełmie przy ul. Plac Kościuszki 3;
3) Oddział OSD - Lublin.
4) Grupa Taryfowa OSD: W-5
5) Grupa Taryfowa Sprzedawcy: W-5
6) Numer układu pomiarowego (Gazomierza): po wyborze dostawcy zostanie zainstalowany gazomierz
7) Operator Systemu Dystrybucyjnego - PSG Sp. z o.o. Oddział w Lublinie.
8) Moc umowna:165 kWh/h
Planowa data rozpoczęcia dostarczania paliwa gazowego:
1) Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie Strony.
2) Dostawy rozpoczną się z dniem montażu gazomierza i realizowane będą do dnia 31.05.2024 r. z zastrzeżeniem, że warunkiem rozpoczęcia dostaw jest pozytywne zgłoszenie umowy do OSD zgodnie z terminami i zasadami wynikającymi z IRiESD.
3) Umowa zawarta zostaje na czas określony do dnia 31.05.2024 r.
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Prognozowane szacunkowe dostawy paliwa w poszczególnych miesiącach:

1) październik 2023 r. - 40 000 kWh.
2) listopad 2023 r. - 60 000 kWh.
3) grudzień 2023 r. - 70 000 kWh.
4) styczeń 2024 r. - 80 000 kWh.
5) luty 2024 r. - 80 000 kWh.
6) marzec 2024 r. – 65 000 kWh.
7) kwiecień 2024 r. - 50 000 kWh
8) maj 2024 r. - 12 000 kWh

RAZEM: 457 000 kWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191585,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198500,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191585,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191585,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.