Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370673/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2023/BZP 00324162/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470551871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-743
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@wios.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wios-lodz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9f09dc-3fec-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080147/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370673/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158537,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę 29 szt. zestawów komputerowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym, 59 szt. monitorów, 29 szt. pakietów biurowych oraz 4 szt. drukarek etykiet.. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, z datą produkcji nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu złożenia oferty oraz muszą być jednego modelu o identycznej konfiguracji sprzętowej, wyprodukowane przez tego samego producenta na bazie tych samych podzespołów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179770,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194196,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179770,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370426330
7.3.3) Ulica: Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17977065 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów - Prawo jazdy" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- 2025 Dostawa defibrylatorów oraz urządzeń do kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi
- Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z usługą znakowania i dostawą do siedziby Zamawiającego
- Budowa ogrodzenia przy Stadionie Widzewa przy al. Piłsudskiego 138
- WOMP.DTA.3331.PU.16.2025 - Dostawa sprzętu, aparatury i mebli medycznych w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup urządzeń (komputery, czytniki kodów kreskowych, skanery i drukarki) do realizacji EZD ERP"
- Dostawa komputerów, skanerów i urządzeń drukujących z podziałem na zadania. Zadanie 1: Dostawa komputerów i skanerów. Zadanie 2: Dostawa urządzeń drukujących.
- CP-24-1230/2025/UE; Dostawa oprogramowania współfinansowana przez UE ze środków EFS Plus w ramach programu FERS dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- DOSTAWA 20 SZTUK ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ 80 SZTUK LAPTOPÓW Z DOPOSAŻENIEM W MONITORY, KLAWIATURY, MYSZKI I TORBY
- Rozwój e-usług na terenie Gminy Włodawa
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.