Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423728/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00434785/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00543315/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.4.2.) Miejscowość: Syców
1.4.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426557
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00423728
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Dla zadania nr 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego w Sycowie”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 700 mb.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń,
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
B. Dla zadania nr 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa terenów rekreacyjnych w m. Syców- budowa toru pumptarack oraz parku rekreacyjnego agillity dla psów”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa pumptracka o wartości minimum 200.000,00.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pracami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
C. Dla zadania nr 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min 1 500 000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i/lub wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 50 mb.
D. Dla zadania nr 4: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Remont dróg gminnych ul. Pogodnej, ul. Tęczowej i ul. Słonecznej w m. Syców wraz z infrastrukturą”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min. 500 000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i/lub wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 50 mb.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Dla zadania nr 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego w Sycowie”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 700 mb.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń,
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
B. Dla zadania nr 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa terenów rekreacyjnych w m. Syców- budowa toru pumptarack oraz parku rekreacyjnego agillity dla psów”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa pumptracka o wartości minimum 200.000,00 lub przebudowa i/lub budowa drogi o wartości minimum 200.000,00.
- minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pracami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń.
C. Dla zadania nr 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min 1 500 000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i/lub wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 50 mb.
D. Dla zadania nr 4: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Remont dróg gminnych ul. Pogodnej, ul. Tęczowej i ul. Słonecznej w m. Syców wraz z infrastrukturą”
dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad minimum 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła budowa lub/i przebudowa drogi o wartości min. 500 000,00 zł brutto.
- minimum 1 osobą - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i/lub wodociągowych, która w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru nad min. 1 zadaniem, w którego zakres wchodziła przebudowa i/lub budowa i/lub modernizacja sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o długości min. 50 mb.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-30 09:00
Po zmianie:
2024-07-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-30 10:00
Po zmianie:
2024-07-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-28
Po zmianie:
2024-08-29
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Zakup wyposażenia medycznego oraz sprzętu w ramach zadania pn.: "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej FENX" dla SPZOZ "Przychodnia" w Sycowie
- Budowa Parku do Gry w Tenisa i Padla w Sycowie
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie Gdańska
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.