Og³oszenie z dnia 2025-10-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747744
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kwidzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a19d5558-6665-46f5-9e1f-4b9ac5bd75b7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00476150
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00676396/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Termomodernizacja budynku SPOMS w Kwidzynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
B1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych ze ¶rodków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
19. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
20. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem format PDF. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatu ZIP
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych), str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kwidzyna, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kwidzynie jest Pan Grzegorz Szefler - adres e-mail: ioda@kwidzyn.pl, tel. 55 646 4781.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest us³uga pn. Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego -Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie, w ramach inwestycji „Poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³ podstawowych”, objêtej wsparciem bezzwrotnym w ramach programu: B1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych ze ¶rodków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran¿ach:
1) konstrukcyjno- budowlanej
2) sanitarnej
3) elektrycznej
3. Zakres prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia okre¶laj± poni¿sze dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) audyt przedrozbiórkowy,
4) wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie oraz realizacjê zamówienia publicznego (art. 58 ust. 1 Pzp).2. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty.
3. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ, ¿e:
1) nie zachodzi w stosunku do niego podstawa wykluczenia z postêpowania,
posiada zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów i zrealizuj± us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje równie¿ pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich kopii dokumentów.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶la – na podstawie art. 58 ust. 4 Pzp – wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci w przypadku zmiany terminu realizacji:1) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±,
w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
2) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Inspektora nadzoru, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
4) z powodu zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacja finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 5 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym nast±pi³o otwarcie ofert.
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany przeciêtnego miesiêcznego wynagrodzenia nominalnego brutto w sektorze przedsiêbiorstw [w PLN] og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (https://bdm.stat.gov.pl/ => Wska¼niki cen => Wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych [okres poprzedni = 100] ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym nast±pi³o otwarcie ofert; poziom zmiany bêdzie nie wy¿szy ni¿ 70% ró¿nicy przeciêtnego miesiêcznego wynagrodzenia nominalnego brutto w sektorze przedsiêbiorstw og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana, a poziomem przeciêtnego miesiêcznego wynagrodzenia nominalnego brutto w sektorze przedsiêbiorstw wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym nast±pi³o otwarcie ofert.
Wiêcej informacji we wzorze umowy w paragrafie 9
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za pomoc± platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-21
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiaj±cy zaprasza do negocjacji wykonawców których oferty nie podlegaj± odrzuceniu z przyczyn okre¶lonych w art. 226 uPzp.2. W przypadku podjêcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku Zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, o Wykonawcach:
1) których oferty nie zosta³y odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji,
2) których oferty zosta³y odrzucone,
podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
4. Prowadzone negocjacje maj± poufny charakter. ¯adna ze stron nie mo¿e, bez zgody drugiej strony, ujawniaæ informacji technicznych i handlowych zwi±zanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5. Po zakoñczeniu negocjacji z Wykonawcami, Zamawiaj±cy informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych.
6. Zaproszenie do z³o¿enia ofert dodatkowych bêdzie zawieraæ co najmniej:
1) nazwê oraz adres Zamawiaj±cego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postêpowania;
2) sposób i termin sk³adania ofert dodatkowych oraz jêzyk lub jêzyki, w jakich musz± one byæ sporz±dzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
7. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cych ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
9. Oferta przestaje wi±zaæ Wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow± zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci negocjowania tre¶ci ofert, negocjacje dotyczyæ bêd± wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX niniejszej SWZ.
11. Wymagania dotycz±ce sporz±dzenia i przekazywania oferty okre¶lone w SWZ maj± odpowiednie zastosowanie do oferty dodatkowej.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania wyklucza siê:1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1-3 powy¿ej.
5. Zamawiaj±cy podstawê wykluczenia z ust. 3 bêdzie ocenia³ poprzez weryfikacjê Wykonawców bior±cych udzia³ w niniejszym postêpowaniu na wskazanych w ust. 3 pkt. 1-3 wykazach oraz na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie wymienionej przes³anki wykluczenia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji lub dialogu.
7. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
10. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy, Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± wobec tego Podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym z mo¿liwo¶ci± przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Bie¿±ce remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyñskiego
- "Remont systemu sygnalizacji po¿arowej (SSP) oraz systemu oddymiania klatki schodowej poprzez wymianê wyeksploatowanych elementów". Zespo³u Szkó³ nr 2, 82-500 Kwidzyn, ul. Katedralna 5.
wiêcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. Remont pomieszczeñ oddzia³u rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piêtrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Miêdzyrzecu Podl.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsiêwziêcia pn. "Odnawialne ¼ród³a energii w gminie Kamieñsk - edycja III"
- Pe³nienie us³ug In¿yniera Kontraktu dla zadania pt. "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej poznañskich placówek o¶wiatowych. Kompleksowa termomodernizacja wybranych obiektów o¶wiatowych"
- Wykonanie (...) dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego (....) Rozbudowa i przebudowa budynku szko³y w ZS nr 1 im. S. Staszica wraz z budow± siedziby Poradni (...)
- Kompleksowe pe³nienie nadzoru inwestycyjnego w podziale na trzy zadania
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. "Budowa Domu Studenta nr 3 wraz z czê¶ci± Dydaktyczn±"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.