eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. "Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii - PAKT"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystian.kolodziejski@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/114808/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b10edb48-ff84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr III „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej, nr projektu POPC.03.02.00-00-0001/22.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PAKT.21.2023.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych na potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”. Przedmiot zamówienia obejmuje także, montaż w miejscu w skazanym przez Zamawiającego oraz połączenie z systemami Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania stosownych dyrektyw Unii Europejskiej oraz posiadać oznakowanie CE (jeżeli dotyczy) umieszczone w sposób trwały i czytelny na dostarczonym sprzęcie.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt transportu i wniesienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce w jego siedzibie.
6. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 180634,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”. Przedmiot zamówienia obejmuje także, montaż w miejscu w skazanym przez Zamawiającego oraz połączenie z systemami Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania stosownych dyrektyw Unii Europejskiej oraz posiadać oznakowanie CE (jeżeli dotyczy) umieszczone w sposób trwały i czytelny na dostarczonym sprzęcie.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt transportu i wniesienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce w jego siedzibie.
6. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 19901,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 7 uPzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił od podpisania umowy. Zamawiający działając na podstawie art. 263 uPzp dokonał ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu. W wyniku powtórzenia czynności jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy E-TECH S. C. M. Duda, P. Kapusta ul. Maratońska 67/69, 94-102 Łódź. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej została przekazana Wykonawcą w dniu 25.08.2023 r. Następnie w dniu 31.08.2023 r. Zamawiający za pośrednictwem platformy zakupowej przekazał do Wykonawcy E-TECH S. C. M. Duda, P. Kapusta umowę w wersji elektronicznej do podpisania. W dniu 04.09.2023 r. Wykonawca E-TECH S. C. M. Duda, P. Kapusta zwrócił się z wnioskiem o wyrażenie zgody na zmianę zaoferowanego sprzętu. W dniu 06.09.2023 r. Zamawiający za pośrednictwem platformy zakupowej poinformował Wykonawcę, iż zaproponowany komputer nie spełnia wymogów OPZ w zakresie karty graficznej, wynik testu passmark wynosi 3254 pkt. zamiast 4100 pkt. Ponadto poinformowano Wykonawcę, iż zmiana zaoferowanego sprzętu jest możliwa na podstawie warunków określonych w § 10 wzoru umowy. W związku z brakiem reakcji ze strony Wykonawcy, Zamawiający w dniu 12.09.2023 r. wezwał Wykonawcę o niezwłoczne przesłanie podpisanej umowy PAKT.21.2023.D/1, ewentualnie wniosku o zmianę zaoferowanego sprzętu zgodnego z wymogami SWZ i na warunkach określonych w § 10 wzoru umowy, lub informacji o odstąpieniu od podpisania umowy. Na powyższą korespondencję Wykonawca także nie zareagował. Korespondencja z dnia 04 i 12.09.2023 r. została odczytana przez Wykonawcę bezpośrednio po jej otrzymaniu. W związku z powyższym Zamawiający bierność Wykonawcy potraktował jako uchylenie się od zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.