eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów ŚląskiDostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Gorzów Śląski wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Gorzów Śląski wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-310

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3505710

1.5.8.) Numer faksu: 34 3505710 wew. 142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gorzowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Gorzów Śląski wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8915c151-54fd-45a1-86ef-ac8903d9b4c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039242/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Gorzów Śląski wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe , Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu Fundusze Europejskie na rozwój cyfrowy 2021- 2027 (FERC)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361939

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-IV.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi monitoringu infrastruktury IT oraz wsparcia w zakresie utrzymania nad wdrożonym sprzętem oraz zakupionym oprogramowaniem.
Opieka serwisowa wraz z usługami konfiguracji systemu teleinformatycznego będącego w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim. Usługa świadczona będzie od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2026 r.
Na System składa się:
1. Środowisko sprzętowe
2. Środowisko wirtualizatora VMWare wraz z siecią wirtualną na trzech serwerach fizycznych w ramach licencji VMWare Essenital Kit for 3 hosts,
3. Maszyny wirtualne zainstalowane w ramach środowiska wirtualizacyjnego,
4. Serwery logiczne powołane w ramach zainstalowanych maszyn
5. Usługa pamięci masowej dostarczająca zasoby dla całego środowiska,
6. Usługi zainstalowane w ramach serwerów logicznych.
Zakres prac
1. Administracja środowiskiem wirtualizacyjnym:
a. Nadzór nad urządzeniem brzegowym, reagowanie na powstałe incydenty,
b. Nadzór na hiperwizorem (monitorowanie stanu),
c. Tworzenie maszyn na zlecenie Zamawiającego,
d. Monitoring parametrów obecnych maszyn, w tym wykorzystania zasobów.
2. Zarządzanie systemem pamięci masowej:
a. Przydział zasobów dla maszyn i usług,
b. Monitorowanie obecnego stanu,
c. Realokacja pamięci.
3. Zarządzanie siecią w zakresie vlan i przydzielonych pól adresowych.
4. Utworzenie i realizacji polityki kopii zapasowej dla środowiska wirtualnego w oparciu o narzędzie Veeam.
5. Zarządzanie wirtualnymi sieciami lokalnymi (VLAN), w taki sposób aby zagwarantować nieprzerwaną, wydajną oraz bezpieczną komunikację pomiędzy wszystkimi usługami zainstalowanymi w ramach Systemu.
6. Zarządzanie siecią informatyczną, reagowanie na incydenty.
7. Wdrożenie systemu monitoringu IT dla całej infrastruktury
Wymagania:
Monitorowanie będzie prowadzone w trybie całodobowym przez 24 h, 7 dni w tygodniu. Przy czym Zamawiający wymaga stawiennictwa osobistego osoby świadczącej usługę minimum dwa razy w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze po 6 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 90666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot dotyczy kompleksowego rozwiązania, obejmującego:
1) Zarządzalny przełącznik sieciowy – 2 szt.
2) Zarządzalne urządzenie sieciowe – 1 szt. urządzenia Firewall
3) Serwer fizyczny
4) Macierz dyskowa
5) Zasilanie awaryjne – 2 zasilacze UPS
6) Ochrona stacji i serwerów
7) System analizy logów
8) Szkolenia specjalistyczne
Wykonawca w ramach postępowania zobowiązany jest do wykonania co najmniej następujących usług związanych z montażem i konfiguracją dostarczanej infrastruktury sprzętowej:
1. Wykonanie Projektu Technicznego dostarczanej infrastruktury sprzętowej, który będzie składał się co najmniej z następujących elementów:
• Dokładna specyfikacja techniczna wraz z numerami katalogowymi poszczególnych elementów,
• Nazwy oraz szczegółowa adresacja poszczególnych elementów,
• Planowana konfiguracja środowiska wraz z połączeniami, konfiguracją poszczególnych elementów w tym logiczną konfiguracją miejsca, zaprojektowanie kompleksowego systemu ochrony danych opartego na funkcjach macierzy oraz oprogramowania standardowego z uwzględnieniem specyfiki całego projektu,
• Wymagane działania ze strony Zamawiającego w celu poprawnego montażu i konfiguracji,
• Harmonogram prac.
Projekt techniczny musi zostać wykonany po wcześniejszej analizie środowiska wykonanej przez Wykonawcę oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
2. Instalacja oraz konfiguracji oprogramowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (m.in. wirtualizacja, backup, domena AD)
3. Instalacja i konfiguracja systemu firewall (m.in. reguły dostępu, do Internetu oraz komunikacji wewnętrznej, Remote Access VPN, SSL VPN, integracja z AD)
4. Testy rozwiązania.
5. Instruktaż dla administratorów demonstrujący sposób zarządzania środowiskiem.
6. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej infrastruktury sprzętowej i oprogramowania standardowego, która będzie składała się co najmniej z następujących elementów:
• Specyfikacja techniczna wraz z numerami katalogowymi poszczególnych elementów oraz numerami seryjnymi poszczególnych elementów,
• Końcowe nazwy oraz szczegółowa adresacja poszczególnych elementów,
• Konfiguracja środowiska wraz z połączeniami, konfiguracją poszczególnych elementów w tym logiczną konfiguracją miejsc
• Komplety poświadczeń do całej infrastruktury – wymagana zmiana haseł domyślnych – dostarczone jako osobny załącznik w postaci zaszyfrowanego pliku kdbx,
• Dokumentacja techniczna w formie elektronicznej do każdego elementu w języku polskim lub angielskim
• Szczegóły dotyczące instalacji i uruchomienia infrastruktury sprzętowej, w zakresie modernizacji infrastruktury Zamawiającego, zostaną ustalone pomiędzy Stronami w trakcie Analizy Przedwdrożeniowej.
• Zamawiający zapewni odpowiedni zapas mocy oraz odpowiednie warunki środowiskowe w komorach serwerowni.
• Po zakończonym montażu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie hasła dostępowe do kont „super użytkowników”.
Wymagania w zakresie instalacji i konfiguracji
1. Montaż urządzeń w posiadanej szafie rack 42U w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego.
2. Podłączenie urządzeń do listew zasilających PDU.
3. Aktualizacja oprogramowania układowego wszystkich komponentów.
4. Podłączenie do sieci LAN ( rekonfiguracja przełączników )
Wykonawca po zainstalowaniu i skonfigurowaniu sprzętu i oprogramowania będzie miał obowiązek przeprowadzenia instruktażu dla administratorów Zamawiającego w zakresie konfiguracji i zarządzania dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania.
Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
Zamieszczone w specyfikacji nazwy technologicznych lub producentów kluczowych komponentów użyto jedynie w celu przykładowym.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami/elementami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów/elementów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w niniejszym zaproszeniu ani do zmiany ceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 222500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761588216

7.3.3) Ulica: Rynek 21

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty złożone przez obu wykonawców, tj.:
1) ForIP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
2) Integne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
podlegają odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP, ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153424,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255643,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.