eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › "Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 - Chojna, Gryfice, Ognica, Rokita, Runowo "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu
Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 – Chojna, Gryfice,
Ognica, Rokita, Runowo ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu
Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 – Chojna, Gryfice,
Ognica, Rokita, Runowo ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db8dc10-5c43-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00156484/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 – Chojna, Gryfice, Ognica, Rokita, Runowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zsstargard

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zsstargard

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie
odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp,
.odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
 przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome
ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11
 lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,
Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
21
 system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
 zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
 w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek
do przeglądarki Szafir SDK Web,
 oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
1 Mb/s,
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,
procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel
4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów
.pdf.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy,
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.270.2.35.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis prac:
Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego – o symbolu W lub
średniowymiarowego – o symbolu S, gatunków: BK (buk) , BRZ (brzoza) ,
OL (olcha), SO (sosna), ŚW ( świerk), OS (osika), TP (topola), DB (dąb).
Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na
składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności
wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty
(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ
(i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W
ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre
lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie
ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia
prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej
równowartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 ust 1
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac
zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe
poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości
wchodzących w skład poszczególnych pakietów przed terminem zakończenia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego – o symbolu W lub
średniowymiarowego – o symbolu S, gatunków: BK (buk) , BRZ (brzoza) ,
OL (olcha), SO (sosna), ŚW ( świerk), OS (osika), TP (topola), DB (dąb).
Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na
składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności
wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty
(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ
(i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W
ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre
lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie
ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia
prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej
równowartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 ust 1
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac
zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe
poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości
wchodzących w skład poszczególnych pakietów przed terminem zakończenia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego – o symbolu W lub
średniowymiarowego – o symbolu S, gatunków: BK (buk) , BRZ (brzoza) ,
OL (olcha), SO (sosna), ŚW ( świerk), OS (osika), TP (topola), DB (dąb).
Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na
składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności
wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty
(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ
(i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W
ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre
lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie
ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia
prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej
równowartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 ust 1
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac
zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe
poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości
wchodzących w skład poszczególnych pakietów przed terminem zakończenia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego – o symbolu W lub
średniowymiarowego – o symbolu S, gatunków: BK (buk) , BRZ (brzoza) ,
OL (olcha), SO (sosna), ŚW ( świerk), OS (osika), TP (topola), DB (dąb).
Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na
składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności
wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty
(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ
(i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W
ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre
lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie
ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia
prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej
równowartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 ust 1
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac
zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe
poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości
wchodzących w skład poszczególnych pakietów przed terminem zakończenia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa dotyczy wywozu drewna wielkowymiarowego – o symbolu W lub
średniowymiarowego – o symbolu S, gatunków: BK (buk) , BRZ (brzoza) ,
OL (olcha), SO (sosna), ŚW ( świerk), OS (osika), TP (topola), DB (dąb).
Usługa obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz i rozładunek na
składnicy drewna na mygły na placu składnicy lub do wagonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności
wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty
(„Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane w SWZ
(i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W
ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre
lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie
ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia
prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej
równowartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 ust 1
wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac
zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe
poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości
wchodzących w skład poszczególnych pakietów przed terminem zakończenia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej.
Dla Pakietów 1, 2, 3, 4, 5:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada
licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu
rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst
jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.).
zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od
dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie):
I) dla Pakietu nr 1
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie
liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej jedną usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie
prac na podstawie jednej umowy) polegającą na wykonywaniu
prac z zakresu wywozu surowca drzewnego na kwotę nie mniejszą
niż 40 000,00 zł brutto.
II) dla Pakietu nr 2
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie
liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej jedną usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie
prac na podstawie jednej umowy) polegającą na wykonywaniu
prac z zakresu wywozu surowca drzewnego na kwotę nie mniejszą
niż 80 000,00 zł brutto.
III) dla Pakietu nr 3
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie
liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej jedną usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie
prac na podstawie jednej umowy) polegającą na wykonywaniu
prac z zakresu wywozu surowca drzewnego na kwotę nie mniejszą
niż 100 000,00 zł brutto.
11
IV) dla Pakietu nr 4
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie
liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej jedną usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie
prac na podstawie jednej umowy) polegającą na wykonywaniu
prac z zakresu wywozu surowca drzewnego na kwotę nie mniejszą
niż 30 000,00 zł brutto.
V) dla Pakietu nr 5
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie
liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej jedną usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie
prac na podstawie jednej umowy) polegającą na wykonywaniu
prac z zakresu wywozu surowca drzewnego na kwotę nie mniejszą
niż 90 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Zadań to nie może
celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazać wartości
tego samego doświadczenia w więcej niż jednym Zadaniu.
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponować:
I) dla Pakietu nr 1
- co najmniej jednym środkiem transportowym z urządzeniem do za
i rozładunku w celu wykonania usługi wywozu drewna
II) dla Pakietu nr 2
- co najmniej dwoma środkami transportowymi z urządzeniami do
za i rozładunku w celu wykonania usługi wywozu drewna
III) dla Pakietu nr 3
- co najmniej dwoma środkami transportowymi z urządzeniami do
za i rozładunku w celu wykonania usługi wywozu drewna
IV) dla Pakietu nr 4
- co najmniej jednym środkiem transportowym z urządzeniami do
za i rozładunku w celu wykonania usługi wywozu drewna
V) dla Pakietu nr 5
- co najmniej dwoma środkami transportowymi z urządzeniami
do za i rozładunku w celu wykonania usługi wywozu drewna
12
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Pakietów, nie może
celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w
więcej niż jednym Pakiecie tego samego potencjału technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:
dla Pakietu I w wysokości 500,00 zł
dla Pakietu II w wysokości 1.600,00 zł
dla Pakietu III w wysokości 2.500,00 zł
dla Pakietu IV w wysokości 700,00 zł
dla Pakietu V w wysokości 2.000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
24
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A. O/Stargard nr rachunku: 50 2030 0045
1110 0000 0232 4780 z dopiskiem: „Usługi wywozu drewna z lasu do składnic
drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 –
Chojna, Gryfice, Ognica, Rokita, Runowo”. Pakiet ____. Wniesienie wadium w
pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku
bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

jak w dokumentach zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zsstargard

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.