eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ "Zdroje" w pakietach"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@szpital-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spszozzdroje.ezamawiajacy.pl/pn/SPSZOZZDROJE/demand/214487/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34af0bbf-4da0-4c53-ab27-a0bbf23cb58f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162067/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, NAPRAW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ W SPSZOZ "ZDROJE"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/MP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Respiratory różne I

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Aparaty do znieczuleń Saturn Evo

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5950,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Aparaty do znieczuleń Dameca

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Aparaty EEG I

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 13530,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Aparaty EEG II

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Aparaty EEG III

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9990,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Sprzęt pulmonologiczny I

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 18627,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Gastroskopy i kolonoskopy I

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 56646,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Gastroskopy i kolonoskopy II

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 25176,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Gastroskopy i kolonoskopy III

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 66292,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 - Gastroskopy i kolonoskopy IV

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 33463,10 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 - Sprzęt RTG - Fuji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 15112,94 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 - Analizator

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6924,45 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14 - Mikroskopy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 26270,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15 - Laser okulistyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6247,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16 - Respiratory Sechrist

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3576,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 - Zestaw ESWL

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 14115,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18 - Termoablacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 61667,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19 - Neuronawigacja S8

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 20 - Tor wizyjny do neuroendoskopii

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 30948,48 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 21 - Rezonans magnetyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 129249,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 22 - Tomograf okulistyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2460,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 23 - Zestaw artroskopowy, wiertarka do dużych kości

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 24 - Sprzęt pulmonologiczny II - Spirometry I (oscylometr)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 25 - Sprzęt pulmonologiczny III - Spirometry II

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6919,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 26 - Urządzenia do badań urodynamicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5526,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 27 - Kolposkopy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 28 - Aparat EW

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 29 - OCT

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2300 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 30 - Przenośny analizator biochemiczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1475 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 31 - Perymetr komputerowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 243 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 32 - Neuronawigacja S7

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 - Respiratory różne I – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 2 - Aparaty do zniecz. Saturn evo – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 3 - Aparaty do zniecz. Dameca – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 4 - Aparaty EEG I - na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Elmiko Biosignals Sp. z o.o., ul. Sportowa 3, 05-822 Milanówek, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 94 462,80 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 14 612,40 zł brutto.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 5 - Aparaty EEG II – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 6 - Aparaty EEG III – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 7 - Sprzęt pulmonologiczny I – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30888 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55188 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30888 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pepłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278

7.3.3) Ulica: Mochle ul. Stara Kuźnia 16

7.3.4) Miejscowość: Sicienko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30888 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13392 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13392 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pepłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278

7.3.3) Ulica: Mochle ul. Stara Kuźnia 16

7.3.4) Miejscowość: Sicienko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 10 - Gastroskopy i kolonoskopy III – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 11 - Gastroskopy i kolonoskopy IV– na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1666,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1666,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1666,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED SYSTEMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485

7.3.3) Ulica: ul. Święty Marcin 29 lok. 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1666,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 13 - Analizator – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 14 - Mikroskopy – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 15 - Laser okulistyczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDILAND GRAŻYNA WYKLAND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931379748

7.3.3) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 64B lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-278

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 17 - ESWL – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 18 – Termoablacja – na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ jedyna oferta złożona przez wykonawcę Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, podlega odrzuceniu.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6296,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6296,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6296,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: ul. Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6296,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 20 - Tor wizyjny do neuroendoskopii – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146787,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146787,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146787,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIEMENS HEALTHCARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680

7.3.3) Ulica: ul. Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146787,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 22 - Tomograf okulistyczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTHREX POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330145

7.3.3) Ulica: ul. Karczunkowska 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-871

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PULMONIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972399636

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Rejtana 125 lok. 28

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 25 - Sprzęt pulmonologiczny III- spir. II – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 26 - urządzenia do badań urod. – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 27 - Kolposkopy – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 28 - Aparat EW – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 29 - OCT – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 30 - Przenośny analizator biochemiczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 31 - Perymetr komputerowy– na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 32 - Neuronawigacja S7 - na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Medtronic Poland Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 12 420,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 3 240,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.