Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00318918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00332169/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@szpital-zdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spszozzdroje.ezamawiajacy.pl/pn/SPSZOZZDROJE/demand/214487/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34af0bbf-4da0-4c53-ab27-a0bbf23cb58f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162067/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, NAPRAW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ W SPSZOZ "ZDROJE"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/MP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Respiratory różne I4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5020,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Aparaty do znieczuleń Saturn Evo4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Aparaty do znieczuleń Dameca4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Aparaty EEG I4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 13530,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Aparaty EEG II4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Aparaty EEG III4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9990,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Sprzęt pulmonologiczny I4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 18627,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - Gastroskopy i kolonoskopy I4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 56646,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 - Gastroskopy i kolonoskopy II4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 25176,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 - Gastroskopy i kolonoskopy III4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 66292,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 - Gastroskopy i kolonoskopy IV4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 33463,10 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - Sprzęt RTG - Fuji4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 15112,94 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 - Analizator4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6924,45 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 - Mikroskopy4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 26270,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 - Laser okulistyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6247,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 - Respiratory Sechrist4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3576,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 - Zestaw ESWL4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 14115,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 - Termoablacja4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 61667,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 - Neuronawigacja S84.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 20 - Tor wizyjny do neuroendoskopii4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 30948,48 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 21 - Rezonans magnetyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 129249,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 22 - Tomograf okulistyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2460,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 23 - Zestaw artroskopowy, wiertarka do dużych kości4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 24 - Sprzęt pulmonologiczny II - Spirometry I (oscylometr)4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 25 - Sprzęt pulmonologiczny III - Spirometry II4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6919,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 26 - Urządzenia do badań urodynamicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5526,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 27 - Kolposkopy4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 28 - Aparat EW4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 29 - OCT4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2300 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 30 - Przenośny analizator biochemiczny4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1475 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 31 - Perymetr komputerowy4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 243 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 32 - Neuronawigacja S74.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 - Respiratory różne I – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 2 - Aparaty do zniecz. Saturn evo – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 3 - Aparaty do zniecz. Dameca – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 4 - Aparaty EEG I - na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Elmiko Biosignals Sp. z o.o., ul. Sportowa 3, 05-822 Milanówek, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 94 462,80 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 14 612,40 zł brutto.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 5 - Aparaty EEG II – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 6 - Aparaty EEG III – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 7 - Sprzęt pulmonologiczny I – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55188 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30888 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pepłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278
7.3.3) Ulica: Mochle ul. Stara Kuźnia 16
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30888 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13392 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13392 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pepłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278
7.3.3) Ulica: Mochle ul. Stara Kuźnia 16
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13392,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 10 - Gastroskopy i kolonoskopy III – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 11 - Gastroskopy i kolonoskopy IV– na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1666,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1666,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1666,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED SYSTEMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485
7.3.3) Ulica: ul. Święty Marcin 29 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1666,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 13 - Analizator – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 14 - Mikroskopy – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 15 - Laser okulistyczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDILAND GRAŻYNA WYKLAND
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931379748
7.3.3) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 64B lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-278
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 17 - ESWL – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 18 – Termoablacja – na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ jedyna oferta złożona przez wykonawcę Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, podlega odrzuceniu.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6296,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6296,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6296,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6296,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 20 - Tor wizyjny do neuroendoskopii – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146787,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146787,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146787,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIEMENS HEALTHCARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146787,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 22 - Tomograf okulistyczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTHREX POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330145
7.3.3) Ulica: ul. Karczunkowska 42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-871
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PULMONIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972399636
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Rejtana 125 lok. 28
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 25 - Sprzęt pulmonologiczny III- spir. II – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 26 - urządzenia do badań urod. – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 27 - Kolposkopy – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 28 - Aparat EW – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 29 - OCT – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 30 - Przenośny analizator biochemiczny – na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 31 - Perymetr komputerowy– na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 32 - Neuronawigacja S7 - na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Medtronic Poland Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 12 420,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 3 240,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00-07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2026 roku, część 1"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.
- Projekt i wykonanie murali na dwóch szybach windowych zlokalizowanych na przystanku kolejowym Szczecin Łasztownia dla Projektu SKM
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
- Odbetonowanie i zazielenienie terenu przy ul. Rugiańskiej 52 (dz. 27/21 obr. 3100) i placu przy ul. Twardowskiego (dz. 6/24 obr. 2089) w ramach programu FEnIKS, w podziale na dwie części
- "Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa naprawy, modernizacji oraz opieki serwisowej aparatu RTG SIEMENS LUMINOS DRF MAX posiadanego przez Zamawiającego Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp. z o. o.
- Świadczenie usług przeglądów łóżek szpitalnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation". ( COZL/DZP/AW/3412/TP- 160/25)
- Okresowe przeglądy techniczne aparatury medycznej
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





