eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92019e8a-3d9e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa kotłowni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287144,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: budowa kontenerowej kotłowni przy budynku Szpitala w Brzegu Dolnym, położonym przy Alejach Jerozolimskich 26.
2. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa na „Budowę kotłowni kontenerowej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz budowy podziemnego zbiornika na wodę pitną dla budynku szpitala w Brzegu Dolnym” opracowana przez KOMBUD Rafał Marciniak, ul. Brużyca 38, 95-070 Aleksandrow Łódzki, stanowiąca załącznik do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, tj. budowa kotłowni, stanowi etap inwestycji, dlatego w celu ułatwienia przygotowania oferty, dla zakresu objętego przedmiotowym postępowaniem Zamawiający przygotował wybrany zakres na rys. „schemat technologiczny źródła ciepła – etap przejściowy”, zestawienie elementów źródła ciepła oraz przedmiary. Wszystkie te dokumenty zostają załączone pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien mieć na uwadze, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i /lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Przyjmuje się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.
4. Roboty budowlane wykonywane będą na działkach o nr 6/2 i 6/3, AM-28, obręb Brzeg Dolny, gmina Brzeg Dolny.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę kotłowni kontenerowej, utwardzenie i wygrodzenie terenu wokół kotłowni, obsługę geodezyjną, wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kotłowni (ogrzewania), w tym: instalacji gazowej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie stacji uzdatniania wody dla instalacji c.o. w budynku kotłowni kontenerowej, montaż źródeł ciepła pod postacią dwóch pieców gazowych o mocy 80kW, płukanie starej sieci c.o. w budynku szpitala, odłączenie od starej instalacji ciepłowniczej i połączenie nowo wybudowanej instalacji z istniejącą w pomieszczeniu węzła, wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, regulacji wraz z rozruchem kotłowni, przeszkolenie personelu technicznego z zakresu obsługi nowej kotłowni. Ze względu na fakt włączenia nowej kotłowni do starej instalacji ciepłowniczej należy przewidzieć montaż urządzeń filtrujących, które wyeliminują zanieczyszczenia z układu. Ze względu na przepisy ppoż należy przewidzieć montaż zaworu pierwszeństwa przepływu na instalacji wody.
6. Wywóz gruzu i odpadów wraz z utylizacją - w gestii Wykonawcy.
7. Zakres zamówienia (obecnego etapu prac) nie obejmuje wskazanych w dokumentacji projektowej:
1) budowy podziemnego zbiornika na wodę pitną wraz z niezbędną infrastrukturą;
2) wykonania stacji uzdatniania wody do potrzeb bytowych wraz z wewnętrzną instalacją wody;
3) modernizacji istniejącej instalacji c.o. w budynku szpitala modernizacji instalacji w pomieszczeniu węzła cieplnego;
4) remontu pomieszczeń węzła cieplnego;
5) instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń archiwum w budynku szpitala.
8. Teren budowy i teren zaplecza należy na czas budowy ogrodzić w sposób uniemożliwiający dostęp dla osób postronnych.
9. Roboty należy prowadzić ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w Polsce normami i przepisami z zachowaniem przepisów i zasad BHP.
10. Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć.
11. Roboty budowlane prowadzić należy pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych branż oraz nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.
12. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu terenu prac, nie będących przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
13. Dla prac ziemnych związanych z inwestycją obowiązują następujące uwarunkowania: w razie odkrycia robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) należy przerwać prace mogące uszkodzić ten przedmiot, zabezpieczyć go przy pomocy dostępnych środków oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który zawiadomi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
14. Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.
15. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
16. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
17. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań Zamawiającego oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik do SWZ.
18. Stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
19. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417459,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417459,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417459,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany "OLMAX" Zimnicki Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880160828

7.3.3) Ulica: Ścinawska 22A

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417459,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.