eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Świętej Małgorzaty"Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w m. Sługi z dostosowaniem na potrzeby Żłobka w ramach Programu "MALUCH" w m. Sługi 44 dz. nr ew. 324/1 gm. Góra św. Małgorzaty''



Ogłoszenie z dnia 2025-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w m. Sługi z dostosowaniem na potrzeby Żłobka w ramach Programu „MALUCH” w m. Sługi 44 dz. nr ew. 324/1 gm. Góra św. Małgorzaty’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra Świętej Małgorzaty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Góra Świętej Małgorzaty 44

1.5.2.) Miejscowość: Góra Świętej Małgorzaty

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-122

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia@goraswmalgorzaty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a42820c5-fd9e-4a1c-8891-9bf520a4b6fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w m. Sługi z dostosowaniem na potrzeby Żłobka w ramach Programu „MALUCH” w m. Sługi 44 dz. nr ew. 324/1 gm. Góra św. Małgorzaty’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42820c5-fd9e-4a1c-8891-9bf520a4b6fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067926/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Sługach pod nr 44, 99-122 Góra Świętej Małgorzaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH 2022-2029 gminy/tworzenie miejsc opieki. Nazwa zadania : „Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Sługach pod nr 44, 99-122 Góra Świętej Małgorzaty” – Umowa Nr 26/KPO/G/2023 z dnia 05.12.2023r. wraz z aneksami.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w m. Sługi z dostosowaniem na potrzeby Żłobka w ramach Programu „MALUCH” w m. Sługi 44 dz. nr ew. 324/1 gm. Góra św. Małgorzaty”.

4.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające m.in. na:
4.1) Rozbudowie budynku o kuchnię wraz z zapleczem, klatką schodową z windą, szatnią przedszkola.
2) W części wyższej istniejącego budynku przeznaczonego do przebudowy:
- wyburzyć istniejący stropodach, w celu uzyskania wymaganej wysokości pomieszczeń,
- częściowo rozebrać i podmurować ściany pod wykonanie wieńcy żelbetowych,
- wyburzyć ściany kolidujące z nowym rozstawem pomieszczeń,
- wykonać na tej części strop żelbetowy uzyskując wymaganą wysokość pomieszczeń,
- wymurować ściany zgodnie z nowym rozstawem pomieszczeń,
- zlikwidować schody klatki schodowej i zasklepić stropem otwór po klatce wewnętrznej,
- wstawić nowe drzwi do pomieszczeń wewnętrznych,
- wykonać nowe posadzki w pomieszczeniach,
- skuć tynki ścian i wykonać nowe,
- wykonać okładziny i malowania pomieszczeń,
- wykonać nową instalację wod.-kan. i c.o.
- wykonać nową instalację elektryczną w pomieszczeniach.

3) Istniejący budynek – roboty budowlane:
- skuć tynki ścian, sufitów i wykonać nowe,
- rozebrać podłogi i posadzki
- wykonać nowe posadzki i podłogi w pomieszczeniach,
- wstawić nowe drzwi i okna do pomieszczeń wewnętrznych,
- wykonać okładziny i malowania pomieszczeń,
- wykonać nową instalację wod.-kan., i c.o.
- wykonać nową instalację elektryczną w pomieszczeniach
- całość budynku ocieplić styropianem gr. 10 cm (dołożenie styropianu) wraz z tynkiem wg przyjętego systemu dociepleń

4) Nad całością budynku istniejącego i nowego:
- wykonać nową konstrukcję drewnianą dachu wraz z dociepleniem i pokryciem dachu z blachodachówki
- całość budynku docieplić styropianem (na fragmentach wełną przepisy p.poż.) wraz z tynkiem wg przyjętego systemu dociepleń.

5) Istniejący budynek kotłowni:
- skuć tynki ścian, sufitów i wykonać nowe,
- rozebrać podłogi i posadzki
- wykonać nowe posadzki i podłogi w pomieszczeniach,
- wstawić nowe drzwi i okno,
- wykonać okładziny i malowania pomieszczeń,
- wykonać nową instalację wod.-kan., i c.o.
- wykonać nową instalację elektryczną,
- całość budynku docieplić styropianem gr. 20 cm wraz z tynkiem wg przyjętego systemu dociepleń.

6) Zagospodarowanie terenu:
- wykonać chodnik i drogę p.poż. z kostki betonowej w obrzeżach betonowych.

7) Dane ogólne i charakterystyczne wielkości projektowanej inwestycji:

STAN: ISTNIEJĄCY PROJEKTOWANY RAZEM
Powierzchnia zabudowy - 527,00m2 215,13m2 742,13m2
Powierzchnia użytkowa - 535,71m2 189,86m2 725,57m2
Kubatura - 2190,68m3 2601,46m3 4792,14m3
Szerokość budynku - 21,36m
Długość budynku - 57,76m
Wysokość budynku - 9,28m
Liczba kondygnacji - 2 kondygnacje nadziemne
Liczba lokali użytkowych - 2 lokale użytkowe (przedszkole i żłobek)

8) W ramach robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany również:
1. dostarczyć i zamontować meble i urządzenia niezbędne do wyposażenia kuchni wraz z zapleczem kuchennym,
2. opracować i uzgodnić dokumentację techniczną dla jednostkowego dopuszczenia przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP i PWPK,
3. wyposażyć i oznakować obiekt oraz zagospodarowanie terenu w zakresie ochrony p.poż., na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach p.poż. (m.in. : gaśnice, urządzenia p.poż., drogi ewakuacyjne, plany ewakuacyjne, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego i inne elementy p.poż.),
4. opracować i uzgodnić pełny projekt technologiczny kuchni wraz z zapleczem kuchennym, zgodnie z wymogami Sanepidu oraz HACCP przez rzeczoznawcę ds. higieniczno-epidemiologicznego,
5. przygotować obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe,
6. zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym dokonać inwentaryzacji powykonawczej,
7. skompletować dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
8. stosować materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane.
9. uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
DOKUMENTACJA PROJETOWA stanowiąca podstawę wyceny oferty:
1) Projekt architektoniczno budowlany,
2) Projekt zagospodarowania terenu,
3) Projekty techniczne,
4) Specyfikacja dostawy i montażu mebli i wyposażenia (SW),
5) STWiOR,
6) Przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4993800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8132922,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662123466

7.3.3) Ulica: Kolska 25

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-650

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.