Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364521/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Wiodącego Inspektora Nadzoru „Modernizacja Średniowiecznego Zabytku budynku ratusza Miejskiego w Malborku Etap II i III” dof. ze środków EFRR PFE dla Pomorza 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MALBORK
1.3.) Oddział zamawiającego: MALBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL. SŁOWIAŃSKI 5
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 6290496
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.babirecki@um.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11554291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Wiodącego Inspektora Nadzoru „Modernizacja Średniowiecznego Zabytku budynku ratusza Miejskiego w Malborku Etap II i III” dof. ze środków EFRR PFE dla Pomorza 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d4a441-9cc5-4371-899d-eb35dce706b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037698/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Inspektor nadzoru na zadaniu „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Wiodącego Inspektora Nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym Miasta Malborka:
„Modernizacja Średniowiecznego Zabytku – budynku ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III” realizowanego w ramach projektów pn. „Żuławska Pętla Kultury” oraz „Modernizacja energetyczna zabytkowych budynków użyteczności publicznej w mieście Malbork” dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027”
Zakres zamówienia obejmuje:
a) pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego, wyznaczenie branżowych inspektorów nadzoru na czas prowadzenia robót budowlanych i na okres gwarancji (szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Dokumentacja Projektowa, SWZ wraz z załącznikami).
b) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo – finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych, weryfikacja harmonogramu, po zatwierdzeniu przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych,
d) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,
e) Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora zawarty został w Złączniku nr 10 do SWZ
f) Udział w przeglądach gwarancyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235455,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.M. Nieruchomości Andrzej Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791458903
7.3.3) Ulica: Miodowa 2
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Marciniak A.M.NIERUCHMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Marciniak A.M.NIERUCHMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup zestawu PSPR1 w plecaku modułowym, bez szyn Kramera, bez deski ortopedycznej dodatkowo z zestawem do tlenoterapii z butlą aluminiową, pasem do stabilizacji miednicy - zgodnie z OPZ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu w typie Karawan w formie leasingu.
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Wycinka drzew oraz utrzymanie pasa drogowego w zakresie zieleni
- Druk i dostawa monografii Malborski Kościół Zamkowy Św. Wawrzyńca Dzieje-wystrój-konserwacja dla Muzeum Zamkowego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Ostrówek
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "BUDOWA MAGAZYNU OL i OC"
- Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów, umożliwiającym ewakuację.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.