Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu 9 os.przystosowanego do przewozu os. niepeł.z 1 miejscem na wózek inwalidzki w ramach realizacji projektu współfinan. ze środków PFRON: Programu wyrównywania różnic między regionami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Św. Jana Pawła II w Długoborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450151868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Długobórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862718416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@powiatzambrowski.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswdlugoborz.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu 9 os.przystosowanego do przewozu os. niepeł.z 1 miejscem na wózek inwalidzki w ramach realizacji projektu współfinan. ze środków PFRON: Programu wyrównywania różnic między regionami.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5232ee9a-3dbd-45ec-a881-1d77f420a127
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00412086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z jednym miejscem na wózek inwalidzki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/11754513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
im. Świętego Jana Pawła II w Długoborzu.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych w następujący sposób:
a. pisemnie na adres siedziby Zamawiającego,
b. poprzez pocztę elektroniczną pod adresem e-mail: Grzegorz Linowski e-mail: iodo@ecrklex.pl,
c. telefonicznie pod nr tel.: 661 601 020.
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
z jednym miejscem na wózek inwalidzki w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: „Programu wyrównywania różnic między regionami III” do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Świętego Jana Pawła II w Długoborzu.
4. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 będą:
a. osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z warunkami określonymi
w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 78 ustawy z dnia 11.09.2019 r.– Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą PZP”),
b. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Świętego Jana Pawła II
w Długoborzu jako Administrator danych osobowych w zakresie udzielania zamówień publicznych (tj. przeprowadzania postępowań w sprawie zamówień publicznych) ,
c. osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych
(w szczególności pracownicy zatrudnieni u Administratora),
d. podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i wspierających realizację jego zadań z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz świadczące asystę i wsparcie techniczne przy korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.
5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania nie będą stanowiły podstawy do podejmowania względem osób, których te dane dotyczą decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu, na zasoby którego powołuje się wykonawca jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikają
z ustawy PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje:
a. prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących - na podstawie art. 15 RODO,
b. prawo żądania od Administratora sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych jej dotyczących - na podstawie art. 16 RODO, z zastrzeżeniem przepisów art. 19 ust. 2 ustawy PZP oraz art. 76 ustawy PZP (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
c. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 ustawy PZP (wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy o ich ochronie (dane kontaktowe organu nadzorczego: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22-531-03-00.
8. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a. prawo żądania od Administratora usunięcia danych osobowych jej dotyczących
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b. prawo żądania od Administratora przenoszenia danych osobowych jej dotyczących,
o którym mowa art. 20 RODO,
c. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych jej dotyczących na podstawie art. 21 RODO (gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
9. Zamawiający/Administrator informuje, iż Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
10. Zamawiający/Administrator informuje, iż Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane nie pozyskał bezpośrednio od tych osób lecz z innych źródeł, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń tego obowiązku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11. Dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu ich przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz po tym okresie - do celów archiwalnych przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (zgodnie z przepisami tego rozporządzenia dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 więc przechowywana jest przez okres 5 lat od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania, a umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiadają kategorię archiwalną B10 więc przechowywane są przez okres 10 lat od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/26/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem na wózek inwalidzki
w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: „Programu wyrównywania różnic między regionami III
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Oświadczenie Wykonawcy.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Oświadczenie Wykonawcy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Oświadczenie Wykonawcy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Oświadczenie Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany warunków umowy na podstawie art. 455 PZP7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-15 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DŁUGOBÓRZ
więcej: przetargi DŁUGOBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Likwidacja barier transportowych - Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych"
- "Zakup samochodu "microbus" 9-cio osobowego z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich"
- "Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Żninie celem likwidacji barier transportowych"
- Zakup lekkiego samochodu typu Sbus do przewozu ratowników
- Dostawa samochodu 9 os.przystosowanego do przewozu os. niepeł.z 1 miejscem na wózek inwalidzki w ramach realizacji projektu współfinan. ze środków PFRON: Programu wyrównywania różnic między regionami.
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.