Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360499/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00369227/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00369229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818273411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczol.ezamawiajacy.pl/pn/pczol/demand/225611/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baeb4ee9-4e11-41b6-b643-b968ee39f98b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095115/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ZM.P.ZM.381.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 352543,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Defibrylator 1 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I-Aparat EKG 2 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12430 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Ciśnieniomierz 5 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Podnośnik rehabilitacyjny 2 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 63360 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Stojak na kroplówki 15 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14025 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Ssak próżniowy 2 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10340 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Łatwoślizg 71szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45298 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Podest jednostopniowy 71 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 68728 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Lampa bakteriobójcza 3 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6930 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Wózek transportowo-kąpielowy 2 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 42053 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Wózek reanimacyjny 2 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28307,4 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Wózek zabiegowy 1 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4323 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Lampa bakteriobójcza przepływowa 4 sztszczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9240 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Wózek na zwłoki 1 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8910 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Stolik do rehabilitacji rąk 1 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7909 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16: „Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I- Taboret prysznicowy 4 szt.szczegółowy opis w SWZ, zał. nr 1a Formularz parametrów technicznych oraz zał. nr 9 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest współfinansowane w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. „Dostosowanie i wyposażenie budynku pawilonu szpitalnego ZOL w Opolu Lubelskim w celu rozwoju i zwiększenia efektywności opieki długoterminowej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D4.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1540 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 pzp zamawiający unieważnia postępowanie P.ZM.381.10.2025
Ustawodawca w art. 256 pzp określił fakultatywną przesłankę do unieważnienia postępowania
w przypadku spełnienia następujących okoliczności:
1) postępowanie jest na etapie przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
2) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
Unieważnianie postępowań przed upływem terminu do składania wniosków albo przed
upływem terminu składania ofert wskazuje, że zamawiający bez względu na okoliczności
może unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu ziściły się przesłanki określone w art. 256 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku kuchni N w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników i ich rodzin Powiatowego Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim.
- Budowa instalacji sprężonego powietrza oraz rozbudowa instalacji tlenu medycznego w Szpitalu w Poniatowej w związku z COVID-19 (Kontynuacja)
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Opolskiego z siedzibą w Opolu Lubelskim
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Chorób Wewnętrznych w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO IM. ZOFII SĘKOWSKIEJ W RADZYNIU PODLASKIM
- Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu "Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT - Szpital w Poznaniu" w formule zaprojektuj i wybuduj""
- dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej przy ul. Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz Ośrodka Zdrowia w Kotuniu
- Dostawa wyposażenia na potrzeby SOR w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim w ramach realizacji zadania "SOR Przyjazny Pacjentowi".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.