Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360499/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00369229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00422552/01 - Wynik z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia” ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.4.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 818273411
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wasowska@pczol.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369227
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00360499
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia dla każdej części na które wykonawca składa ofertę, co oznacza że jeśli wykonawca składa ofertę na np. część pierwszą zamówienia tj. Defibrylator wykazać ma doświadczenie w zakresie realizacji dostawy defibrylatora.
lub
Jeżeli wykonawca składa ofertę np. na część 1, część 6, część 13 oraz część 16 wykazać ma doświadczenie w zakresie realizacji dostawy defibrylatora, ssaka próżniowego, lampy bakteriobójczej przepływowej oraz taboretu prysznicowego.
W ten sam adekwatny sposób wykonawca ma wykazać doświadczenie w zakresie każdej części zamówienia na które składa ofertę
Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość z 16 części zamówienia.
Uwaga:
1.Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo dostawy, stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 dostawy wyrobów medycznych o wartości:
Dla części I- 25000 zł brutto
Dla części II- 10000 zł brutto
Dla części III- 4000 zł brutto
Dla części IV- 50000 zł brutto
Dla części V- 12000 zł brutto
Dla części VI- 10000 zł brutto
Dla części VII- 40000 zł brutto
Dla części VIII- 70000 zł brutto
Dla części IX- 6000 zł brutto
Dla części X- 40000 zł brutto
Dla części XI- 30000 zł brutto
Dla części XII- 4000 zł brutto
Dla części XIII- 10000 zł brutto
Dla części XIV- 10000 zł brutto
Dla części XV- 9000 zł brutto
Dla części XVI - 1000 zł brutto
Jeżeli wykonawca składa ofertę np. na część 1, część 6, część 13 oraz część 16 wykazać ma doświadczenie w zakresie realizacji dostawy wyrobów medycznych o wartości stanowiącej sumę wysokości kwoty określonej dla tych zadań tj: wykazać winien doświadczenie w zakresie dostawy wyrobów medycznych o wartości (25000 zł + 10000zŁ +10000zł + 1000 zł = 46000zł)
W ten sam adekwatny sposób wykonawca ma wykazać doświadczenie w zakresie każdej części zamówienia na które składa ofertę
W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia wykonawca ma prawo wykazać doświadczenie uzyskane na jednym zamówieniu, z tym zastrzeżeniem że wartość wykazanego w dowodach doświadczenia stanowi sumę wartości żądanych dla poszczególnych części.
Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość z 16 części zamówienia.
Uwaga:
1. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo dostawy, stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;
-dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, , daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty np. ogłoszenie o wykonanej umowie z art. 441 pzp;- załącznik nr 3
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty np. ogłoszenie o wykonanej umowie z art. 441 pzp;- załącznik nr 3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W związku z otrzymanym dofinasowaniem, konieczne jest przestrzeganie zasady DNSH, czyli "Do No Significant Harm" (Nie czynić poważnej szkody), to zasada unijna nakazująca, aby finansowane z funduszy UE projekty nie szkodziły celom środowiskowym. W związku z powyższym Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia realizacji zasady DNSH żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca załączy do oferty: 1. Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE lub dokument równoważny dla każdego oferowanego wyrobu medycznego- (dla wszystkich zadań). 2. Karty katalogowe lub równoważne dokumenty zawierające dane techniczne oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, której zapisy potwierdzają minimalne wymagane parametry zgodnie z załącznikiem 1a dla każdej części zamówienia. W przypadku braku w karcie katalogowej lub specyfikacji technicznej jakiegokolwiek parametru określonego w załączniku 1a Zamawiający dopuszcza przełożenie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie brakującego w karcie/specyfikacji parametru - np. oświadczenie Wykonawcy,(dotyczy wszystkich zadań). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest wykonany z materiałów bezpiecznych dla środowiska, nie zawiera substancji niebezpiecznych - ZAŁ NR 11 DO SWZ. 4. Certyfikaty producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 13485 oraz PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 11, 12). 5. Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadania 14). 6. Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB lub równoważne (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16). 7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16). 8. Stosowny atest PZH, świadczący o dopuszczeniu wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia (dotyczy zadania 14). DOKUMENTY TE STANOWIĄ PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE- należy załączyć je w dniu składania ofert wraz z ofertą. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 pzp.
Po zmianie:
W związku z otrzymanym dofinasowaniem , konieczne jest przestrzeganie zasady DNSH, czyli "Do No Significant Harm" (Nie czynić poważnej szkody), to zasada unijna nakazująca, aby finansowane z funduszy UE projekty nie szkodziły celom środowiskowym.
W związku z powyższym Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu w celu potwierdzenia realizacji zasady DNSH żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca załączy do oferty:
1. Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE lub dokument równoważny dla każdego oferowanego wyrobu medycznego- (dla wszystkich zadań).
2. Karty katalogowe lub równoważne dokumenty zawierające dane techniczne oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, której zapisy potwierdzają minimalne wymagane parametry zgodnie z załącznikiem 1a. W przypadku braku w karcie katalogowej lub specyfikacji technicznej jakiegokolwiek parametru określonego w załączniku 1a Zamawiający dopuszcza przełożenie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie brakującego w karcie/specyfikacji parametru - np. oświadczenie Wykonawcy,
(dotyczy wszystkich zadań)
3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest wykonany z materiałów bezpiecznych dla środowiska, nie zawiera substancji niebezpiecznych - ZAŁ NR 11 DO SWZ.
4. Certyfikaty producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 13485 oraz PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 11, 12).
5. Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadania 14).
6. Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 10, 11, 12,).
7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16).
8. Stosowny atest PZH, świadczący o dopuszczeniu wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia (dotyczy zadania 14).
DOKUMENTY TE STANOWIĄ PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE- należy załączyć je w dniu składania ofert wraz z ofertą
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 pzp
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE lub dokument równoważny dla każdego oferowanego wyrobu medycznego- (dla wszystkich zadań).
2. Karty katalogowe lub równoważne dokumenty zawierające dane techniczne oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, której zapisy potwierdzają minimalne wymagane parametry zgodnie z załącznikiem 1a dla każdej części zamówienia. W przypadku braku w karcie katalogowej lub specyfikacji technicznej jakiegokolwiek parametru określonego w załączniku 1a Zamawiający dopuszcza przełożenie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie brakującego w karcie/specyfikacji parametru - np. oświadczenie Wykonawcy,(dotyczy wszystkich zadań).
3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest wykonany z materiałów bezpiecznych dla środowiska, nie zawiera substancji niebezpiecznych - ZAŁ NR 11 DO SWZ.
4. Certyfikaty producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 13485 oraz PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 11, 12).
5. Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadania 14).
6. Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB lub równoważne (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16).
7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16).
8. Stosowny atest PZH, świadczący o dopuszczeniu wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia (dotyczy zadania 14).
DOKUMENTY TE STANOWIĄ PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE- należy załączyć je w dniu składania ofert wraz z ofertą.
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 pzp.
Po zmianie:
1. Deklaracja zgodności oraz certyfikat CE lub dokument równoważny dla każdego oferowanego wyrobu medycznego- (dla wszystkich zadań).
2. Karty katalogowe lub równoważne dokumenty zawierające dane techniczne oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, której zapisy potwierdzają minimalne wymagane parametry zgodnie z załącznikiem 1a. W przypadku braku w karcie katalogowej lub specyfikacji technicznej jakiegokolwiek parametru określonego w załączniku 1a Zamawiający dopuszcza przełożenie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie brakującego w karcie/specyfikacji parametru - np. oświadczenie Wykonawcy,
(dotyczy wszystkich zadań)
3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt medyczny jest wykonany z materiałów bezpiecznych dla środowiska, nie zawiera substancji niebezpiecznych - ZAŁ NR 11 DO SWZ.
4. Certyfikaty producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 13485 oraz PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 11, 12).
5. Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 9001 lub równoważne (dla zadania 14).
6. Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB lub równoważne (dla zadań: 5, 8, 10, 11, 12,).
7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych (dla zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 16).
8. Stosowny atest PZH, świadczący o dopuszczeniu wyrobu do stosowania w jednostkach służby zdrowia (dotyczy zadania 14).
DOKUMENTY TE STANOWIĄ PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE- należy załączyć je w dniu składania ofert wraz z ofertą
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
wykonawcy składający ofertę wspólnie winni złożyć ofertę zgodnie z wymogami określonymi w swz i ustanowić pełnomocnika
solidarnie odpowiadają za realizację zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-13 09:00
Po zmianie:
2025-08-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-13 09:10
Po zmianie:
2025-08-20 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-11
Po zmianie:
2025-09-18
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia" ETAP I
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- Dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej dla ZS w Poniatowej w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawę sprzętu i aparatury medycznej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - 12 części
- Rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku kuchni N w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników i ich rodzin Powiatowego Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim.
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia" ETAP I
- (2)Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 2 części.
- Doposażenie Centrum Świadczeń Zdrowotnych w Barczewie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Jerzego Pióro w Dobrym Mieście
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego podzielonego na pakiety dla SPZZOZ w Przasnyszu" w ramach projektu "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" .
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.