Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147761/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00158213/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa preparatów do dezynfekcji II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIĘDZYRZECKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210368418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 35
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_miedzyrzecz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa preparatów do dezynfekcji II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d69840-d359-4a18-b83c-34640d46de8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/P/06/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do dezynfekcji4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 292601,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do dezynfekcji4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 80902,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do dezynfekcji4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 222237,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149871,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149871,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149871,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medifarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149871,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111037,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111037,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111037,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medifarm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111037,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193405,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193405,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193405,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193405,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 11 pakietów na potrzeby SPSK im. Prof. Witolda Orłowskiego CMKP.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- Sukcesywne dostawy środków czystości - płyny, mleczka, żele wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





