Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00355184/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu na sezon zimowy 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277897685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 55
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeromski.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.szkola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11511011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu na sezon zimowy 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665ca4fc-3696-4033-8238-4b58b99a8dbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043903/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu na sezon zimowy 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0041/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek na sezon grzewczy 2025/2026 do siedziby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55.
2. Zamawiający oświadcza, że nabywany węgiel kamienny będzie w 100% przeznaczony do celów opałowych.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany ekogroszek pochodził z polskiej kopalni. Nie dopuszcza się ekogroszku importowanego z zagranicy.
4. Parametry opału stanowiącego przedmiot umowy (Specyfikacja zamówienia):
Minimalna wartość opałowa - 28 MJ/k
Granulacja - 5-25 mm
Maksymalna zawartość popiołu - 10%
Maksymalna zawartość siarki - 1%
Maksymalna spiekalność - 20RI
5. Zamówienie każdorazowo będzie obejmować transport i rozładunek opału – siłami Wykonawcy i na jego koszt.
6. Zakres zamówienia podstawowego wynosi 80 ton.
7. Wykonawca będzie realizował poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia przy pomocy samochodu dostawczego o całkowitej masie (masa pojazdu wraz z dostarczanym opałem) nieprzekraczającej
15 ton. Niniejsze wynika z uwarunkowań dojazdu do przeznaczonego miejsca składowania opału, tj. kotłowni przy boisku szkolnym. Zaleca się aby pojazd dostawczy wyposażony był w mechaniczny system rozładunku HDS.
8. Zamówienia będą składane sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się, w ramach zamówienia podstawowego, około 6 (sześć) dostaw.
9. Zamawiający wymaga, aby opał dostarczany był w opakowaniach/workach po 20 kg lub 25 kg każdy, rozłożonych na paletach.
10. Wykonawca zapewni dostawę opału w opakowaniach/workach, które:
1/ umożliwią jego identyfikację zgodnie z dokumentem handlowym,
2/ nie będą wykazywać oznak naruszenia lub uszkodzenia,
3/ zabezpieczają opał przed zawilgoceniem,
4/ będą posiadały nadrukowaną informację co najmniej o pochodzeniu opału, wadze pojedynczego opakowania/worka oraz parametrach jakościowych.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania wraz z każdą dostawą aktualnego świadectwa jakości w formie dokumentu potwierdzającego „za zgodność z oryginałem”.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli parametrów jakościowych dostaw poprzez zlecenie przeprowadzenia ekspertyzy w odpowiednim laboratorium lub placówce do tego uprawnionej.
13. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności, określają Projektowane postanowienia przyszłej umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108928,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „MEDEX” Wojciech Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6250014259
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH WOŹNIAK Firma Handlowo-Usługowa "Medex"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH WOŹNIAK Firma Handlowo-Usługowa "Medex"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki kołowej
- Sporządzenie dokumentacji dla zadania pn. Rozbiórka istniejącego i budowa nowego drogowego obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1749 S Pilica-Przychody w miejscowości Dobra
- "Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem fabrycznie nowej belownicy do odpadów komunalnych"
- Pełnienie funkcji Kierownika projektu o nazwie: "Razem chronimy dzieciństwo" w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu
- Remont elewacji budynku głównego należącego do zespołu budynków Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - POWTÓRZONE
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy węgla - groszku dla Domu Pomocy Społecznej "Borówek"
- Zakup i dostawa opału do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu orzech do kotłowni w Przewodowie
- Dostawa opału dla Gminy Czarnków na sezon grzewczy II półrocze 2025 r. do budynków będących pod administracją Urzędu Gminy Czarnków
- "Dostawa eko-groszku i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2025/2026 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki"
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.