eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad PilicąZakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu
grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671984407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Pilicą

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hubwarka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniagrabow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu
grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00283553/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2025/SPZOZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ z siedzibą w Grabów nad Pilicą. Aparatura medyczna typu: pulsoksymetr , waga ze wzrostomierzem, aparat do oznaczenia glukozy, holter ciśnieniowy, holter EKG, aparat USG (przenośny), aparat USG wszechstronne w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz funkcją do badania jamy brzusznej, aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRP, spirometr, waga dla osób niepełnosprawnych, otoskop, wózek inwalidzki dla osoby dorosłej, wózek inwalidzki dla dzieci, waga medyczna dla niemowląt, aparat EKG, tablice do badania ostrości wzroku plastikowe, nebulizator, tablice Ishihary, waga z analizatorem masy ciała, lodówka z monitoringiem temperatury, e-stetoskop, stetoskop (zwykły, internistyczny, pediatryczny), aparat EKG mobilny, bilirubinometr, termometr elektroniczny, elektroniczna waga dla niemowląt- przenośna, dermatoskop, kozetka lekarska, stół do badania niemowląt, oczyszczacz powietrza, lampa UV bakterio- i wirusobójcza, lampa diagnostyczna bezcieniowa, meble medyczne – fotel do pobierania krwi, meble medyczne – stolik zabiegowy, meble medyczne – Parawan, meble medyczne – taboret medyczny. Sprzęt komputerowy typu: serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową, serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, laptop, komputer All in One, MS Office, antywirus, UPS – komputer, UPS serwer, urządzenie do rejestracji obrazu/drukarka do USG, urządzenie wielofunkcyjne/drukarka/skaner, urządzenie sieciowe typu switch,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

42923110-6 - Wagi

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie

33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

33192000-2 - Meble medyczne

33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299997,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299997,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299997,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMB System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462698577

7.3.3) Ulica: Laurowa 16/U2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-153

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299997,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.