Ogłoszenie z dnia 2025-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300578/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00315078/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu
grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671984407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hubwarka@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniagrabow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektugrantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00283553/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2025/SPZOZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ z siedzibą w Grabów nad Pilicą. Aparatura medyczna typu: pulsoksymetr , waga ze wzrostomierzem, aparat do oznaczenia glukozy, holter ciśnieniowy, holter EKG, aparat USG (przenośny), aparat USG wszechstronne w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz funkcją do badania jamy brzusznej, aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRP, spirometr, waga dla osób niepełnosprawnych, otoskop, wózek inwalidzki dla osoby dorosłej, wózek inwalidzki dla dzieci, waga medyczna dla niemowląt, aparat EKG, tablice do badania ostrości wzroku plastikowe, nebulizator, tablice Ishihary, waga z analizatorem masy ciała, lodówka z monitoringiem temperatury, e-stetoskop, stetoskop (zwykły, internistyczny, pediatryczny), aparat EKG mobilny, bilirubinometr, termometr elektroniczny, elektroniczna waga dla niemowląt- przenośna, dermatoskop, kozetka lekarska, stół do badania niemowląt, oczyszczacz powietrza, lampa UV bakterio- i wirusobójcza, lampa diagnostyczna bezcieniowa, meble medyczne – fotel do pobierania krwi, meble medyczne – stolik zabiegowy, meble medyczne – Parawan, meble medyczne – taboret medyczny. Sprzęt komputerowy typu: serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową, serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, laptop, komputer All in One, MS Office, antywirus, UPS – komputer, UPS serwer, urządzenie do rejestracji obrazu/drukarka do USG, urządzenie wielofunkcyjne/drukarka/skaner, urządzenie sieciowe typu switch,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
42923110-6 - Wagi
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie
33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie
33192000-2 - Meble medyczne
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299997,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299997,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299997,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMB System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462698577
7.3.3) Ulica: Laurowa 16/U2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299997,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GRABÓW NAD PILICĄ
więcej: przetargi GRABÓW NAD PILICĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia" ETAP I
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- (2)Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.