eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa macierzy dyskowej z biblioteką taśmową oraz kontraktów serwisowych dla urządzeń CISCO.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej z biblioteką taśmową oraz kontraktów serwisowych dla urządzeń CISCO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a2b6fbc-1c18-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa macierzy dyskowej z biblioteką taśmową oraz kontraktów serwisowych dla urządzeń CISCO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a2b6fbc-1c18-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086877/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 macierz dyskowa

1.2.3 biblioteka taśmowa

1.2.6 dostawa kontraktów serwisowych dla urządzeń CISCO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Blokowa macierz dyskowa z biblioteką taśmową – 1 sztuka
- Rozwiązanie typy All Flash, musi obsługiwać nośniki pamięci typu flash NVMe. Komunikacja pomiędzy kontrolerami macierzy a dyskami musi być realizowana w oparciu
o protokół NVME. Macierz musi realizować wszystkie operacje wewnętrzne, pomiędzy nośnikami pamięci (dyski NVMe) a kontrolerami macierzy, przy wykorzystaniu protokołu NVMe.
- Macierz musi wspierać następujące protokoły komunikacji z serwerami: Fibre Channel/FC-NVMe, iSCSI, iSER (iWARP), SAS.
- Macierz musi zapewniać obsługę dysków SSD NVMe, modułów Flash NVMe, dysków SAS SSD, modułów Storage Class Memory.
- Możliwość zainstalowania co najmniej 12 dysków SSD w technologii NVMe lub moduły flash NVMe o rozmiarze 2,5 cala
- Macierz musi zapewniać zabezpieczenie przed awarią dwóch dysków jednocześnie w ramach jednej grupy RAID. Wymagana jest granularna rozbudowa grup RAID o kolejne dyski, tak aby możliwe było zwiększenie przestrzeni na dane bez konieczności dodawania kolejnej grupy RAID a jedynie poprzez zwiększenie dotychczas posiadanej.
Macierz musi optymalizować wykorzystanie dysków SSD/modułów Flash, tak aby w ramach tego samego rodzaju dysków (pojemności/prędkości) wszystkie grupy dysków były utylizowane w równym stopniu. Licencja na tą funkcjonalność musi być zawarta w cenie i musi obejmować całą oferowaną pojemność macierzy.
- Wymagana pojemność użyteczna macierzy dostępna po realizacji zabezpieczenia RAID i odliczeniu rezerwy na dyski/przestrzeń "spare" powinna wynosić przynajmniej 34TB. Pojemność użyteczna jest to dostępna przestrzeń dla hostów bez uwzględnienia jakichkolwiek mechanizmów "overprovisioningu" przestrzeni (np.: Kompresji, Deduplikacji, "ThinProvisioning'u"). Oferowana pojemność użyteczna musi być zbudowana w oparciu
o dyski SSD w technologii NVMe lub moduły Flash NVMe. Nie dopuszcza się rozwiązań wykorzystujących dyski w technologii QLC.
Docelową pojemność użyteczną należy osiągnąć przy wykorzystaniu dysków/modułów
o identycznej pojemności.
Macierz musi posiadać przestrzeń lub dyski Hot Spare. Dyski/przestrzeń "spare" muszą zostać skonfigurowane/dostarczone w ilości/pojemności zgodnej z udokumentowanymi rekomendacjami producenta oferowanej macierzy.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

30237360-0 - Kasety z taśmą LTO

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa kontraktów na wsparcie serwisowe Smart 8x5xNBD dla urządzeń CISCO

Usługa wsparcia ma być realizowana zarówno za pośrednictwem wsparcia technicznego firmy CISCO oraz/i za pośrednictwem dostawcy na podany w umowie numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Dostarczone kontrakty należy przypisać w systemie Cisco Service Contract Center do konta admin@mup

Nazwa/Numer seryjny/Data początku wsparcia/Data końcowa wsparcia

Switch Cisco WS-C2960X-48FPD-L/FCW2221A1K2/2024-08-25/2025-11-30
Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/FDO1906E0FE/2024-12-01/2025-11-30
Switch Cisco Catalyst 3650 WS-C3650-48TD/FDO1906E1DS/2024-12-01/2025-11-30
Switch Cisco Nexus 3172TQ/FOC2126R019/2024-12-01/2025-11-30
Switch Cisco Catalyst C9200-48T-E/JAE23290UD5/2024-12-01/2025-11-30
Switch Cisco Catalyst C9200-24T-4X-E/FOC253432GS/2024-12-01/2025-11-30
Switch Nexus 93180-FX3/FDO27133D16/2024-12-01/2025-11-30
Switch Nexus 93180-FX3/FDO27131HZH/2024-12-14/2025-11-30

Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 28400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290957,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290957,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290957,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951 22 94 529

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290957,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25431,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35007,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25431,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetProf Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252182760

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25431,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.