Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Asystent seniora – część IX
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuspleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuspleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9e5cf53-4d1e-419d-870d-49de24b9e9d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Asystent seniora – część IX2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e5cf53-4d1e-419d-870d-49de24b9e9d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029389/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa "Asystent Seniora"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach realizacji projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” – Nr FEWP.06.13-IZ.00-0001/23 wykonywanego w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. Priorytet 6. Działanie 06.13 Usługi Społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAPF.261.09.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres wykonywanych zadań:
1. Aktywizacja społeczna, umysłowa i fizyczna seniora (m. in. wspólne spacery, rozmowy, gry, zajęcia artystyczne, nawiązywanie kontaktu z różnego rodzaju instytucjami i organizacjami, wspólne gotowanie, zakupy z aktywnym udziałem seniora, wyjścia do wybranych przez seniora miejsc),
2. Motywowanie do integracji ze społecznością lokalną,
3. Pomoc w korzystaniu z oferty wydarzeń społecznych i kulturalnych organizowanych w Mieście i Gminie Pleszew,
4. Podnoszenie jakości życia osoby starszej m.in. poprzez zapewnienie miłego towarzystwa.
Wymagania niezbędne:
1. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
2. stan zdrowia umożliwiający świadczenie usług asystenckich (potwierdzony oświadczeniem pod odpowiedzialnością karną);
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. umiejętność sprawnej organizacji pracy,
7. umiejętność nawiązywania kontaktów z osobą starszą,
8. posiadanie cech takich jak: empatia, zrównoważenie emocjonalne, solidarność, zaradność, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista,
9. samodzielność i odpowiedzialność,
10. rzetelność i terminowość, systematyczność, opanowanie i cierpliwość.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego i każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie świadczenia usług o przyczynie niewykonania usług - podając datę oraz powód zaprzestania świadczenia usług np.: śmierć podopiecznego, rezygnacja podopiecznego z usług itp. - telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej (w godzinach pracy CUS w Pleszewie, tel. 62 5801205 wew. 124, email: dhertmanowska@cuspleszew.pl), a następnie pisemnie, w terminach: do 15-go i 30-go dnia każdego miesiąca.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
6. Przedmiotowe usługi będą świadczone wyłącznie przez osoby:
a) posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych,
b) żadna z osób nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (jeśli zajdzie taka potrzeba: rękawiczki, fartuchy itp.).
8. Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem: do 260 godzin, liczba asystentów: 1. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 minut. Godzina usługi obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu do Świadczeniobiorcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434.
- Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Zakup oraz dostawa "opasek bezpieczeństwa" dla mieszkańców Gminy Sosnowiec powyżej 60 - tego roku życia w związku z realizacją Programu "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2025 - Moduł II
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.