Og³oszenie z dnia 2025-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00250977/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Komenda Powiatowa Policji w Kra¶niku – modernizacja obiektu wraz z terenem przyleg³ym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 41 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Komenda Powiatowa Policji w Kra¶niku – modernizacja obiektu wraz z terenem przyleg³ym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e101f3a7-c270-4ac6-ba41-87f3d1bfec83
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00249276
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030001/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 KPP Kra¶nik - modernizacja obiektu - Etap II - budowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e101f3a7-c270-4ac6-ba41-87f3d1bfec833.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513). Zamawiaj±cy korzysta, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzêdzi i urz±dzeñ komunikacji elektronicznej, które s± niedyskryminuj±ce, ogólnie dostêpne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557, 1717), z produktami powszechnie u¿ywanymi s³u¿±cymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesy³aniu danych, i które nie ograniczaj± wykonawcom dostêpu do postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stron± internetow± prowadzonego postêpowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyj±tkiem sk³adania ofert, które nale¿y sk³adaæ w sposób okre¶lony w rozdziale XIII).
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia
(dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
8) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia.
9) Link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania nadany przez Platformê e-Zamówienia zamieszczone s± na stronie internetowej zamawiaj±cego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiaj±cy zaleca aby za³±czniki i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê by³y przekazywane w szczególno¶ci w nastêpuj±cych formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzib± przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Komenda Powiatowa Policji w Kra¶niku – modernizacja obiektu wraz z terenem przyleg³ym”, nr referencyjny 39/1.1.4/25/SZP/B;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Je¿eli administrator planuje dalej przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 39/1.1.4/25/SZP/B
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 16337564,97 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu wraz z terenem przyleg³ym Komendy Powiatowej Policji w Kra¶niku, zgodnie z Specyfikacj± Techniczn± Wykonanie i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB) stanowi±c± za³±cznik do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w szczególno¶ci w Specyfikacji Technicznej Wykonanie i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), dokumentacji projektowej oraz szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz we wzorze umowy – stanowi±cych za³±czniki do SWZ. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla s³u¿b porz±dku publicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium:
a) cena oferty brutto (C) 60 %
b) okres gwarancji (G) – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego ww. warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego ww. warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego wymogu dotycz±cego ww. warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy okre¶la wymóg posiadania niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca:
a) wyka¿e siê wykonaniem, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu budowy, lub rozbudowy, lub przebudowy, lub modernizacji budynku o warto¶ci co najmniej 10 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych 00/100) oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Warto¶æ ww. winna wynikaæ z jednej zrealizowanej umowy.
b) wyka¿e siê dysponowaniem osob±/osobami, bêd±cymi cz³onkami Izby Samorz±du Zawodowego, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wyka¿e siê dysponowaniem:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych wykonawczych;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y sanitarnej i minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych wykonawczych;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y elektrycznej i minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych wykonawczych;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y drogowej i minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych wykonawczych. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zamawiaj±cy mo¿e uznaæ, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez wykonawców wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe,
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. O¶wiadczenia i dokumenty, sk³adane przez wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (z³o¿onym wraz z ofert± zgodnie z pkt 1). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez wykonawców wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe,
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. O¶wiadczenia lub dokumenty, sk³adane przez wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego, na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
O¶wiadczenie wykonawcy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ np. referencje.
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
O¶wiadczenie wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
- Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) sk³adane s± na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 lit. a) i b) SWZ.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty sk³ada ten z wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywaæ bêdzie spe³nianie warunku okre¶lonego w ww. rozdziale SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty stanowi±ce ofertê:1) Druk „Oferta” - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Druk „Oferta” jest dokumentem, który nie bêdzie podlega³ uzupe³nieniu.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y druku Oferta, jego oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
2) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w sytuacji je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).
5) Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdzia³em XVII niniejszej SWZ. Dokument potwierdzaj±cy wp³atê wadium w innej formie ni¿ przelew winien byæ z³o¿ony w oryginale.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy, wadium mo¿e byæ wniesione w:
- pieni±dzu (przelew na konto Zamawiaj±cego – Narodowy Bank Polski Oddzia³ Okrêgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wp³ywu na konto Zamawiaj±cego);
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2024 poz. 419, 1635).
3. Je¿eli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w powy¿szym pkt 2, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
4. Oferta, która bêdzie zabezpieczona inn± ni¿ wymieniona w pkt 2 form± wadium zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za niewa¿n±.
5. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na w swej tre¶ci powinno okre¶laæ warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiaj±cego gwarancjê lub porêczenie obowi±zku zap³aty.
W postêpowaniu o zamówienie publiczne warunki te zosta³y okre¶lone przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ¶cis³ego cytowania tych przepisów. Okre¶lenie warunków mo¿e nast±piæ poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiaj±cy gwarancjê lub porêczenie bêdzie zobowi±zany do zap³aty lub odes³anie do przepisów prawa te warunki okre¶laj±cych, czy te¿ nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, ¿e wystawiaj±cy gwarancjê lub porêczenie zap³aci na zasadach okre¶lonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi byæ na tyle precyzyjne, aby nie budzi³o w±tpliwo¶ci beneficjenta gwarancji lub porêczenia, co do mo¿liwo¶ci zaspokojenia siê z gwarancji lub porêczenia.
6. Termin wniesienia wadium – najpó¼niej do godz.11:00:00 (godzina 11, minut 00, sekund 00) w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, zgodnie z rozdzia³em XV SWZ.
7. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym wy¿ej terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium okre¶lone w art. 98 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
9. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty winno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zaliczek, zgodnie z zapisami § 13 wzoru uowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi za³±cznik do SWZ – wzór umowy.2. We wzorze umowy Zamawiaj±cy przewidzia³ wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przysz³e zobowi±zania wykonawcy i Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy w przypadkach okre¶lonych w szczególno¶ci w § 20 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-13 11:55
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy w rozdziale VII pkt 6 przewiduje dodatkowe przes³anki wykluczenia wykonawcy z postêpowania: "6. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507), w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustaw± Pzp”. 7. Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: 1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723, 1843 i Dz. U. z 2024 r. poz. 850 i 1222) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598 i Dz. U. z 2024 r. poz. 619, 1685, 1863);4) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Ustawa przewiduje równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê
o udzielenie zamówienia publicznego."
2. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu przez wykonawcê wizji lokalnej o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Wizja lokalna jest jednak zalecana w celu prawid³owego sporz±dzenia oferty.
3. Zamawiaj±cy przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
4. Termin realizacji zamówienia: 24 miesi±ce od daty podpisania umowy.
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-
Zamówienia: ocds-148610-e101f3a7-c270-4ac6-ba41-87f3d1bfec83
6. Wykonawcom przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone w dziale IX ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie przegl±du i wykonanie niezbêdnych konserwacji drewnianych wiat turystycznych oraz stoj±cych obok nich drewnianych tablic informacyjnych na Centralnym Szlaku Rowerowym Roztocza.
- Dostawa miêsa wieprzowego, drobiowego i wêdlin
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i materia³ów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podzia³em na 14 czê¶ci.
- RDW we W³odawie. Wykonanie przegl±dów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Adaptacja pomieszczeñ na serwerowniê w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w E³ku
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezp³atne soboty na p³ywalni Anin oraz modernizacja zje¿d¿alni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokszta³c±cego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wa³czu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów bêd±cych w zasobie ZGN w Dzielnicy ¯oliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Pow±zkowska 70/9, Cz.3 ul. ¦mia³a 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Tuczêpach"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.