eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZakup zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a567d4f2-9079-4350-9577-f9ce980bcc76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a567d4f2-9079-4350-9577-f9ce980bcc76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie uzyskało dofinansowanie w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy, projekt „Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 715000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 615000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:
Switche – 3 sztuki
Dostarczone switche muszą być funkcjonalnie kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami firmy CISCO m.in. ME3800x, ME3400, NCS540, oraz współpracować z modułami SFP i SFP+ firmy CISCO zamontowanymi w posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu przedłoży dokument Producenta potwierdzający, iż dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu.
Zdalne wsparcie inżyniera Wykonawcy (wsparcie techniczne) w okresie zaoferowanej gwarancji: 100 godz. dostępne na następny dzień roboczy. Dla oferty zawierającej limit godzin wsparcia rozliczenie wykorzystanych godzin nastąpi drogą mailową każdorazowo po udzielonym wsparciu. Wsparcie inżyniera Wykonawcy będzie dotyczyć urządzeń objętych umową i będzie polegać na:
• konsultacjach w kwestiach konfiguracji,
• wsparciu przy aktualizacji urządzeń,
• wsparciu przy rozwiązywaniu problemów sieciowych.
Przeniesienie istniejących konfiguracji ze switchy Cisco ASR9006 na dostarczone switche (muszą zastąpić funkcjonalnie obecnie eksploatowane). Podłączenie nowych urządzeń nie może zakłócać funkcjonowania sieci. Godziny prac będą uzgadniane z zamawiającym na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820791,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820791,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820791,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016422763

7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820791,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.