eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1805K - ul. Centralna w Łowiczkach, gmina Zator"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1805K – ul. Centralna w Łowiczkach, gmina Zator”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1805K – ul. Centralna w Łowiczkach, gmina Zator”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81081ff8-1ec4-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020807/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1805K - ul. Centralna w Łowiczkach, gmina Zator".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310570/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13219488,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1805K – ul. Centralna w Łowiczkach, gmina Zator”, z podziałem na następujące etapy:
Etap I – dotyczący realizacji Zadania w zakresie:
- roboty drogowe od km 2+179,7 do km 3+400,00 (w zakresie jezdni - podbudowa i warstwa wiążąca), chodniki, zjazdy, zatoki autobusowe oraz wycinka drzew dla całego zadania,
Etap II – obejmujący pozostałe do wykonania Roboty.
Inwestycja w prawie całym swoim zakresie zlokalizowana jest w województwie małopolskim, powiecie oświęcimskim, w gminie Zator, w miejscowości Łowiczki.
Przedmiotowa droga powiatowa 1805K w rejonie inwestycji powiązana jest z drogami publicznymi, tj.:
- od strony północnej połączona jest z drogą powiatową klasy L nr 1805K - ul. Graniczna 1805K,
- od strony południowej połączona jest z drogą wojewódzką klasy G nr 781 - ul. Andrychowską.
W ramach zadania przewidziano przebudowę nawierzchni jezdni drogi do szer. min. 6,00 m
z poszerzeniami na łukach, budowę prawostronnego chodnika dla pieszych o szerokości 2,00 m, budowę lewostronnego pobocza szer. 1,00m, budowę ścieku z kostki betonowej przy krawędzi chodnika, budowę zatok autobusowych wraz z peronami i wiatami przystankowymi, budowę przejść dla pieszych, budowę peronów autobusowych, budowę oraz przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowę dojść do posesji prywatnych, budowę kanalizacji deszczowej wraz z wylotami W1-W6 i ich umocnieniami, budowę drenażu francuskiego, przeprowadzenie sieci pod ciekami, przebudowę przepustów, przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci zagospodarowania terenu, rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zakres przebudów istniejących sieci obejmował będzie przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej
i teletechnicznej. Projektuje się również zabezpieczenie sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, teletechnicznej i elektrycznej oraz budowę oświetlenia projektowanych przejść dla pieszych.
Rozbudowywany odcinek drogi powiatowej 1805K zakończony jest skrzyżowaniem z istniejącą drogą wojewódzką DW781. Zaprojektowano przebudowę istniejącego skrzyżowania z zastosowaniem normatywnych łuków przy wjeździe oraz wyjeździe z drogi powiatowej.
Podstawowe parametry rozbudowanego odcinka drogi to:
• Kategoria drogi: powiatowa
• Klasa drogi: Z
• Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
• Prędkość projektowa : Vp = 50 km/h
• Szerokość jezdni min.: 6,0m
• Kategoria natężenia ruchu: KR 3
• Szerokość proj. chodnika: 2,0m
• Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2,0%
• Pochylenie poprzeczne chodnika: 2,0%
• Pobocze drogowe z kruszywa szer. 1,00 m: kruszywo łamane gr. 15cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja projektowa,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
• przedmiary robót.
Warunki realizacji robót określają odpowiednio: projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ.
Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/21 z dnia 05.08.2021 r. znak WAB.7647.1.2021.DS/AWK (decyzja ZRID) sprostowaną postanowieniem znak WAB.7647.1.2021.DS/AWK z dnia 07.02.2022 r. oraz zgłoszenie przebudowy drogi wojewódzkiej nr 781 na odc. 160 km 0+000,0 – odc. 160 km 0+017,0 w zakresie: budowy nawierzchni jezdni, ścieku przykrawężnikowego, prawostronnego pobocza i chodnika.
Zadanie uzyskało dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
• doręczenie Zamawiającemu, w dniu podpisania Umowy, ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach Umowy i na okres jej trwania na sumę nie mniejszą niż 10% kwoty brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 Umowy, zaokrąglonej w górę do pełnych złotych na dzień podpisania Umowy.
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia i wygrodzenia placu budowy, oznakowania miejsca prowadzonych robót, zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych do terenu budowy i przechowywanych tam materiałów na własny koszt, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami
z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• powiadomienia operatorów wszystkich sieci instalacyjnych, w szczególności elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, teleinformatycznych, których infrastruktura znajduje się w rejonie placu budowy, oraz jego oddziaływania;
• prowadzenie robót w sposób zapewniający poszanowanie uzasadnionych interesów osób trzecich, w szczególności: zapewnienie dostępu do drogi publicznej, zapewnienie dopływu światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, zapewnienia możliwości korzystania
z wody, kanalizacji, energii elektrycznej , cieplnej oraz ze środków łączności, powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia;
• zapewnienia na swój koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnionego geodetę.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić wykaz działek położonych poza pasem drogowym dla których w decyzji ZRID został nałożony obowiązek budowy/przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej, budowy urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, na działkach na których jest planowane przejście przez teren wód płynących, na których jest planowana rozbiórka istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania. Przed przystąpieniem do robót na tych działkach Wykonawca winien sporządzić opis stanu każdej z tych nieruchomości. Wykonawca winien poinformować właścicieli powyższych działek o terminie rozpoczęcia robót i ich zakresie.
Opis nieruchomości powinien być sporządzony przy potwierdzonym udziale właściciela lub
w uzasadnionym przypadku bez udziału właściciela po uprzednim pisemnym poinformowaniu go
o terminie czynności.
Powyższe informacje będą mogły posłużyć do określenia jednorazowego odszkodowania z tytułu ograniczenia w korzystaniu z nieruchomości oraz z tytułu niemożności użytkowania gruntu
i odszkodowania za rozebrane obiekty budowlane oraz odszkodowania za inne zniszczone składniki budowlane i roślinne. Po zakończonych robotach Wykonawca przygotuje protokoły przekazania nieruchomości ich właścicielom.
UWAGA:
Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15897901,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16993217,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15897901,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc.Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo - Mostowe "DROG - BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501

7.3.3) Ulica: Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część z zakresu robót Elektrycznych i Teletechnicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15897901,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 630 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia:
a) przekazanie placu budowy – niezwłocznie (nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy),
b) rozpoczęcie Robót – nie wcześniej niż po przekazaniu placu budowy, jednak nie później niż w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania placu budowy,
c) zakończenia I etapu Robót – w terminie do 330 dni od daty przekazania placu budowy,
d) zakończenie II etapu Robót – w terminie do 630 dni od daty przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.