eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świebodzka 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717489020

1.5.8.) Numer faksu: 717489021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób oraz dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8df10d-5a93-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługa ochrony

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d8df10d-5a93-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o środkach komunikacji elektronicznej zostały opisane w rozdziale I ust. 3 SWZ. System dostępny jest pod adresem: https://ezamówienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy porozumiewają się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez rządową Platformę e-Zamówienia zapewniającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Do pełnego i prawidłowego korzystania z Portalu przez Użytkowników konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego użytkownika Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego uwierzytelnieniu podpisu. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G2502-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1318292 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób oraz usługa dozoru mienia i obiektów realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu w budynkach oraz na posesjach wokół tych budynków przy:
- ul. Poznańskiej 16 - budynek 5-kondygnacyjny, o powierzchni netto 4480,00 m²,
- ul. Poznańskiej 20 - budynek 5-kondygnacyjny, o powierzchni netto 4002,00 m²,
- teren wokół budynków przy ul. Poznańskiej 16 i 20 - teren o powierzchni 2873,0 m²,
- ul. Świebodzkiej 5 - budynek 7-kondygnacyjny, o powierzchni netto 6 467,66 m²,
- teren wokół budynku o powierzchni 595,00 m².
Obiekty wyposażone są w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Tereny posesji są ogrodzone.
Usługa całodobowego stałego dozoru ma zapewnić ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnych posesjach. Usługa ochrony ma zapewnić bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku oraz stały całodobowy monitoring ochranianych obiektów wraz z przyległymi terenami poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach oraz podejmowanie interwencji przez patrol ochrony (grupa interwencyjna) Wykonawcy natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego.
Personel Wykonawcy stanowić mają pracownicy ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia, jednakże Zamawiający wskazuje, iż dla poszczególnych obiektów wymogi względem kwalifikacji pracowników ochrony są następujące:
- budynek przy ul. Świebodzkiej 5 we Wrocławiu - Zamawiający nie stawia wymogu, aby pracownicy Wykonawcy sprawujący dozór w tym obiekcie byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,
- budynki przy ul. Poznańskiej 16 i ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu - Zamawiający stawia wymóg, aby jeden z pracowników podwójnej obsady sprawującej dozór w w/w obiektach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30 był wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Kryterium 1: Cena – waga 60%;
b) Kryterium 2: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej jako koordynator – waga 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej jako koordynator

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek uważa się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i
zawodowej i ten Wykonawca zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2. sytuacja ekonomiczna lub finansowa :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie
ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500 000,00 zł;
3. zdolność techniczna lub zawodowa :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienia, których przedmiotem były lub są minimum 2 usługi dotyczące ochrony osób i mienia w zakresie wskazanym w art. 3 ust. 1 pkt a) i pkt b) ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
przy czym usługi te powinny być realizowane w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m², w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na podstawie jednej umowy dla jednego odbiorcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości;
- na potrzeby realizacji zamówienia powoła i utrzyma zespół, w skład którego wejdzie osoba pełniąca obowiązki koordynatora w zakresie objętym przedmiotem zamówienia posiadająca: doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników ochrony realizujących usługę obejmującą ochronę osób i mienia w zakresie wskazanym w art. 3 ust. 1 pkt a) i pkt b) ustawy z 22 sierpnia1997 r. o ochronie osób i mienia, przy czym usługa ta powinna być realizowana w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości, gdzie osoba ta pełniła funkcję koordynatora przez okres min. 12 miesięcy w sposób ciągły dla jednego odbiorcy na podstawie jednej umowy oraz posiada aktualne uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale V pkt. 1.2 ppkt a) i b) SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ważna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ;
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu usługi), wartości, wielkości powierzchni chronionego obiektu, dat wykonania/wykonywania usługi, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie należy podać co najmniej dwie usługi, każda realizowana na podstawie odrębnej umowy, spełniające poniższe wymagania:
- realizowane w budynkach biurowych przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej (rządowej lub samorządowej) lub wymiaru sprawiedliwości o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m²,
- realizowane/zrealizowane w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na podstawie jednej umowy dla jednego odbiorcy.
3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500 000,00 zł.
4. aktualne uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony osoby wskazanej w ofercie jako koordynator.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt.1 SWZ - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SWZ;
3. dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
6. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum).
Pozostałe wymagania zostały wskazane w Rozdziale IX SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

24. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w § 14 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.