Og³oszenie z dnia 2025-06-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona mienia PGKiM w Sandomierzu Sp. z o. o. przy ul. Przemys³owej 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Przemys³owa 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka z o.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Us³ugi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia PGKiM w Sandomierzu Sp. z o. o. przy ul. Przemys³owej 12
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7273e160-781a-4538-827b-535ac4b33ce7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00275693
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Zakupowej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings (zwan± dalej jako „Platform± Zakupow±” lub
„Platform±”).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie
informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularza Platformy Zakupowej - przycisk „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
3. W przypadku zak³óceñ w dzia³aniu Platformy Zakupowej uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê, Wykonawca powinien niezw³ocznie
zg³osiæ problem do Zamawiaj±cego drog± e-mail: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl . Zamawiaj±cy po konsultacji z operatorem
Platformy Zakupowej udzieli Wykonawcom wyja¶nieñ co do sposobu postêpowania.
4. Pod nazw± niniejszego postêpowania w sekcji „Za³±czniki do postêpowania” dostêpna jest dokumentacja postêpowania. Pobranie
dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
5.1. Wymagania sprzêtowo–aplikacyjne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy Zakupowej, to:
1) przegl±darka internetowa Edge, Chrome i Firefox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript,
akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
2) ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s,
3) Platforma Zakupowa dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci
ekranu 1024x768 pikseli,
4) w celu za³o¿enia konta u¿ytkownika na stronie https://platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika
aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
5) przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze Internetowe
i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza oraz zaplanowanie z³o¿enia oferty z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ przes³aæ plik przed
up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.2. Wymagania dotycz±ce dopuszczalnej objêto¶ci oraz formatów przesy³anych danych s± nastêpuj±ce:
1) wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do 150 MB przy maksymalnej ilo¶ci
10 plików lub spakowanych folderów,
2) w przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki,
3) komunikacja poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików
lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci
do 150 MB przy maksymalnej ilo¶ci 10 plików lub spakowanych katalogów,
4) do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje siê formaty plików zgodne z
Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2247), przy czym Zamawiaj±cy zaleca stosowanie formatów plików: .pdf, .doc, .docx, .xls,
.xlsx oraz dopuszcza stosowanie nastêpuj±cych formatów plików:.txt; .rtf; .xps; .odt; .ods; .odp; .ppt; .pptx; .csv.
Dokumenty elektroniczne opatrywane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym:- sporz±dzone w formacie „.pdf” nale¿y opatrywaæ formatem PAdES; - sporz±dzone w formacie innym ni¿ „.pdf”,
nale¿y opatrywaæ formatem XAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp.
z o.o. z siedzib± przy
ul. Przemys³owej 12, 27 – 600 Sandomierz (dane kontaktowe: email: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl; numer telefonu
15/8323679);
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt poczt± elektroniczn±
na adres e-mail: iod@pgkim.sandomierz.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK/1998/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona mienia PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. przy
ul. Przemys³owej 12
2. Rodzaj przedmiotu zamówienia: Us³uga
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 8 SWZ
4. Zamawiaj±cy nie uzale¿nia z³o¿enia oferty od uczestnictwa przez Wykonawcê w wizji lokalnej.
5. Zamawiaj±cy przewiduje/dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania wizji lokalnej przed terminem sk³adania ofert. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem wizji lokalnej zobowi±zani s± uzgodniæ termin wizji z przedstawicielem Zamawiaj±cego.
Osoby do kontaktów: Pani Beata Guz, tel. 604 205 540
Wizja lokalna odbêdzie siê na obiektach Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy informuje, i¿ do z³o¿enia oferty nie jest wymagane odbycie wizji lokalnej, a jedynie zaleca w niej udzia³ ze wzglêdu na zapoznanie z obiektami, gdzie wykonywana bêdzie us³uga. Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ w trakcie wizji lokalnej ¿adnych ustnych wyja¶nieñ dotycz±cych zamówienia, odsy³aj±c Wykonawców do przewidzianego ustaw± trybu udzielania wyja¶nieñ tre¶ci SWZ. Nie odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcê nie bêdzie stanowiæ podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Na podstawie art. 441 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania
z prawa opcji w zakresie wyjazdów grupy interwencyjnej. Zamawiaj±cy zapewnia 1 kontrolê interwencyjn± w miesi±cu. Grupa interwencyjna bêdzie wzywana w zaistnia³ej sytuacji zagro¿enia. Warto¶æ opcji Zamawiaj±cy szacuje do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Na podstawie art. 441 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie wyjazdów grupy interwencyjnej. Zamawiaj±cy zapewnia 1 kontrolê interwencyjn± w miesi±cu. Grupa interwencyjna bêdzie wzywana w zaistnia³ej sytuacji zagro¿enia. Warto¶æ opcji Zamawiaj±cy szacuje do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Planowany okres wznowienia - II kwarta³ 2026 roku4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu
do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2025r., poz. 532), wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, okre¶laj±cej zakres i formy prowadzenia tych us³ug, adekwatnej do zakresu us³ugi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca przedstawi:
a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶æ,
b) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê 100 000,00 z³ (brutto).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) O¶wiadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej Za³±cznik nr 11
b) wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie –
w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 11a do SWZ. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ prawid³owo zakoñczone 2 us³ugi ka¿da na kwotê co najmniej 100 000,00 z³otych (brutto).
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami –
w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 12 do SWZ.
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.
4 .W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± na formularzu oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do
SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada
ka¿dy z Wykonawców;
2. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi
Za³±cznik nr 5 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczenia -
Za³±cznik nr 6;
4. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu,
potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia - Za³±cznik nr 7.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XIII SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy
z Wykonawców;
1.2. O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ);
1.3. Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê 100 000,00 z³ (brutto);
1.4. Wykazu 2 us³ug wykonanych na kwotê co najmniej 100 000,00 z³ ka¿da,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ b±d¼ nadal wykonuje co najmniej jedn± us³ugê
w sposób ci±g³y przez okres minimum 12 miesiêcy, polegaj±c± na ¶wiadczeniu sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej obiektów i mienia (wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 11a do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione
w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
1.5 Aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób
i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2025r., poz. 532.), wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, okre¶laj±cej zakres i formy prowadzenia tych us³ug, adekwatnej do zakresu us³ug zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
1.6 za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶æ,
1.7 za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz Ofertowy - Za³±cznik nr 1;2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik nr 2;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia - Za³±cznik nr 3;
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - Za³±cznik nr 4;
5. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - Za³±cznik nr 5;
6. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Za³±cznik nr 6;
7. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych
we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia - Za³±cznik nr 7;
8. Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 8;
9. Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych - Za³±cznik nr 9;
10. Projektowane postanowienia umowy - Za³±cznik nr 10;
11.O¶wiadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej - Za³±cznik nr 11;
12. Wykaz wykonywanych us³ug – Za³±cznik nr 11a;
13. Wykaz osób – Za³±cznik nr 12.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugiwykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – (wzór o¶wiadczenia
stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia – (wzór
o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców,
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny
potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu.;
4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowaniao udzielenie zamówienia wy³±cznie w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w Dziale VII Rozdz. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings i pod nazw± niniejszego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji dla Wykonawców dostêpnej na Platformie Zakupowej.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Waloryzacja1. W zwi±zku z art. 439 ust. 1 i 2 Pzp, na zasadach okre¶lonych w umowie, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy mo¿e ulec zmianie. Przez zmianê, o której mowa
w zdaniu poprzednim rozumie siê zarówno podwy¿szenie, jak i obni¿enie wynagrodzenia brutto, w zale¿no¶ci od wzrostu lub obni¿enia kosztów zwi±zanych
z realizacj± zamówienia po zawarciu umowy.
2. ¯adna ze Stron nie bêdzie uprawniona wyst±piæ z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy.
3. Ka¿da ze Stron umowy, zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, jest uprawniona do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy ¶redni wska¼nik cen towarów
i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r.
o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, ³±cznie za przynajmniej
2 kwarta³y poprzedzaj±ce dzieñ z³o¿enia wniosku o waloryzacjê wzro¶nie/spadnie
o co najmniej 5 punktów % w stosunku do wysoko¶ci wska¼nika og³oszonego za kwarta³,
w którym zosta³a zawarta umowa.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz od chwili z³o¿enia wniosku, który z³o¿ony mo¿e byæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy
i nie pó¼niej ni¿ 2 miesi±ce przed up³ywem terminu realizacji umowy. Wyd³u¿enie terminu umownego realizacji zadania nie wp³ywa na zmianê terminu ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia.
5. Strona zainteresowana waloryzacj± sk³ada drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazuj±cym ¶redni± wysoko¶æ wska¼nika oraz przedmiot i warto¶æ us³ug podlegaj±cych waloryzacji (niewykonanych
do dnia z³o¿enia wniosku).
6. W przypadku wzrostu/spadku wska¼nika w sposób okre¶lony w ust. 3, waloryzacja bêdzie polega³a na wzro¶cie/obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi pozosta³e do wykonania po dniu z³o¿enia wniosku nie wiêcej ni¿ 2 % wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy, wskazanego w § 4 ust. 1.
7. Wykonawca, który uzyska waloryzacjê zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione
s± nastêpuj±ce warunki:
1) przedmiotem umowy s± us³ugi;
2) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Organizacja pó³kolonii oraz grupowych wyjazdów szkoleniowo - wspreraj±cych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastêpczej w powiecie sandomierskim"
- Dostawa i monta¿ pompy osadu do istniej±cej instalacji odprowadzania osadu ¶ciekowego na Oczyszczalni ¶cieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Dostawa zestawów do hemodializy i hemodiafiltracji
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygna³ów alarmowych i interwencj± grupy w budynku S±du Okrêgowego w Rybniku ul. Józefa Pi³sudskiego 33
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w bud. Urzêdu Mst. Warszawy Dzielnica Praga-Pó³noc ul. K³opotowskiego 15 oraz monitoringu systemu alarmowego lok nr 90 ul. Jagielloñska 60 w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej, dozoru i ochrony mienia Izby Przyjêæ Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
- Us³uga ochrony fizycznej kompleksu budynków Fabryki Sztuki w £odzi (FS) przy ulicy Tymienieckiego 3 oraz us³uga zabezpieczenia imprez organizowanych przez Fabrykê Sztuki w £odzi
- Us³uga ¶wiadczenia sta³ej, ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Ochrona osobowa, podjazdy grup interwencyjnych i monitorowanie systemów ochrony elektronicznej obiektów Wroc³awskiego Centrum Treningowego SPARTAN Spó³ka z o.o.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.