Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404404/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w sprzątania i utrzymania prządku na terenie targowiska, dozorowaniu terenu i obiektów targowiska przy ul. Trocinowej 1 oraz sprzedaży biletów jednodniowych na stanowiska do handlu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 35 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 35 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zgn-wawer.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie zasobem m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w sprzątania i utrzymania prządku na terenie targowiska, dozorowaniu terenu i obiektów targowiska przy ul. Trocinowej 1 oraz sprzedaży biletów jednodniowych na stanowiska do handlu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d3b046-5786-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054467/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa polegająca na dozorowaniu i sprzątaniu Targowiska oraz sprzedaży biletów jednodniowych na targowisku w Falenicy, ul. Trocinowa 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 573/NZ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 494999,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
- sprzątanie toalet,
- sprzątanie pomieszczenia ochrony,
- ręczne lub mechaniczne mycie kostki brukowej,
- sprzątanie terenu targowiska i ciągów pieszo jezdnych,
- w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowiska bez błota pośniegowego, bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią szarą dla kostki, w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu Targowiska oraz nadmiaru wody w przypadku nagromadzenia się na placach, posypywanie piaskiem alejek i chodników Targowiska. Piasek do skrzyń ustawionych na terenie targowiska zabezpiecza Zamawiający w miarę potrzeb na zgłoszenia,
Sprzątanie targowiska w godzinach:
od poniedziałku do piątku w godzinach 800 do 1800 , serwis dzienny (10h)
w soboty od godziny 600 do 1800
- sprzedaż biletów jednodniowych na stanowiska do handlu,
- wyznaczanie dostępnych miejsc do handlu,
Pobór oplat w godzinach;
od poniedziałku do czwartku w godzinach 1000 do 1100
w piątki i soboty w godzinach 900 do 1200.
Świadczenie usług polegających na dozorowaniu targowiska w szczególności: pilnowanie przed wandalizmem, wstępem na teren obiektu osób nieupoważnionych w godzinach, w których targowisko jest zamknięte dla handlu, pilnowanie przestrzegania regulaminu Targowiska „Falenica” przez handlowców i klientów.
Dozorowanie odbywać się będzie w godzinach:
od poniedziałku do piątku od godziny 500 do 1900 (14 godzin),
w soboty od godziny 600 do 1900 (13 godzin),
w niedzielę w czasie imprez dozorowanie od godziny 500 do 1700 oraz czas sprzątania od godz 1700 do godz 1900 (14 godzin).
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522049,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT Pośrednictwo Handlowe Robert Retka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521382902
7.3.3) Ulica: Złotej Jesieni 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROBERT" POŚREDNICTWO HANDLOWE ROBERT RETKA
jakie przetargi wygrała firma
"ROBERT" POŚREDNICTWO HANDLOWE ROBERT RETKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.